☺☻☺☻MEEPRATEN ??? gaarne dan ook ►►je HOMEPAGE◄◄ erbij VERMELDEN !!!! ☻☺☻☺

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

♥♥♥ Foldernieuws

Vast onderwerp 20-10-08 15:19
Gelieve hier alleen de enthousiaste nieuwtjes te plaatsen
over folders en aanbiedingen van de onder ons bekende winkels.

Dit is niet bedoeld om een reklame forum te maken
maar ik kom teveel topics tegen over leuke artikelen
bij de Action ,Leen-B....r, Blokker en Kruid... enz.
Dus om wildgroei te voorkomen...

Uiteraard is het niet de bedoeling om er steeds op deze berichtgevingen hier te reageren
dit kun je eventueel wel doen in iemands berichtenalbum/gastenboek/email.

**Dan blijft deze topic puur voor de folder-nieuwtjes.**

Voor 't gemak even deze TIP;
Alle vaste topics staan ook op de pimpstartpagina/homepagina
(klik bovenaan op 't forum om daar te komen).
Ik zal alles +/- 1 maand laten staan zodat deze topic niet te lang gaat worden.

Gr Cobi

ldeh 06-11-09 22:00
neehee, het is geen foldernieuws; het is winkelnieuws! wat ik vandaag toch voor moois zag bij de kwantum zeg! leuke decoratie " ballen" van touw, hout, etc. Kransen voor 15 euro ook van een soort houten dingen,..klinkt heel vaag maar zag er echt mooi stoer en robuust uit zeg!

Pamela
Homepage
06-11-09 22:06
Nou dan heb ik toch ook nog een knaller Leoniek; over winkelnieuws gesproken!

Heb vandaag al heerlijk tussen de kerstspullen gelopen bij ons plaatselijke tuincentrum en daar zag ik toch ware picasa-kussens voor nog geen 6 euro!!! Het is niet mijn stijl, maar ze zijn met rood witte blokjes aan de achterkant en aan de voorkant een hart in zo'n schattige scandinavische kruissteek.

Mocht iemand hier gelijk helemaal wild van worden dan wil ik best nog een keer naar het tuincentrum om een foto te maken of ze gelijk al te halen...

Heb ook schattige kerstboomhangers van grijs vilt gekocht voor 1 euro per stuk! Eigenlijk zouden jullie allemaal naar dit tuincentrum moeten komen! Hahahahaha

Voor het kussen, laat een berichtje achter in mijn album.

Antoinette 07-11-09 18:45
Nou, die kussens liggen ook bij een tuincentrum in hoogwoud, dus als iemand uit die buurt komt..... Het zijn inderdaad hele leuke kussentjes.

Ingrid
07-11-09 19:04
Wat voor tuincentrum hebben jullie dan, en waar is het te vinden. Ben gek op tuincentrum, in de kersttijd.

Groetjes Ingrid

Anetta
Homepage
07-11-09 19:31
Bij Leenbakker, prachtige zinkkleurige kerstklokken. In groot en klein met een wit lintje. Echt prachtig!

ldeh 15-11-09 17:52
in de nieuwe karweifolder leuke hartvormige naturelkleurige kussens. op blz. 5
www.karwei.nl

ldeh 06-12-09 21:49
in de karweikrant,.mooie kussens, (2 voor n tientje!) in t paars, roze en zand,.ik vind ze mooi! ook leuke kerstspullen,.oa een lichtsnoer met engeltjes,.

enne,..was van de week bij de hema,.je moet er van houden maar hun knalkleurenkerstballen vind ik geweldig!

ldeh 12-12-09 14:51
wow wow wow! heb net even zitten kijken op tafelzeil.com.
Ze hebben daar nieuw gecoat tafelzeil, heel leuk met toile de jouy print (als ik t goed schrijf,..) ook in t grijs. ik wilde t maar even kwijt

up 11-01-10 16:09
aanbiedingen

TureluurBelleMi 13-01-10 18:46

De ikea heeft weer op=op
verschilt per vestiging...

Jikke
Homepage
13-01-10 20:10
Bij H&M veel leuke uitverkoop in de afdeling HOME.

Bobbine 24-01-10 14:58
http://www.lidl.nl:80/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_11116.htm

Hopelijk doet de link het voor het carnaval of kinderfeestje vanaf de 0102 te koop bij de Lidl !

Lynda 24-01-10 15:04
aaaaaaaaaaach die pippi!!! o sorry.mag niet in dit topic he.....maar onze lidl is aan het verbouwen!!!!

Marloes 03-02-10 10:34
De nieuwe folder van karwei is weer erg leuk! Ze hebben nu behang, rolgordijnen e.d. van LIEF! Erg leuk zeg! Jammer dat ik geen dochters heb, al vind ik het knoopjes behang ook wel leuk voor mijzelf. En er stonden ook leuke industrieële lampen in, kledingboom en nog veel meer leuke meubeltjes.

http://www.karwei.nl/aanbiedingen-acties/folder/

Gastenboek  |  Gratis website  |  Spellen spelen  |  Gratis forum  |  Clipjes  |  Gratis kerstcadeaus  |  Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
Marlene 19-02-10 18:44
Vanaf maandag "hoedenopbergdozen" bij de action.

http://www.action.nl/pages/OfferDetail.aspx?weekid=469&nr=5

angie 28-02-10 15:57
weet niet of het mag (anders verwijder het maar coby)
bij het kruidvat komen er deze week stempels in de aanbieding

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie