| Auteur |
♥♥♥ Lief & Leed. |
|
Vast onderwerp |
30-01-09 14:30
* Als hier iedereen die Lief & leed met ons willen delen
dit dan onder deze bestemde topic willen plaatsen!!
* Vergeet niet om je album erbij te vermelden
zodat we dan daar kunnen reageren in je prive(berichten)album.
* Gezien er de laatse tijd nogal wat lief en leed voorbij komt
(en dit bedoel ik en meerdere met mij echt niet vervelend)
lijkt het ons dan ook beter om dan even prive een ruggesteuntje, knuffels, liefs enz. te plaatsen.
Nogmaals ik bedoel dit niet vervelend,
en heb geprobeerd dit zo zachtjes mogelijk uit te leggen,
gezien er nu heel wat dames zijn die al een moeilijke tijd door maken.
Sterkte en liefs
voor de gene daar waar het momenteel nodig is.
|
Claudia B Homepage |
30-01-09 15:22
Is helemaal goed hoor. Vat het echt niet vervelend op .
Vind so wie so de vaste topics een heel goed plan, is ook een soort van zoeksysteem toch... kun je iets waar regelmatig over gesproken word makkelijk terugvinden.
Liefs Claudia B.
|
|
ldeh |
01-02-09 11:54
lief,.
dat dit allemaal maar zo wordt bijgehouden en gedaan!
we worden nog ns een heel geavanceerd cluppie zo!
|
Yvonne(Italian) Homepage |
03-02-09 12:43
Hoi meiden, ben net terug uit ziekenhuis. Moest naar de neuroloog voor uitslag van de MRI scan van vorige week.
Ik heb dus ook onder in mijn rug 2 hernia's. Een kleine hernia tussen de 4e en 5e wervel en een hernia tussen de 5e en 6e wervel.
Echt balen! Ik heb nu een Whipelash, een nekhernia en 2 rughernia's, wie maakt me los???
Ik voel me echt verrot.
Er is hier op dit moment niemand bij wie ik even kan uithuilen. Dus ik dacht ik deel dit maar even met mijn picasavriendinnetjes.
Groetjes Yvonne
|
Mir Homepage |
03-02-09 13:12
Lieve Yvonne,
Wat rot om te horen allemaal. Wie maakt je los, zeg dat wel. Moet je geopereerd worden of weet je dat nog niet? Veel sterkte meid!
|
Ineke P Homepage |
03-02-09 13:17
Wat naar voor je, zeg. Dat zal niet meevallen. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig mag gaan met je. Een lekker warm bad verlicht de pijn een beetje.
|
Yvonne(Italian) Homepage |
03-02-09 13:19
Ik ben doorverwezen naar een revalidatiecentrum. En als de pijn in mijn rug of been erger wordt dan kan ik naar de pijnpoli voor een pijnblokkade. Ik ga maar eerst aan het stoeien met die revalidatiearts en kijk of dat wat helpt.
Ik zie een beetje op tegen die blokkade (tenminste de prik)
Ik heb de laatste tijd al zoveel pijn gehad dat ik het er gewoon even niet bij kan hebben.
|
|
Mellanie |
03-02-09 17:29
He getsie wat een toestand zeg.
Hoop dat je goede pijn medicatie hebt, zodat de pijn een beetje te dragen is...
Sterkte meis!!
Liefs, Mellanie
|
omaleentje Homepage Woonplaats: Den haag |
03-02-09 18:01
Nou kan ik weer eens wat leuks vertellen. Ik word weer oma. Van Sanne die in augustus een baby verwacht. Leuk leuk leuk. nr4 is dus in aantocht.
|
|
Cathy |
04-02-09 08:51
Lenie je bent een BOFKONT .... gefeliciteerd maar vast
|
Hilde Homepage |
04-02-09 09:01
@Yvonne:
Meid, wat een ellende, wil je even sterkte toewensen en ik hoop voor je dat het stapje voor stapje de goede richting op zal gaan!
Heb je door de wiphlas ook last van duizeligheid/misselijkheid e.d ?
Sterkte!!
En ik hoop dat je een beetje afleiding hebt zodat je wat beter door deze nare periode heen kunt komen.
@Lenie,
Van harte gefeliciteerd!
Wat leuk zeg dat je weer oma wordt! Geniet er maar van, en hopelijk heeft Sanne een fijne en goede zwangerschap!
|
Claudia B. Homepage |
04-02-09 09:23
@ Yvonne: Jeetje mina meid hoe kom je eraan! Tja.. je zult zeggen hoe kom ik er af.... Je kunt aan hernia's ook geopereerd worden, is dat bij jou ook een optie?
Ik heb zelf 2 jaar geleden een lage rughernia gehad en dat is met veel fysio (en vooral veel lopen en af en toe liggen, niet zitten en staan...) bijna weggegaan. Maar ja, dat was er 1, niet 1 van vele! Ik leef met je mee en hoop echt dat je van de pijn af komt.
|
Claudia B. Homepage |
04-02-09 09:25
@ Lenie (de goddelijke oma...)
Wat leuk voor jullie allemaal én dit keer mag je het allemaal van dichtbij meemaken. Je bent nu zeker wel dubbelblij dat ze verhuisd is....
Een dikke knuffel van mij, Claudia B.
|
|
TureluurBellemi |
04-02-09 12:20
weet niet hoe ik moet beginnen maar ben het zat!
Ben zat om mensen te verliezen die me lief zijn.
Gisteren een crematie gehad van een vriend die nog onder de 50 is ..was!
Ben giga boos, verdrietig, de muren komen op me af en de hele wereld kan me gestolen worden...het waarom blijft maar door mijn hoofd heen gaan...
|
Claudia B. Homepage |
04-02-09 12:31
Ja je zou er tureluurs van worden! Join the club meis en bedenk daarna dat je toch maar ontzettend dankbaar mag zijn dat je hier nog op deze aardbol rondloopt.
Ik weet het, het is makkelijk gezegt maar wel waar.....
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
yvonne marianne Homepage |
04-02-09 12:43
Ik vind dit toch zoveel leed.... 5 jarig meisje van de hoek vrijdag thuis verdronken in bad!! Ik stond in de kamer en schrok me wild van de traumaheli die boven ons schuurdak hing! Hij lande op het schoolplein! Er komt nu steeds meer naar buiten dat er in dat gezin heel veel ellende was voor de kindjes! Gelukkig zijn haar broetjes uit huisgeplaast! Maar voor dit lieve meisje ....te laat.
|
|
Marielle |
04-02-09 18:20
Nou ik dan ook maar eens.....
Krijg net een telefoontje van mijn vader dat mijn oma vanmiddag is overleden.
Ze is rustig ingeslapen in haar stoel op 94 jarige leeftijd.
Ik ben zo dankbaar dat het op deze manier is gegaan, maar zo verdrietig dat ik haar niet meer zal zien en spreken.
|
tanja k Homepage |
12-02-09 21:56
Ik wil even laten weten dat het heel goed gaat met mijn moeder, ze is dinsdag 2 uur van de beademing geweest en gisteren kwam ik bij haar en toen zei ze hallo en goedemorgen met een beetje geluid, gisteren mocht ze 4 uur van de beademing af en heeft ze het 5 en een half uur volgehouden en een waterijsje gehad, dat vond ze heerlijk, en toen we vandaag bij haar kwamen was ze om 9 uur al van de beademing afgehaald en wilden ze de beademing er 8 uur aflaten en mijn zusje had om 8 uur vanavond contact gehad en nu bleek dat mijn moeder nog steeds van de beademing af was, 11 uur dus al, geweldig, we zijn heel trots op haar!! en ze was steeds meer aan het vertellen en aan het vragen vandaag. Dus jullie kunnen voorstellen dat mijn dag niet kapot kon
|
|
alma |
13-02-09 08:38
Heerlijk Tanja, dat het zo goed gaat. Geniet ervan en doe je moeder nog maar eens de groeten van me.
Liefs Alma
|
|
Yolanda |
13-02-09 09:26
Wat een fijn nieuws Tanja, ik ben heel blij voor jullie! ik hoop dat het herstel zich zo door blijft zetten!!
groetjes, Yolanda
|
|
yvonne(Italian) |
13-02-09 12:24
Hey Tanja, wat een geweldig nieuws.
Ik ben heel blij voor jullie.
Liefs Yvonne
|
|
Marga |
13-02-09 12:47
Dat is goed nieuws Tanja.
Hartstikke fijn!!!!
|
|
vosgesparis |
13-02-09 14:29
goh ik vind t wel erg heftig om alle leed hier in een topic te zien .. gelukkig is er ook nog goed nieuws van TanjaK
|
|
Marijke/Bellefl |
13-02-09 19:07
Wat een heerlijk nieuws Tanja.
Fijn dat het weer de goede kant opgaat met je moeder
|
tanja k Homepage |
19-02-09 15:22
Even weer een update over mijn moeder, eergisteren is ze naar Hoogeveen vervoerd, en vandaag zat ze op een stoel, het was maar een kwartier, maar volgens mijn zusje leek het alsof de koningin op haar troon zat. Ze is volledig van de beademing af, maar het ding zit nog wel in haar keel, maar doordat er tussen haar borst en keel een verdikking zit kunnen ze nog niet het buisje er in plaatsen waar mee ze ook praten kan, dus dat is nog wel een beetje goed opletten wat ze wil zeggen, maar ze is in ieder geval terug in Hoogeveen en we krijgen dinsdag te horen hoe het verder gaat en wat de ziekte allemaal inhoud. gr Tanja k
|
|
Sonja-Sezoentje |
19-02-09 16:09
Hoi Tanja,
fijn te horen dat het voor je moeder de goede kant uitgaat. Ik duim voor jullie dat het dinsdag allemaal wat positief uitvalt,
liefs, Sonja
|
|
Yolanda |
19-02-09 17:08
Goed nieuws Tanja, fijn dat je moeder weer in Hoogeveen is en heel mooi dat ze van de beademing af is! Ik ben heel blij voor jullie! groetjes,Yolanda
|
|
Yolanda |
19-02-09 17:10
Ik vergeet helemaal te zeggen dat ik hoop op goede berichten Dinsdag, ik zal ook voor jullie duimen!!! groetjes,Yolanda
|
gerdie Homepage |
20-02-09 21:35
Hè, hè.....het computerleed hier lijkt geleden te zijn!
Ik zit al dik anderhalve week zonder internet en al een maand met héél af en toe internet en dan te pas en te onpas. Meestal moest ik de computer een keer op 10 opnieuw opstarten en dan met een beetje mazzel deed 'ie het een klein poosje.
Nu heeft Jos de hele boel leeg gehaald en alles weer opnieuw geïnstaleerd en zowaar....hij lijkt het te doen. Hééééééérlijk!!!!! Heb bérgen mail maar het eind is in zicht! Nu het beantwoorden nog.
Dus meiden, HERE WE ARE!!!!!
Vanaf nu zijn we er dus weer bij. je wilt niet wéten hóe rót het is om niet eens even 1 blikje op het forum te kunnen werpen. Maar nu ga ik de schade inhalen, dat snap je wel. Eerst even bijlezen wat jullie de afgelopen weken allemaal uitgespookt hebben .
|
|
Suzanne |
20-02-09 22:14
He Gerdie, dacht al waar is ze gebleven!
Nu lekker bijlezen en kijken meid...
|
Brenda Homepage |
23-02-09 10:54
Na lang twijfelen neem ik toch maar gebruik van de lief en leed pagina. Even mijn frustratie en verdriet van me afpraten. Al een lange tijd ben ik aan het solliciteren nadat ik volledig goedgekeurd ben gevonden door het UWV na jaren volledig afgekeurd thuisgezeten te hebben. Natuurlijk wil ik heel graag werken. Maar het solliciteren lukt voor geen meter. De pers.coach was een aanfluiting en deed me zo gespannen raken dat ik enorme angstaanvallen kreeg. Geen succes dus. Nu heb ik tot begin juli en dan heb ik geen wwuitkering meer dus de spanning loopt alleen maar meer op. Uitnodigingen krijg ik niet. Ben er ook 9 jaar uitgeweest en bijna geen werkervaring dat werkt niet mee.
De gedachten om iets voor mezelf te beginnen is ook wel tig keer geweest maar met die recessie zie ik het niet zitten. Het huis staat te koop en het is de bedoeling om niet hier te blijven dus al met al weet ik van ellende niet meer hoe of wat. Al die onzekerheid word ik gek van. Bleh!
En waar ik ook zo van baal is dat ik goede papieren heb en dat het dan zo lijkt dat ze zo door de papiermolen kunnen want ze lijken wel waardeloos.
|