| Auteur |
♥♥♥ Leuke/interessante sites |
|
Vast onderwerp |
27-01-09 21:37
Deze Topic alleen links plaatsen over mooie
binnenkijk ideeën:
* Leuke (nieuwe)binnenkijkers
* interieur fotografie
* Gezien op Funda
* enz. enz.
Als het kan geen (tegen)reacties plaatsen om 't weer niet
een te lang onderwerp te laten worden.
Marjolijn bedankt.
Twig Hutchinson (klik) --> deze dame maakt prachtige foto´s; bekijk haar leuke portfolio maar eens!
Op lifestyle.pimpstart.nl (klik) staat trouwens een hele rubriek met alleen interieur-fotografen erin. Daar zitten echte pareltjes tussen!
|
|
vosgesparis |
27-01-09 21:48
prachtig wat een mooie foto's zitten erbij! ik zal ook weer eens snel op je pimpstart pagina kijken
|
|
Hetty |
27-01-09 21:53
Prachtige foto's..
gewoon genieten.
Onderstaande site kwam ik laatst ook tegen.
Misschien ook wel leuk om te vermelden op de pimpstart - pagina
Het lukt mij nog steeds niet om in te voegen dus even kopiëren en plakken.
http://www.paulinejoosten.nl als je bij werk kijkt zie je mooie foto;s van haar.
Sommige zijn wel bekend of komen bekend voor..
|
|
Pamela |
28-01-09 10:32
Via via kwam ik hier terecht... DUIZENDEN fotoos van prachtige interieurs... Love it!
http://www.taverne-agency.com
KLIK!
|
Marjolijn Homepage |
28-01-09 10:47
House Doctor heeft trouwens ook weer een mooie lente-catalogus om door te bladeren. KLIK hier.
|
Marjolijn Homepage |
31-01-09 21:19
Take a Dream for a Walk - site (klik) : een site van fotografe Marrigje de Maar.
Als je op haar homepage op de foto klikt, verschijnt een aantal rubrieken (boven). Onder ´Russia´ staan leuke brocante interieurs.
De rest van de foto´s is ook vrij apart.
|
|
up |
08-02-09 16:24
gezien op funda ook hier !!!!
|
Marjolijn Homepage |
08-02-09 18:56
Wat moeten we gaan zien op Funda??
Ik zie geen link, begrijp ook niet helemaal de boodschap?
En wie is ´up´?
|
Marjolijn Homepage |
11-02-09 23:05
Er is inmiddels alweer een tijdje een leuke Scandinavische blog in de ether: sjarmerende-gjenbruk.blogspot.com (klik) . De dame in kwestie heeft een boek op de markt gebracht over het her-gebruiken/recyclen van allerlei materialen op een leuke en originele manier. HIER (klik) kun je er even digitaal doorheen bladeren (slechts enkele bladzijden). Er komt ook een Duitse vertaling van.
|
Claudia B. Homepage |
06-04-09 22:43
Echt een hele leuke site vol met decoratie ideetjes, recepten, tips enz. enz.
better homes and gardens, KLIK hier
|
Claudia B. Homepage |
07-04-09 13:37
Dit is een fantastische site met megaveel tips over het organiseren van je huis, je hobbies en je leven...
klik hier voor getting organized
|
Marjolijn Homepage |
22-04-09 09:53
Een Franse blog vol mooie foto´s, interessante links enz.:
www.grangedecharme.canalblog.com
|
Heidi Homepage |
22-04-09 10:32
En ze spreekt nog Nederlands ook!
|
Marjolijn Homepage |
22-04-09 23:47
Prachtige stoffen - ook veel Japanse - en foto´s voor inspiratie bij:
www.twinsgarden.de
|
|
Janske |
23-04-09 10:39
Ik ben op zoek naar binnenkijkers in creatieve ateliers van beeldend kunstenaars. Weet iemand voor mij een goede link?
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
Marjolijn Homepage |
23-04-09 12:39
Janske,
op www.exto.nl en ook www.exto.be vind je kunst uit verschillende disciplines. Misschien staat er bij sommige kunstenaars ook een eigen website vermeld en staan daar eventueel foto´s op van hun atelier?
|
Zosannie Homepage |
25-04-09 19:33
Dit adres kwam ik tegen in de Flow;
www.flavourites.nl, hier vind je allerlei webwinkeltjes...erg leuk!
|
Janske Homepage |
27-04-09 23:33
Bedankt voor de tip Marjolijn! Ik zal eens op de site's gaan rondkijken...
|
Marjolijn Homepage |
28-04-09 08:49
Ik zag trouwens in de nieuwe VT-Wonen dat er ook een binnenkijker in stond van een kunstenaars-atelier!
|
Carla Homepage |
28-04-09 09:49
Janske, misschien vind je de site www.inspirationboard.blogspot.com (knip & plak) ook wel leuk. Daar laten kunstenaars en andere creatieve typjes zien wat hen inspireert aan de hand van hun prikborden.
|
Janske Homepage |
29-04-09 01:00
Leuk dat jullie zo meedenken!!
|
|
Angelique |
19-05-09 14:10
Ik wilde even melden dat er weer een nieuwe uitgave van Rett hjem op de site staat!! http://www.retthjem.org/ Kunnen we weer fijn plaatjes kijken!!
|
|
Klaasje |
24-05-09 14:24
Deze site heeft een eervolle vermelding nodig:
http://brocante-nieuwtjes.expertpagina.nl/
Om regelmatig eens te checken op NIEUWS!!
|
Marjolijn Homepage |
24-05-09 16:09
Wel vind ik nogal vreemd dat er op die pagina (die toch openbaar is) tegen betaling (sic) geadverteerd mag worden. Een slimme handelaar zal wel zelf zijn advertenties op een startpagina zetten, toch?
|
|
Anne |
24-05-09 19:47
Volgens mij staat er bovenaan dat het gratis is hoor.
Als je echt meer wil zul je wel moeten betalen neem ik aan.
|
|
Klaasje |
25-05-09 15:15
Ja psies, mijn nieuws van de opheffing heeft ze ook zelf bijgeplaatst, ik kwam er per toeval achter. Maar als je bv 3 maand lang je advertentie wilt hebben staan dan betaal je een redelijke vergoeding.
|
Marjolijn Homepage |
28-05-09 17:18
Ik ben heel benieuwd naar de invulling van deze nieuwe site:
www.zwaanzinnig.eu
|
|
Anne |
28-05-09 17:39
Ze hadden verleden jaar een artikeltje in het vakblad Home & living zag er veelbelovend uit,toen was de site al net als nu daarna is er niets meer mee gebeurd , maar het kan natuurlijk nog komen.
|
|
Tjarda |
31-05-09 10:43
http://www.brocantelle.nl/
dit winkeltje komt bij mij om de hoek te zitten!
|
Suzanne, Arnhem Woonplaats: Arnhem |
31-05-09 11:49
Hoi Tjarda,
Dan heb je Brocantelle al een tijdje gemist: ze zat al een aantal jaren in Rheden. Maar omdat haar klantenkring meer uit Velp komt gaat ze nu naar Velp toe.
Woensdag 3 juni is de opening. Ik ben heel benieuwd hoe het daar eruit ziet. In Rheden was het een errug leuk winkeltje!
Groeten Suzanne
|
Tjarda Woonplaats: Velp |
31-05-09 12:02
Ik wist wel dat er in Rheden iets zat, maar was er nog nooit geweest. Nu dit winkeltje hier om de hoek komt te zitten zal ik er vast een keer komen
|