| Auteur |
♥♥♥ Even voorstellen |
|
Vast onderwerp |
15-09-08 21:04
SORRY SORRY 
Dames gaarne hier even opnieuw voorstellen, helaas is de voorsteltopic verwijderd door mij!!!
......jah ik weet het is al eens eerder gebeurd......
Kijk even of je hier al bij staat...
ik heb nl nog enkele dames kunnen "redden"
Ps. vergeet niet je homepage te vermelden
Misschien is het makkelijk om nu een verkorte versie te plaatsen zoals deze:
Hallo,
* Mijn naam is Cobi
* 48jaar winters jong
* 25 getrouwd en heb 2 kids zoon 18 nog thuis
& dochter 22 sinds vorige zomer samenwonend.
en 1 hond Zoë
* Woon in de omg. van Eindhoven
* Hobby's; brocante en emaille verzamelen,
in Frankrijk en Nederland rommelmarkten en
kringloopwinkels bezoeken, Quilten,
Computeren (bloggen en fotobewerking), woonboeken en koken.
*Woonwens een Chambre d'hôte(B&B) in Frankrijk.
|
Trea Homepage |
16-09-08 09:08
Ik ben Trea Appeldoorn,
40 jr. bijna 21 jr. getrouwd met Henk,
2 kids, een dochter van 20 en een zoon van 17,
woon in Roodeschool, het hoge noorden van Groningen,
ben postbode, 20 uur in de week en daarnaast gastouder in een gezin met 3 kids, 2 dgn p.w.,
heb 2 chocolat labradors, een kat en 6 teddy widder konijnen,
mijn hobby's zijn (voor zover ik daar nog de tijd voor heb) het opknappen en verfraaien van meubels,
quilten (weer lekker voor in de winter),
zit in het bestuur van het dorpshuis en volgens mij
heb ik zo m'n dagen aardig vol...
|
Jana Homepage |
16-09-08 19:33
Hoi allemaal,
Ik heet Jana en ben 41 jaar.
Ik ben getrouwd en heb een dochter van 11 jaar.
Zoals zoveel meiden hier kwam ik per toeval op picasa en ben inmiddels ook veslaafd.
Ik heb al een heleboel leuke reacties gehad en wil alle meiden hiervoor bedanken.
Mijn volgende project is het opknappen van de slaapkamer in picasa stijl. Ik hoop dat het lukt.
En zal hiervan zeker foto's gaan plaatsen. Kom gerust even kijken, je bent welkom!
|
Grietje Homepage |
18-09-08 21:49
Ik ben 33 jaar, woon samen in het noorden van het land ( Frl )en heb een zoontje van 4 jaar.
Wij gaan binnenkort ook aan de slag in ons huisje, nieuwe kleurtjes, heb vandaag net behang gekocht en ik wil nog krijtverf voor de muur maar zit nog te dubben wat voor kleur.
We krijgen een donkere vloer en ben bang dat als we een te donkere tint kiezen het dan errug donker in huis wordt.
1 muur wordt behangd, wit behang en de rest in de krijt.
We hebben samen 4 katten, 3 Maine Coons en 1 jong superondeugend klein htk-katertje.
Ook loopt hier nog een Friese stabij rond en visjes en kikkers in de vijver, oh ja, ook nog 2 konijntjes en een paar jonge visjes uit de vijver in een bak in huis voor zoonlief.
Ik vind het scandinavische wonen heel erg mooi maar dan wel een slag brocante, ben gek op oude spulletjes van vroeger, altijd al geweest!
|
roxy Homepage |
21-09-08 10:49
haahh hier ben ik.
goedemorgen allemaal!
ben roxy bijna 22 jaar. woon al 4 jaar samen in een leuk huissie in drenthe.
we hebben 2 honden. ben het laatste halfjaar helemaal weg van spullen meubels pimpen. heb al heel wat gedaan en veel op mijn to doo lijstje staan, de logeerkamer(inmiddels knutselkamer staat al vol met nieuwe spulletjes. ik hou van bloemetjes lila roze zachtblauw
kom gerust even binnenkijken er gaat nog veel veranderen heb nog zoveel nieuwe ideetjes ook dankzij jullie .
ik ga nog even weer verder met verder kijken en alles uittevinden. als jullie nog iets willen weten hoor ik het graag liefs mij
|
Yvonneke Woonplaats: Schiedam |
26-12-08 17:57
Hoi,
Ik zal mezelf even voorstellen:
Mijn naam is Yvonne, ik ben getrouwd,
heb 2 zoons en mijn leeftijd is 47 jaar.
Ik hoorde voor het eerst van deze site via het artikel van Jeanette in de Ariadne at home en was blij eindelijk een site te hebben gevonden voor vrouwen met interesse in styling en interieur.
Heel leuk! Nou, ik hoop nog heel veel uurtjes op Picasa door te brengen.
Yvonne
|
Judith Homepage Woonplaats: Apeldoorn |
12-01-09 18:19
Hallo,
Ik ben nieuw op picasa en stel me even voor.
Ik heet Judith en ben 40 jaar.
Ik ben getrouwd en heb twee zonen van 13 en 11 jaar.
Ik kwam twee maanden geleden heel toevallig op picasa terecht en ben nu al een tijdje verslaafd.
Al vanaf dat ik mij kan herinneren ben ik met inrichten en styling bezig.
We zijn twee jaar geleden verhuisd naar een jaren dertig huis met een hoog "Picasa gehalte".
Ik vind jullie huizen zo leuk en heb inmiddels al aardig wat favorieten.
Ik heb inmiddels mijn album klaar.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en hoop er een boel Picasa vriendinnetjes bij te krijgen.
Veel groetjes Judith
|
Annet Homepage |
12-01-09 18:35
Geeft niet Coby, iedereen maakt wel eens een klein foutje..
We doen het allemaal gewoon nog een keertje..
Nou ik ben dus Annet,29, moeder van 3 kids (4,6,10), getrouwd, woonachtig in het mooi zeeland..
Ben een echt freubelkont en mijn interieur houd nooit langer dan 2 maand stand want dan moet er wel weer iets nieuws in of moet er wel iets veranderd worden..
Eigenaresse van 2 honden en 3 katten..
Dit dekt de eerste lading denk ik wel..
Who is next???? hahahahahahaha
|
karin de w Homepage Woonplaats: Noord Holland |
12-01-09 19:46
Mijn naam is Karin
Ben 43jaar
3 kinderen, 22,20en 17jaar.
1 hond
werk full-time.
passie,s
in huis rotzooien,veranderen,verven,klussen koken.
|
Maayke Homepage |
12-01-09 19:52
We vinden je toch wel lief hoor klungelsmurf.
Ik ben Maayke (nickname, echte is Myra)
ben vandaag 45 geworden .
Getrouwd met mijn grote liefde met wie ik 2 dochters heb, 6 & 7.
Werk 20 uur in de week en heb 101 hobbies en heb weinig tijd. Ben niet heel actief op Picasa, maar volg het allemaal wel.
Volgende!
|
|
Danielle |
12-01-09 19:53
Graag wil ik mij hierbij voorstellen.
Mijn naam is Danielle en ik lees al een tijdje mee op jullie forum (met Picasa vliegen de avonden voorbij!). ben 40 jaar, heb 3 kinderen (3, 8 en 11) en werk 20 uur per week, woon in Zuid-Holland.
hobbies... tsja eigenlijk geen tijd voor maar ik ben dol op woonspulletjes, woonbladen etc. Is een erg verslavende hobby . Twee weken gelezen zijn we begonnen met de grote opknapbeurt van ons huis. Eind december eerst plafond gewit om maar met de vervelendste klus te beginnen (na 30 liter latex had mijn man toch nog een witte kerst hi hi). Nu zijn we bezig met de leukere werk: een muur zit al in de verf (tip van jullie: Farrow and Ball, na dagen dubben (leer mij kennen.....) de kleur Fawn uitgekozen). Enfin, nu nog erg kaal allemaal maar het wordt een paleisje! Wil jullie laten weten dat ik enorm geniet van jullie enthousiasme voor het wonen en dat ik al voor drie (wat zeg ik zeven) huizen inspiratie heb opgedaan! Dat probeer ik nu allemaal in dat ene bescheiden huisje van ons in te passen. Ik heb nu al zoveel "gouwe tips" van jullie, bedankt daarvoor!
Enne, nog geen album maar dat komt. Beloofd!
Groetjes, Daan
|
|
Jolanda |
12-01-09 19:56
Hallo dames,
Ik wilde me even voorstellen.
Mijn naam is Jolanda en het is me gelukt om ook een album aan te maken.
Ik ben 38 jaar , getrouwd en heb twee kinderen (14 en 11 jaar).
Ik werk in de gezondheidszorg en de tijd die er overblijft besteed ik graag aan mijn huisje.
Ideetjes zijn altijd welkom!!!
Groetjes,Jolanda
|
|
Monique |
12-01-09 19:57
Ik wil me bij deze even voorstellen.
Ik ben Monique 37 jaar,
getrouwd en heb een zoontje van bijna 4 jaar.
Ik ben 3 dagen werkzaam als medisch secretaresse.
Ik heb als hobby high tea's bij mij thuis geven dat is echt een succes aan het worden.
Ik heb nog veel andere bezigheden zoals schilderen en alles wat maar creatief is. Ook ons huis is een grote hobby vooral het interieur veranderd regelmatig.
Ik hoop binnenkort ook een album aan te kunnen maken maar daar gaat volgens mij nogal wat tijd in zitten dus dit komt later wel. Ik vind het erg leuk ook jullie huizen van binnen eens te bekijken en daar zitten hele mooie tussen.
|
|
Noortje |
12-01-09 19:59
Ik ben noortje en ben 39 jaar.
Woon al heeeel lang samen met hans in een klein dorpje in Noord Holland.
We hebben geen kinderen. Onze 3 katten zijn een beetje onze kinderen.
Ik werk bij een groothandel in bloemisterij artikelen.
In m'n vrije tijd ga ik graag naar rommelmarkten.
M'n weekend is niet compleet als ik niet iets gebreubeld heb.
Ik ben gek op alles waar roosjes op staan.
Ik kijk al een tijdje mee maar nu dus eindelijk een album met foto's.
Ik ben het met jullie eens het is heel erg verslavend.
Ben iedere avond wel even op picasa te vinden.
|
|
Adriana |
12-01-09 20:03
Goedemorgen dames,
Ik wil me even voorstellen,
ik heet dus Adriana en lees sinds anderehalve week dit forum met heel veel plezier.
Ik ben getrouwd met een heel handige man en heb ook nog 2 zoons in puberleeftijd, verder ben ik altijd met ons huis jaren20 woning bezig.
We zijn nu bezig met de woonkamer deze is nu net afgeschilderd dus kan ik beginnen met een nieuwe inrichting
Zodra mijn kamer af is ga ik ook foto's maken zodat jullie ook bij mij op visite kunnen komen hoor.
Groetjes Adriana
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
Yvonne crea Homepage |
12-01-09 20:06
Hallo dames,
Ik ben Yvonne 44 jaar, getrouwd en moeder van twee dochters van 10 en 7 jaar.
Momenteel werk ik even niet en dat bevalt heerlijk.
Ik vind het heerlijk om met m'n kinderen te knutselen en geef regelmatig creatieve workshops aan kinderen als vrijwilliger en heb ook zelf een bedrijfje hiervoor. Verder ben ik graag in huis bezig en mijn hobby's zijn naaien, mozaieken, verven, fimo, sieraden maken, etc. Eigenlijk gewoon teveel om op te noemen.
Binnenkort volgen de inside foto's, maar eerst even nog iets hier en daar opknappen.
Groetjes, Yvonne
|
Hilde Homepage |
12-01-09 20:08
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen,
ik ben Hilde, 31 jaar, getrouwd, en we hebben 2 kinderen, een meisje van 13, een jongen van 8, en dan nog 4 katten, een hondje en vogels (buiten)...
Tijdje geleden ontdekte ik toevallig picasa-pimpstart via een weblog...en tot mijn grote verassing ook mijn schoonzusjes, beide met een mooi picasa-album.
En nu vind ik dat ik ook maar eens overstag moest gaan.
Ik vind het altijd zo gezellig om bij jullie naar binnen te mogen gluren, ideetjes op te doen (gewoon af te jatten zeg maar)en daarvoor toch een bedankje dames.
Ik heb een weblog waar wat meer te zien is dan mijn picasa-album tot nu toe...dus als je nieuwsgierig bent....
Graag tot ziens,gluurs en schrijfs
Groetjes Hilde
|
Annelies Homepage |
12-01-09 20:11
Bij deze :
Annelies , 57 jaar woonachtig in Brabant.
Getrouwd en ik heb twee dochters 36 & 38 jaar.
Wij zijn opa & oma van zes kleinkinderen.
Mijn hobby; het interieur, de pc, de kleinkinderen en creatief bezig zijn.
Ik ben twee jaar actief met picasa.
Gelijk heb ik mijn nieuwe link hier links gezet.
Liefs Annelies
|
Wikkie Homepage Woonplaats: Katwijk ZH |
12-01-09 20:12
Hoi allemaal,
Ik ben Willeke en ben 31 jaar.
Getrouwd met Pascal en heb 2 kinderen, Levy en Lizzy.
Levy is 4 jaar en Lizzy is 8 maanden. En ik heb twee katten Demy en Destiny (Abessijnen)
Ik werk bij een Universiteit. Mijn man is parketlegger en legt voornamelijk traditionele vloeren zoals visgraat.
Ben nu bezig om mijn interieur die nu koloniaal is wit te maken. Dit had ik al een tijd in gedachte maar nu ben ik echt bezig. De twee spiegels boven het dressoir zijn bijna af en de eettafel ook!! Goed bezig dus.
hoop nog veel plezier aan dit forum te beleven.
Ik heb wat foto´s van onze family op picasa gezet.
Groetjes Willeke
|
Gerrie Woonplaats: ALMELO |
12-01-09 20:15
hallo,
ik heet Gerrie ben 44 jaar,
getrouwd met Hans en heb 2 zoons.
ik kwam bij toeval een week geleden op deze site en vind het heel leuk om bij iedereen binnen te kunnen kijken.
zelf vind ik het heel leuk om te snuffelen op rommelmarkten en bij de kringloop,en om dan dingen op te knappen of te schilderen. het grootste deel van mijn inrichting komt hier dan ook vandaan. ik wil jullie graag de foto's laten zien op mijn fotoalbum en hoop dat ik ook word toegevoegd.
groetjes Gerrie
|
Viana Woonplaats: Geleen |
12-01-09 20:17
hallo allemaal
ik ben Viana en ben 42 jaar
ik woon al 23 jaar gelukkig samen met Michel mijn frans-limburgs sprekende belg.
we hebben samen 1 zoon inmiddels 14 jaar..
En één van 26 jaar die zelf al gelukkig getrouwd is en een kleine heeft.
Mij grootste passie is Kickboxen en creatief zijn, wat een combinatie hé ,ik ben een regelrechte chaoot en duizendpoot.
Ik volg al een tijdje picassa en ben er zoals vele van jullie aan verslaafd geraakt. Maar volgens Myrna moest ik maar eens met de billen bloot......
We zijn nog steeds met dit huis bezig ,we wonen er 2 jaar in dus......... Is het nu een drijfveer om iets af te maken en rennen met het foto toestel hahahahaha...
Nou dames.... koffie staat altijd klaar en jullie kunnen altijd binnenkijken,om te kijken hoe het vorderd..
lieve groetjes Viana
|
Nelleke Homepage Woonplaats: Valkenurg-z-h |
12-01-09 20:21
Hallo allemaal, zit ik hier goed?
Ik ben Nelleke,47jaar,getrouwd met een lieve man,
zoon van 24 en dochter van 20.
We hebben een hond en twee katten. Heerlijk
om bij iedereen binnen te kijken.Wat een ideeen! Wat zijn er toch veel mensen creatief. Sinds vorige week heb ik albums aangemaakt bij picasa.Ik vind het erg leuk om nu zelf ook ideetjes door te geven.
Tot kijk!
Groetjes Nellekepaspopjes
|
omaleentje Homepage Woonplaats: Den haag |
12-01-09 20:22
Ik heet Leni ben 57 jaar 37 jaar getrouwd met Ed
drie kinderen Casper 35 Ivo 33 en Sanne bijna 29 .
En bijna 4 kleinkinderen.Ysé 4 Ole 2 en Resa bijna 2. Immetje zo heet onze eigenwijze teckel.
Woon in een dertiger jaren huis. (Haagsche school)
Mijn Nickname is Omaleentje.
|
Wobke Homepage |
12-01-09 20:24
Nou ik ben dus Wobke,
mijn leeftijd is 26 jaar
en woon samen met mijn man en twee lieve meisjes van 6 en 1 jaar en hondje (Jack Russell)in Drenthe.
Mijn vrijetijdsbesteding is:
wonen,woontijdschriften doorbladeren en verzamelen,
bezig houden met mijn woninginrichting en wandelen door bossen, langs de zee of lekker zoals nu s'avonds door een drukke stad heen langs de winkels rondkijken,ideëen opdoen en heerlijk genieten van de gezelligheid van lampjs overal.
Verder ben ik een rustige maar houd wel van een geintje.
Mijn sterrenbeeld is Kreeft en dat zijn echte huismuizen vandaar ook mijn naam ikhuismuis van mijn webalbum.
Ook houd ik van gezelligheid en ben een eerlijk mens, en houd niet capsones.
Tja dit ben ik,
misschien ontmoeten we elkaar eens allemaal..
|
Sonja Woonplaats: Begïe in Bree |
12-01-09 20:26
Mijn naam is Sonja,
ben gehuwd met Ronny en fultime huisvrouw.
Dit houdt dus in dat mijn huis ook één van mijn grootste hobby's is samen met handwerken, lezen en héél erg veel jullie mooie huizen en creativiteit bewonderen.
De bedoeling is om ook een keer een album aan te maken maar daar kruipen nog eerst heel veel uurtjes in vooraleer ik dat door heb vrees ik.
Intussen geniet ik hier nog een beetje verder met lezen en rondkijken,
groetjes van Sonja
|
|
Wenda |
12-01-09 20:28
Hoi,
Ik ben Wenda, 38 jaar (nog 2 weken ). Ik woon in het Noorden van het land, woon samen en heb geen kinderen.
Ik werk in een ziekenhuis.
Ik ben ook gek op op alles wat met wonen heeft te maken.
Mijn stijl is landelijk en veel wit. Heb helaas nog geen album maar is in de maak..!
Ben ook toevallig hier verzeild geraakt en vind het geweldig allemaal!
Groet,
Wenda
|
Akke Homepage Woonplaats: Apeldoorn |
12-01-09 20:30
Hallo lieve mensen,
Ik ben Akke, 50 jaar en op het moment dat ik dit zie staan denk ik, tjeeemig ouwe taart!
Zou het daarom zijn dat ik wel moeite heb om te leren hoe alles werkt.
Ik ben getrouwd, drie zoons waarvan nog 1 thuis.
Veel tijd besteek dik aan het snuffelen op rommelmarkten en kringloopwinkels, verslavend werkt dat.
Sinds kort heb ik een webwinkel in servies, bestek, zilver, brocante etc. want na al die jaren puilt mijn huis uit van de spullen, zoals op mijn foto's te zien zullen zijn. Ook hier hoop ik weer leuke ideetjes op te doen.
|
|
Heleen |
12-01-09 20:32
Hallo allemaal,
ik zal me eerst even voorstellen, nadat ik al een poosje hier aan het rondneuzen ben.
Mijn naam is Heleen, ik ben getrouwd en heb 2 zoons, die inmiddels alletwee het huis al uit zijn. Ik heb de laatste paar weken met open mond rondgekeken om dit forum. Ten eerste omdat ik het allemaal geweldig vind wat hier voorbij komt en ten tweede omdat ik dus niet kon vermoeden dat er meer mensen zijn zoals ik, die helemaal gelukkig worden van een aankoop op de rommelmarkt.
Ik kan helemaal gelukkig thuis komen met een bord met roze roosjes om een doosje oude zilveren kerstballen en niemand snapt er hier ook maar IETS van,ze vinden het 'ouwe troep'. Maar ik ga gewoon lekker mijn gang en maak leuke hoekjes en plankjes met mijn kostbare 'ouwe troep'.
Ik ben hier terecht gekomen via mijn andere hobby, nl. scrapbooken, kwam daardoor op de site van Elly terecht en via Elly weer hier met als resultaat dat ik dus al kwijlend achter de computer jullie prachtige huizen zit te bewonderen.
Ik werkzaam in de gezondheidszorg, als dokterssassistente bij de GGD, voor 2 dagen per week, verder heb ik een atelier waar ik creatieve cursussen geef, op dit moment vnl. scrapbooking en home-decoraties.
Hobbies zijn verder fotograferen, lezen (vnl. woon- en scraptijdschriften), wandelen, fietsen en leuke stadjes bekijken (met vooral scrap- en woonwinkels, jawel...).
Ik kom dus, met als de meeste van jullie w.s., tijd tekort in een week.
Rest mij nu natuurlijk nog een album aan te maken, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken.
Groetjes Heleen
|
Yvonne(italian) Homepage |
12-01-09 20:35
Hoi allemaal,
Ik kom mezelf even voorstellen.
Ik ben Yvonne, 47 jaar, getrouwd en moeder van een zoon van 25 en een dochter van 21 jaar.
Ik heb twee perzen, Gizmo en Smokey.
Mijn hobby's zijn, lezen, legpuzzels, rommelen in de tuin en ik doe graag verschillende workshops.
Ik ga meestal op vakantie naar Italie, probeer ook de taal onder de knie te krijgen. Verder vind ik het leuk om te koken en gezellig met vrienden lang te tafelen onder het genot van een heerlijk wijntje.
Ik heb eidelijk een webalbum en ik hoop dat ik hier leuke contacten opdoe. Ik vind Picasapimpstart geweldig.
Nou allen, ik hoop tot ziens of horens!
Groetjes Yvonne (Italian)
|
Miranda Homepage |
12-01-09 20:39
Hoi allemaal!
Ook ik heb mij dan eindelijk gewaagd aan een Picasa-album.
Heb er helemaal zin in.
Ben te vinden als Miranda(Mooi van Toen), omdat er natuurlijk meer meiden zijn met dezelfde naam
35 jaar en woon samen met mij lief en 3 kattenkinders in het Hellevoetse. Sinds oktober eigenaar van een webwinkel waar heel wat tijd maar vooral veel liefde in gaat zitten.
Verslaafd aan oude jeugdboeken & crea met oude mangeldoeken.
Groetjes,
Miranda (ohja ... Mooi van Toen)
|
Mieke Homepage Woonplaats: Elburg |
12-01-09 20:42
Goedemorgen,
Ik ben Mieke Benders, 34 jaar en een trotse alleenstaande moeder van 4 prachtige dochters Julia van 11,5 jr., Myrna van 9,5 jr., Norma van 8 jr. en Sofia van 5,5 jr.
We hebben een zwarte Labrador Retriever Carma van 11,5 jr. en 2 dwergpapagaaitjes Juultje en Katrientje van bijna 1,5 jr. Ik werk 3 dagen als telefoniste en receptioniste en de rest als volwaardig huisvrouw!
Mijn hobby's buiten interieur zijn rommelmarkten afstruinen, lezen, muziek luisteren, naar theater gaan, winkelen met vriendinnen.
Ik heb maar 1 tik en dat is verzamelen en daar komen jullie gauw genoeg achter als jullie mijn foto's zien! Mijn grootste passie is Engelen en alles op kerstgbied.... oude kerstballen, versieringen vind ik helemaal geweldig!Mijn tijd komt er gelukkig weer aan.....tegen die tijd zet ik er uiteraard foto's van op de site... Als jullie verder nog wat willen weten hoef je het me alleen maar te vragen!
Met vriendelijke groet, Mieke
|
|