☺☻☺☻MEEPRATEN ??? gaarne dan ook ►►je HOMEPAGE◄◄ erbij VERMELDEN !!!! ☻☺☻☺
1 2 3 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

♥♥♥ Picasavragen/ foto problemen

Vast onderwerp 26-01-09 12:01
Deze topic open ik voor alle vragen/problemen over;

* Picasa 2 & 3
* Foto upload problemen
* Foto bewerking/ plaatsing
* Albums openbaar enz.

Dus alles wat alleen met dit onderwep te maken heeft.

jennifer 26-01-09 13:36
Hoi,

Ik wil ook graag mijn huis aan jullie laten zien, maar heb geen idee hoe ik dat moet doen! Ik heb me vandaag aangemeld bij pimpstart, maar hoe nu verder?

groetjesss

Cobi
Homepage
26-01-09 15:43
Als je hier (klikt)
dan kun je een album aanmaken.
Kom je er niet uit gewoon hier vragen.

Sam
Homepage
03-02-09 12:40
Hallo Allemaal!!!
Ben hier helemaal nieuw, heb er helemaal zin in, maar snap er echt niets van????
Ben weken bezig geweest om alle albums van jullie te bekijken, en ben bang dat mijn computer elk moment gaat ontploft door al die gejatte foto's.
Wat zijn het er véél en wat zijn ze allemaal mooi.
Maar nu wordt het toch echt tijd om zelf aan de slag te gaan, maar echt ik wordt er een beetje bang van.
Zal ik maar gewoon bij een vraag beginnen.
Waarom zie ik mezelf niet terug op de startpagina ???

Marjolijn
Homepage
03-02-09 13:22
Hoi Sam, welkom!!
Je moet je link (URL) van je album even doorgeven aan Roelina, die die picasa-pimpstart-pagina bijhoudt. Ofwel noteer je je link in het album van Roelina, ofwel stuur je je link in via die pimpstart-pagina en zij zorgt er dan voor dat je picasa-album-link geplaatst wordt.
Maar eigenlijk plaatst Roelina pas een link als er daadwerkelijk foto´s in het album staan.

Lynda 03-02-09 13:34
dat(wat marjolijn allemaal zei).....en je moet je albums openbaar maken( bij albumeigenschappen moet je dat rondje even aanvinken) , want toen ik net op "homepage"klikte kreeg ik de melding dat je geen openbare albums hebt............

Groet,
Lynda

Sam 03-02-09 14:58
Kijk dat is al een begin, ik ga het meteen proberen.
O nee er moeten dus eerst foto's in.
Heel erg bedankt alsvast!!!!!!!!

Sam 03-02-09 20:28
Hallo allemaal

Daar was ik maar weer, ben erg druk, maar loop weer tegen een volgend probleem.
Hoe weet ik dat mensen een reactie bij mij foto hebben gezet, en waar moet ik dan terug reageren, gewoon eronder???

Wordt er al erg gelachen om mij vragen???
En hebben jullie het allemaal zo moeilijk gehad ???

Hennie 04-02-09 19:10
Probleem:
Mijn Picasa 2 programma is vervangen door Picasa 3.
Op Picasa 3 kan ik echter niet rechtstreeks naar mijn webalbums. Zodra ik op webalbums klik komt MSN Messenger in beeld en vervolgens moet ik me daar aanmelden en pas dan kan ik naar mijn Picasa webalbums.
Vraag: Hoe kan ik weer rechtstreeks naar mijn webalbums?
Heb MSN al van m'n pc verwijderd, maar dat heeft geen enkel effect.

Annalies 05-02-09 00:15
Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw op picasa en heb een probleempje.
Foto's downloaden en zo gaat perfect maar nu wil ik mijn gezicht zichtbaar maken want nu ben ik zo anoniem.Maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Ik zou ook graag een hoofdstukje berichten willen hebben op mijn album maar ook daar weet ik me geen raad mee.
Ik heb heel erg veel leuke reacties gehad van iedereen en zou ze allemaal willen beantwoorden maar dat is haast niet te doen..het zijn er zoveel.Is het de bedoeling dat ik dat wel doe??
Nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Harstikke bedankt alvast!

ingrid
Homepage
05-02-09 09:02
Hallo allemaal,

Help! Ik kan geen berichtjes meer achterlaten in de albums.
Wie kan me helpen?

Lieve groetjes, Ingrid

Anita (roze) 05-02-09 09:46
ingrid ben je wel ingelogd? soms dan word je vanzelf uitgelogd namelijk en dan kan je niets posten.

IngridLandligt
Homepage
05-02-09 15:43
Ik was blijkbaar inderdaad niet ingelogd, dit moet je dus vaker doen?
Ik dacht dat je gewoon iedere keer zonder in te loggen een berichtje achter kon laten.
In ieder geval bedankt voor je tip.

karin-brocaatje 17-02-09 08:50
Nu mijn laptoppie kuren krijgt heb ik gisteren een nieuwe computer gekocht....maarrrrr had altijd picasa 2 en op deze computer zit dus al standaard picasa 3
Nu is mijn vraag hoe krijg ik mijn binnenkijk mappen nu weer op picasa 3 of moet ik helemaal opnieuw beginnen?

Heidi
Homepage
17-02-09 09:13
Ik had van de week een update van picasa 2 en toen gooide hij uit zichzelf picasa 3 erop en werd alles automatisch overgezet!

Ik weet niet hoe het zit met een nieuwe pc!

Gastenboek  |  Gratis website  |  Spellen spelen  |  Gratis forum  |  Clipjes  |  Gratis kerstcadeaus  |  Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
karin 17-02-09 09:18
kan gewoon kijken in mijn albums gemaakt met picasa 2
maar als ik in picasa 3 ga staan wel al mijn mappen (foto's) maar nog gewoon dus niet als albums..........zal toch niet weer helemaal opnieuw moeten beginnen.......pffffff

Ria.Elfje
Homepage
21-02-09 13:49
Krijg mijn link van mijn weblog niet verstuurd naar Roelina.Want dat verstuurd hij niet,wordt aan gezien voor spam.Graag had ik de link ook op pimpstart staan.

Groetjes van Ria

Yolanda 22-02-09 17:48
Hallo allemaal, ik heb een vraag over het maken van Labels. Ik heb plaatjes geselecteerd uit mijn afbeeldingen om daar labels van te maken. Ik kan in Picasa 3 wel kiezen voor labels, heb ik gedaan, maar als ik een paar plaatjes selecteer en vervolgens op gereed druk, kan ik ze nergens meer vinden....ik heb ook al in de help functie gekeken, maar ik kom er niet uit.

Kan iemand mij helpen, of maken jullie met een ander programma je labels?

groetjes Yolanda

Edith
22-02-09 20:27
Hoi...hoi...

Ik heb mijn foto,s in een album gezet.Heb me aangemeld op Picasa Pimpstart(Dus ben een beetje in de war met al die informatie,s)Kun je me dan even laten weten of alles ok is?Weet niet zeker of ik alles goed gedaan hebt.Op het forum las ik dat ik me zou moeten aan melden bij Roelina?
Hoe en wat kan ik nog doen?
Url is dan http://picasaweb.google.nl/longislands39
Groetjes Edith

Hetty D 22-02-09 20:51
@ Edith,

volgens mij heb je het helemaal goed gedaan, je kunt evt. nog een berichtje achterlaten in het album van Roelina, maar die woont ook niet achter de computer, dus ff geduld.

En zou je evt. een letter ofzo willen toevoegen aan je naam, omdat er al een Edith bivakeert op dit forum.

vr.gr. Hetty D

Edith W
22-02-09 21:27
Nu aleen nog een berichtje achter laten bij Roelina...hoe kan ik dat doen?
Groetjes Edith W

karin-brocaatje
Homepage
23-02-09 08:56
even in haar berichten album een berichtje achter laten,dan komt het wel goed

ilse
23-02-09 17:50
Hoi,
Ik ben nieuw en volop bezig met het uploaden. Alleen, krijg ik mijn verschillende albums niet in de volgorde die ik wil. Bijv. van beneden naar boven in huis... Kan iemand mij helpen?

Ria.Elfje
Homepage
10-03-09 10:16
Hoe krijg ik het slotje van mijn openbare albums.En dan bedoel ik die van mijn homepage vrij?Heb het al op verschillende wijze geprobeerd maar wil niet lukken.

Wat doe ik verkeerd?

Groetjes van Ria.Elfje

woonwinkelfreak
Homepage
13-03-09 20:54
Hoi Ria-elfje,

Je kan het slotje verwijderen door in het betreffende album te gaan staan en dan staat boven de foto bewerken,deze klik je aan dan albumeigenschappen en dan naar beneden scrollen en daar staat openbaar enz de keuze die je wil aanvinken en dan op wijzigingen opslaan klikken.
Hoop dat het zo lukt !

@ Ilse : je kan de albums in de 'juiste' volgorde zetten door de datum te veranderen,album met nieuwste datum wordt album 1 enz
Groetjes Yvon

Ria.Elfje
Homepage
14-03-09 21:10
Dank je Yvonne voor je duidelijke uitleg.
Het is gelukt.

Groetjes van Ria.

Wimpy 21-03-09 11:39
help...

ik weet niet hoe ik mijn link naar Roelina moet sturen en hoe weet ik überhaupt wat mijn url is??

Wimpy 21-03-09 11:42

Ik denk dat dit mijn url is??

http://picasaweb.google.nl/wimpy6109/Wimpy?locked=true&feat=email#

woonwinkelfreak
Homepage
22-03-09 12:50
http://picasaweb.google.nl/wimpy6109

Hoi Wimpy,

Dit is jou url...maar ik wilde al even op bezoek maar dan moet je je albums op openbaar zetten staan nu op niet vermeld...Daarvoor ga je in je album staan boven je foto`s staat bewerken,die aanklikken,dan albumeigenschappen,dan naar beneden scrollen en dan openbaar aanklikken en dan op voltooien Mocht het niet lukken gewoon nog een x gillen !Je bent er bijna,dus succes !
Roelina staat op de pimpstart pagina waar we allemaal op staan,groetjes Yvon

Wimpy
Homepage
22-03-09 15:30
hoi,

volgens mij is het nu gelukt. Misschien zou je nog eens willen kijken.

Ik heb nog niet veel foto's. We hebben een huisje gekocht en tussen augustus en oktober krijgen we de sleutel. Dan volgt er een verbouwing en dan kan ik mezelf gaan uitleven.. ik kan bijna niet wachten.

woonwinkelfreak 22-03-09 15:52
Jáááááááá Wimpy,

Het is gelukt er staat 1 album met eieren online....
ga er nu even een paar opmerkingen bijschrijven en dat kan je dan gelijk zien

Applaus voor jezelf en veel plezier !

Groetjes Yvon

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes
1 2 3 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie