| Auteur |
Het Picasa Café... voor een babbeltje! |
Anja Homepage |
16-11-09 14:02
Zo Picasadames, welkom in het allereerste Picasa café!
Kopje koffie iemand?
Even lekker kletsen?
Je gal spuwen... het kan hierrrr!
|
Anja Homepage |
16-11-09 14:08
Ik heb nog wel wat leuks te melden...
Wisten jullie dat ik een categorie 3, bijna categorie 4 cycloon ben?
tropicalstormrisk
|
|
Trea |
16-11-09 14:44
Een capuccino graag, hè lekker, heb net een strijdt geleverd met een 2ling van bijna 2, ze zijn beide niet helemaal fit, 1tje krijste de hele boel bij elkaar en was niet stil te krijgen, nr 2 deed op een gegeven ogenblik vrolijk mee, gezellig
Moeders gesms't voor tips om de twins stil te krijgen, ja ammehoela, nooit een keer.
Moeders was inmidels al thuis gekomen en samen hebben we geprobeerd de temperatuur van de lady's op te nemen, een zetpil in te brengen en nu, na 2 1/2 zijn ze eindelijk stil en is het voor mij echt even tijd voor een bakkie...pfff
|
|
Anja |
16-11-09 14:58
Nou trea, ik kan me zo indenken dat je hier ff een bakkie komt doen... pfff... kids zijn leuk, maar soms...

En cappuccino voor Trea.. met een Italiaans koffie-koekje
|
|
Anja |
17-11-09 08:50
Nou zeg, 't is ook niet druk in het café. Ik dacht: dat loopt storm.
Vandaag rustig dagje. Beetje werken in de praktijk, beetje opruimen... komt goed
|
tanja k Homepage |
17-11-09 09:01
Zit ook lekker aan de koffie in dit café heb net een cappucino besteld, alleen hadden ze die al op, dan maar een gewone, en straks ben ik aan de lopende band koffie aan het maken voor sinterklaas en zijn pieten die bij ons in Hoogeveen logeren, en waar ik voor zorg tot en met 5 december. Als je meer wilt weten kijk dan maar even op kloostervansinterklaas.nl
|
|
ldeh |
17-11-09 09:02
oke oke, speciaal voor jou anja sleep ik me om 9 uur t cafe in (staat lekker op mn cv) maar voor maar 1 minuutje want dan ga ik heeeerlijk een oude ER aflevering kijken. jaja, elke dag op net 5 ELKE DAG! ik ben weer weg
|
|
Anja |
17-11-09 10:21
En hoe was het met dokter Ross, leo?
Ik zit hier lekker aan een bakkie. Zal er nog een rondje cappu's ingooien...
|
|
Lynda |
17-11-09 10:52
heb je ook verse muntthee??? Dankjewel! Heb niet veel tijd, heb een vlaag van opruimwoede en die moet je nooit zomaar voorbij laten gaan he!!! *SLURP*......ben weer ruimen!!!!LETER!!
Groet,
Lynda
|
|
Anja |
17-11-09 13:52
Zoo lekker geluncht met een tosti zomervakantie... en dat in november
en nu weer even aan de slag. Heb trouwens hele leuke oude sint-platen uitgeprint, die ik ooit eens ergens vandaan heb gehaald. Van een blog mss, maar ws. van een Picasa-dame. Wij gaan er straks een vlaggenlijn van maken!
|
|
ldeh |
18-11-09 08:30
zo, even in mn duster nog de kroeg in, kan hier wel aan wennen. anja, maak jij even zo'n capppucinootje van foto twee voor me? met zoetjes alsjeblieft.
Zit verplicht hier omdat boven griepkip dag 7 nog een tukje doet. morgen maar weer ns naar school proberen. was even wennen hele dagen weer een kind thuis hoor! gelukkig is het picasacafe dag en nacht geopend
na mijn portie ER ga ik nog even naar de action. ben op zoek naar een ovaal plakspiegeltje voor op een surprise en hoop t daar t vinden. okidoki, deze dame gaat douchen.
jullie nog spannende leuke of gezellige dingen vandaag?
|
Jeanet/BM Homepage |
18-11-09 10:09
tap mij dan ook maar een bakkie thee in.
zit verplicht thuis want ben afgelopen weekend behoorlijk ziek geweest.... lag met hoge koorts op de bank (waarschijnlijk mexicaanse griep).... begin nu weer wat op te krabbelen.
mijn dochters.... ook ziek.... zitten nu hier aan hun huiswerk... ze mogen deze week nog niet naar school ivm besmettingsgevaar.
maar goed met de meiden gaat het ook een stuk beter en ze zitten nu lekker (kibbelend) huiswerk te maken.
maar goed een bakkie rooibos thee zou mij nu wel goed smaken.
|
|
claudia b |
18-11-09 10:42
zit op mijn werk een bakkie decafe cappu te drinken. Even hier kijken omdat ik thuis nog steeds geen internet heb. Hoef vandaag maar tot 1 uur en dan weer snel terug naar mijn nieuwe huis, nog even een doosje of 2 uitpakken, met jongste naar keyboardles, boodschappen doen en heel misschien heb ik wel even tijd om langs te action te wippen.
Oke, dit berichtje heeft me 10 minuten gekost, toch iets drukker dan ik dacht....
en we zijn weer 5 minuten verder, jongens ik ga werken!
|
|
Anja |
18-11-09 13:02
Coming right up...
Hier gewoon rustig dagje. Vanmorgen in huis bezig geweest met was en strijk en de boel aan kant gemaakt. Zo meteen op jacht naar voetbalschoenen, die zijn nl. niet meer te gebruiken na een rondje droger Wisikveel

Cappu voor leoniek

Thee voor Jeanet
|
|
Esther |
18-11-09 13:07
ik pik die thee van Jeanet ff in (anders wordt die toch koud )
vandaag weer echt zo'n dag dat ik heel veel van plan was en nog niks heb gedaan......
zo eerst maar ff opruimen want ik maak er meer een zooitje van dan dat ik resultaat zie (dat heb ik altijd als ik aan het soppen ben, dan verschuif ik van alles en vergeet ik waar ik mee bezig was )
Ik moet zo ook nog ff de deur uit voor een kadootje maar wat een wind en regen! bij jullie ook
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
schildersezel Homepage |
18-11-09 13:11
nou anja alias cycloon ... dan ben jij t zeker die hier vandaag voorbij vliegt .. niet normaal wat een wind haha
gr ester
|
|
petra(puck) |
18-11-09 13:11
vanmorgen voor de eerste keer naar de curcus vilten geweest
intensief werk maar wel heel erg leuk!!!
|
|
Jeanet/BM |
18-11-09 13:42
@ Anja
nog bedankt voor het lekkere bakkie thee...... heb er echt van genoten.
als je ziek thuis zit en weer aan de beterende hand bent dan heb je meer tijd om eens even over het web te surfen en met een lekker bakkie thee erbij is dat natuurlijk helemaal top.
@ petra
een curus vilten.... wat moet ik me daar bij voorstellen?
maak je zelf vilt of maak je van vilt allerlei leuke dingetjes?
vertel vertel ik ben nieuwsgierig
|
Natasha Homepage |
18-11-09 13:53
Is het al te vroeg voor wat sterkers?
Pfff wat een storm! Gelukkig zit ik op kantoor, maar we hebben het loeidruk en nu krijg ik net een telefoontje dat mijn nieuwe keuken nóg een week later wordt geplaatst. Niet volgende week, waar ik mij zo op had verheugd, maar pas die week erna. Aargh en ik ben het al zo zat om in die bende te leven. Kan niets meer vinden en wil zo dolgraag lekker gaan freubelen, maar er is geen ruimte en ik kan nergens bij.
Dus ik schuif hier maar even aan met een lekker groot glas Irish Coffee (en niet te zuinig met die whiskey!)
|
|
ldeh |
18-11-09 14:18
ach ja natas, het is altijd wel ergens op de wereld al 17 uur, drinken onder werktijd.tsss
maar oke, ik doe met je mee.
wat een druilweer! ik heb net mn PtP blauwe lijst van de forumdag (weten jullie nog?) van zn haakje gehaald en Ptp lila gekladderd. Heerlijk! wat is t toch een fijne verf voor die kleine dingen..
jeanet; wat duurt die griep lang he? dochterlief is hier eindelijk na 6 dagen koortsvrij maar nog geen knip voor dr neus waard.
anja; dank dat ik er zo'n lekker koekje bij kreeg,wel zielig voor jeanet, die t zonder moet doen.
natas; wat een ge.. met die keuken! je was er al helemaal klaar voor!waarom kan ie niet geleverd worden dan?
duik nog even de filmladder in,.dit is echt weer voor de bios!
|
|
3girls/linda |
18-11-09 14:33
Zo, hehe...ik schuif ff aan met een bak koffie...hmmmmm, heerlijk!
Linnenkast is klaar, heb vanochtend de randjes geschuurd. Helemaal geweldig! Moet alleen nog een keer naar de Xenos voor bronskleurige komgreepjes voor op de lades, hoe vervelend!
Ook het nachtkastje wat ik op MP op de kop heb getikt staat in de grondverf.
(nooit een voor-foto maken natuurlijk !)
Nu nog op zoek naar een 1-persoonsbed alla het bed van Leonieke, of liever gezegd, van je dochter...blijft dat een geweldig bed vinden. Had Mp al afgestruind maar kon niks vinden.
Misschien toch maar het bed van Karwei,vond ik zooo gaaf met die uitgezaagde hartjes...
Slurp mn koffie op...shit..heet....aaaahhhh...ff blazen...
Ben eigenlijk een beetje klaar met al dat geverf!!!!
Moet ook nodig wat aan m'n swap gaan doen...das echt te erg!!
|
|
TBellemietje |
18-11-09 15:01
Doe mij maar een bakkie thee..met een droog biscuitje
nu dag 5 de mexicaan op bezoek, en volgens mij moet die gozer een flinke schop onder zijn kont hebben, want ik ben hem schijt ziek...(lekker dubbel)
Ben vandaag terwijl hij zei niet doen lekker eigenwijsheid in de kleren gegaan...nou hij pakte me terug, dubbel kaakslag lig nu weer gevloerd!
Moet ik morgen ook nog van de mexicaan op de koffie bij een aardige meneer in een witte jas...
de mexicaan loopt me hier toch hyper te doen ...over geen lucht en zere longen...nou ja...
Kan ik de mexicaan ook ergens aanklagen?
|
Edith Homepage |
18-11-09 15:08
Ik ga liever voor een beker warme choco en een dekentje op de bank.
Ook hier een ziek kind...nog geen sombrero gesignaleerd Maar wel witjes, donkere kringen en koortsig....
en net vast wat behang getrokken...zonder stoomapparaat..dat komt t weekend wel..wat is dat toch een goed klusje met zulk weer!! Ja, ook hier komt Anja langs, hoor!!! Thnx!!!!
|
Jeanet/BM Homepage |
18-11-09 15:28
Heerlijk een beker warme choco .... maar ben bang dat ik als ik die op heb mijn longen weer uit mijn lijf ga lopen hoesten.
Dus doe mij maar weer een lekker bakkie rooibos thee.
@Ideh
ja die rot griep duurt idd lang. mijn hele lijf doet zeer van het hoesten. ben vanmorgen met een aantal kleine dingen ( nou ja als je strijken kleine dingen noemt) bezig geweest en vanmiddag heb ik de binnen en buitensokken voor mijn kerstsokken geknipt maar ik ben nu weer koud en doodop.... ga weer met mijn deken op de bank
vanavond maar eens kijken wat voor een eten ik ga koken of dat manlief eten kookt
|
|
Trea |
18-11-09 15:51
De verwarming staat hier zo heet dat ik em met m'n handjes niet eens aan kan raken maar heb het zooooooooo koud...ik hoop toch niet dat......nee het zal toch niet...eerst maar es een cognacgrog, even op temperatuur proberen te komen...brrr....en m'n hoofd....aaaaargh
|
|
Esther |
18-11-09 16:41
ik heb mijn thee op en zit ook lekker aan de warme chocolademelk, met slagroom natuurlijk hahah
ik had de hele dag de verwarming niet aan. Marco kwam nog net niet klappertandend binnen. sinds ik zwanger ben heb ik het alleen maar bloedheet en wordt duizelig met de verwarming aan. lekker goedkoop
|
|
ldeh |
18-11-09 16:57
ariba ariba! die mexicaan is een blijvertje hoor, maar troost je, hier is ie na 7 dagen nog maar part time aanwezig. zn koffer staat ingepakt in de gang maar hij draalt een beetje. jeanet; mocht je echt gek worden van de hoest koop dan een fles hoestdrank met codeine erin. is echt geschikt voor dit mexicaanse hoestje. Dochterlief gebruikt er ook haar puf bij die ze normaal alleen bij inspanning gebruikt en dan gaat t weer. (verder natuurlijk keeltabletten, dropjes, strepsils etc.etc.)
Ik heb mn anti mexicaanprik nu 2 dagen binnen dus hopelijk verlaat hij hier na t weekend definitief t pand.
jongens, mijn lijssie is toch mooi geworden! jaja, i know, moet nog foto's maken maar heb een heerlijk lui dagje. Ben net even een stukje storm gaan lopen om uit te waaien. Heerlijk was dat! daarna nog even een uitzending gemist gekeken (mooiste meisje van de klas) en dan komt manlief straks met een zak patat. jaja, de vitamines doen we vanavond maar in tabletvorm
iemand al naar terug naar de kust of " komt een vrouw bij de dokter" geweest overigens??
|
Natasha Homepage |
18-11-09 17:02
Tjonge de bacillen en hormonen vliegen hier in dit café je om de oren! Doe mij dan nog maar een dubbele. Het is weer zo druk op kantoor dat ik mijn vrije dag alweer inlever morgen. Maar aangezien thuis toch de vloer gerookt moet worden, kan ik daar beter niet in de buurt zijn.
En voor alle meiden die zich steeds afvroegen wat we nu gaan doen. Onze houten vloer wordt gerookt. Daar wordt hij nl donkerder van kleur van. Dat gebeurt door verspreid in de kamer bakjes met sterke industriële ammoniak neer te zetten. De dampen van de ammoniak werken in op het hout en 'verbranden' het hout. Hoe langer je het hout aan de dampen blootstelt, des te donkerder het wordt. Tot bijna zwart. Maar bij ons hoeft het maar een paar uur, ca. 4 uurtjes. Natuurlijk kun je er dan een tijdje, beter de hele nacht, niet bij, want die dampen moeten wel eerst het huis uit.
Maareh, ik heb dus geen tijd om ziek te worden, dus ik vertrek weer snel uit dit café. Ik wens alle zieken, zwakken en misselijken (zwangeren ) veel sterkte en/of beterschap.
|
Edith Homepage |
18-11-09 17:11
Komt een vrouw bij de dokter komt volgende week 26 november pas in de bios....eergisteren was er wel de galapremiere....
Ik wil er wel heen, maar dan alleen met een enorme doos tissues.....bij het boek heb ik al zitten huilen, laat staan bij de film!!!
En volgens mij kun je ook naar zgn "ladies night' voor deze film. Heerlijk met nog 100 andere vrouwen gaan zitten snotteren.....
|
|
Lynda |
18-11-09 17:15
Geprikt tegen die mexicaan, maar schuilend tegen de wind(leuke dag om mn rolluik te komen maken meneer van de rolluikenwinkel!!!!) hol ik even hier binnen.....is mn muntthee er al???? Ik was dus even op pad voor DE prik, meteen doorgesjeesd naar de action want IEMAND vertelde mij dat ze daar ene boekje hadden wat ik wel zou willen hebben voor 0,29 cent....tja...dan ga je even kijken natuurlijk, 6 euro verder ging ik ZONDER boekje nara buiten want blijkbaar heeft dus niet iedere action hetzelfde(KLACHTKLACHTKLACHT), de buurman binnen gegaan...(wibra), wasdoekjes gescoord.....én de rest wat ervoor zorgde dat ik ene tientje moest betalen ,zit ik nu in het pikkedonker.....manlief is nog niet thuis, meisje 1 is oppassen bij mn vriendin en meisje 2 speelt nog bij een vriendinnetje.....Bruce slaap op de stoel hier langs me.....en ik wil géén lampjes aanmaken....ben even verstopt achter mn pc.....o ja...de braadworst ligt ind e pan, dat dan weer wel.....heb overigens wél al een goede daad verricht deze week.....of twee eigenlijk....ben gaan collecteren voor het sint nicolaascomité en op weg naar de door mij te collecteren straten kwam ik langs ene bult puin, waarschijnlijk voor de gemeente om op te halen, huisraad dus, met als vlag op een strontschuit.......EEN ZINKEN OVALE TEIL!!!!!!! Ben dus mét teil even teruggelopen....de bodem is soort van stuk maar kan mij dat schelen, ziet niemand als er plantjes instaan toch??
Dus 1, dat was het collecteren, en 2, was het recyclen van huisraad....ik ben geweldig.......al zeg ik het wéér zelf . O ja...heb vandaag nog twee vlaaien besteld , niet eens voor mezelf.....is t erg of wat......een appelkruimel en een engeltjesvlaai.......krijg namelijk zaterdag mn.zu........Inge... op bezoek....maar die wil alleen naar huis met 2 vlaaien.....tja... wil niet het risico lopen dat ze blijft he, dus ben ze maar meteen gaan bestellen !!!!!.
Zit ik hier te typen, zie ik mezelf in de spiegel en moet ik toch eens beter kijken,,,,jemig....wil ik zaterdag wat van Inge kunnen zien moest ik toch maar eens wat aan mn wenkbrauwen gaan doen.....vinden jullie dat nou ook altijd zo'n gepruts??? Dat hangen bijna TEGEN je spiegel en dan toch de volgende dag nog oog in oog staan met ene ferme zwarte jongen.......dus het ruk en plukwerk begint weer opnieuw.....om dat te zien dat je links en rechts niet helemaal gelijk hebt....*ZUCHT*.....'t is dat het zo duur is maar anders ging ik elke 3 weken naar Douglas om Anastasiabrauwtjes te laten maken,....iemand dat al eens laten doen?? Ikke dus wel.....ik vond het super, beetje duur(25 euri) en je neemt toch altijd weer meer mee...dus wenkbrauwpoedertje, licht potlood voor tegen de wenkbrauwrand....maar DAT ziet er dus weer niet uit als je zelf aan het plukken bent geweest en je niet babybillenkaal bent daaro.....dan smeer je dus die smurrie over al die kleine lichte haartjes....niet om áán te zien.
*HAALTADEM*.........ik ga mn worst omdraaien.......kan mn thee even in de magnetron?
LETER!!
Groet,
Lynda
|
|
Lynda |
18-11-09 17:17
ow ja....STOM....dát wilde ik zeggen......Komt een vrouw bij de dokter komt pas volgende week uit!
Zal ik met je meegaan???? Zeker weten dat we veel plaats hebben....*SNIKSNOTTERBRUL* , en dan niet alleen door de ongetwijfeld GE WEL DI GE muziek!!!!!*FLUITFLUIT*
Groet,
Lynda
|