☺☻☺☻MEEPRATEN ??? gaarne dan ook ►►je HOMEPAGE◄◄ erbij VERMELDEN !!!! ☻☺☻☺
1 2 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

♥♥♥ Weekendje weg e.d.

Vast onderwerp 25-03-08 11:43
Ben gewoon maar zo brutaal geweest een (eventueel) vast topic te maken met leuke ideetjes voor uitstapjes.

Ik ga zelf naar Bergen a.s. donderdag op aanraden van 1 van de Picasa-girls en ik ben altijd wel op zoek naar leuke adresjes waar ik nu weer heen kan, dus ik dacht dat er wel meer zouden zijn.

Wat mijn absolute aanrader is om mee te beginnen is Hotel/ Restaurant Blessing in Zuidland >>>KLIK HIER <<<

Mooi hotel en restaurant, met superleuke winkel aan de overkant. Alles in het hotel is te koop!!!

Mirmande 25-03-08 12:19
Wat een leuk idee
Ik zoek ook altijd iets anders dan de gewone hotels.
Liefst niet van die grote hotels en leuk gelegen.
Van die knusse hotelletjes en natuurlijk wat inrichting betreft in de line van picasa style
Heb nu zo gauw geen adresje maar anders komt tie erbij hoor.

Pamela 25-03-08 16:13
Deze had Cobi in een ander topic als tip genoemd en deze moet toch ook op mijn lijstje erbij hoor!!! Een echt Picasa-adres!!!

Alleen de naam al; Rose Mary Cottage Garden

Kijk maar eens naar de TE leuke cottages!

KLIK HIER

Ik zeg forumWEEKEND in 2009?

Pamela 13-04-08 21:39
Even uppen met het verzoek voor tips in het stadje Bergen...

Ik ga binnenkort met een vriendin naar dit plaatsje en wil natuurlijk niets missen!

Dus kom maar op met die tips!

Natasha
Homepage
14-04-08 19:56
Zoek je een overnachtingsadresje in Bergen of winkeltips?
Ik heb het hier al meerdere malen genoemd: B&B De Villa in Bergen (mooi in het centrum!) www.devilla-bergen.nl
En Bergen heeft een mooi compact centrum waar de winkels het hele jaar door ook op zondag open zijn. Er zit een grote Sissy Boy Homeland (waar het ooit begon!) en Bergerac is ook een hele mooie winkel. Maar er zitten nog veel meer leuke kleine winkels, voor wonen en mode.
Daarnaast zijn er ook veel leuke horecagelegenheden, zoals Wonders met ene prachtig kleurrijk interieur, het trendy Gusto (ook leuk als 'nachtclub' , Nero's voor koffie met gebak op het terras. Allemaal supergezellig. En je zit zo bij zee (Bergen aan Zee) waar dezelfde Sissy Boy ook een strandpaviljoen heeft: Paviljoen SB, waar alle meubels ook te koop zijn.
En als je nog tijd over hebt, zit je ook zo in Alkmaar, verkozen tot gezelligste winkelstad van Nederland (vrijdags kaasmarkt!).
Veel plezier!

petra (puck) 14-04-08 22:16
Heeft iemand nog leuke tips over de stad Maastricht.
Hotel en woonwinkeltjes ?

Natasha
Homepage
15-04-08 09:54
Ik ben er al een tijd niet geweest, maar het leukste gedeelte van de stad vind ik de Wijck, aan de overkant van de brug. Daar zitten veel leuke winkeltjes, maar vooral ook kroegjes en restaurants. Mijn favoriete restaurants zijn Ca'del Biro van Huub Biro, italiaans georienteerd en restaurant Mediterraneo (ook italiaans, sorry). Beroemdste restaurants zijn Beluga (veel sterren) en Toine Hermsen (sterrenkok!), maar kostbaar. Veel restaurants zijn snel vol in het weekend, reserveren loont de moeite.
Veel plezier!

petra(puck) 15-04-08 10:14
Hoi Natasha,

Bedankt voor de tips.

Nu nog even een leuk hotelletje vinden...

Currebub 15-04-08 10:27
Hoi. Maastricht is zooo leuk! Eind vorig jaar nog een weekendje gewesst en overnacht in Hotel Au Quartier in de Kapoenstraat. Straat uitlopen en je bent op het Vrijthof. Prima hotel. Zie website: http://www.petitbonheur.nl/

En Ca'del Biro is inderdaad een aanrader!

Veel plezier daar!

Groetjes, Currebub

petra(puck) 15-04-08 10:49
Hoi Corina,

Volgens mij gaat het helemaal goed komen...met al die leuke tips.

Vorig jaar ben ik met de oudste dochter een weekend weg geweest,en het leek me nu wel leuk om met de jongste te gaan. (19)

Nu nog even een datum "prikken"

evelyn 28-04-08 13:07
wij hebben 2 jaar geleden in hotel mabi gezeten, dit is een oude bioscoop, erg leuk! kijk op hotel-mabi.nl
afgelopen dec. hebben we in een grote boerderij gezeten met 18 man net buiten maastricht ook leuk!

Pamela 08-05-08 12:06
Ik was op zoek waar de leuke marktjes en dergelijke zijn en kwam dit tegen. We wilden van de zomer weer eens naar Parijs, dus hier moeten we zeker langs!!!

Is iemand van jullie hier al eens geweest?

Parijs: Porte de Vanves
Elke zaterdag en zondag vindt er aan de zuidelijke rand van de rondweg van Parijs een grote antiek- en vlooienmarkt plaats. Deze marché Didot aan de Porte de Vanves is een aantrekkelijke brocante-markt waar nog echte koopjes te vinden zijn.

Parijs: Marché aux Puces
Met 2000 boutiekjes verdeeld over 50 hectare, vormen de verschillende markten op de Marchés aux Puces van Saint-Ouen, aan de rand van Parijs, ‘s werelds grootste permanente antiek- en brocante-centrum. Ontstaan op de oude stadsversterkingen aan het eind van de 19e eeuw, zijn de Puces zonder onderbreking te vinden geweest tussen de Porte de Clignancourt en de Porte de Saint-Ouen, en zijn onder te verdelen in een twaalftal markten. Ook verzamelaars hebben de weg weten te vinden naar de ‘Puces’ om hun nog ontbrekende stukken te zoeken. In oktober 2000 is de zeven hectare metende vlooienmarkt officieel tot monument verheven.

Amiens: de Réderie van Amiens is een van de oudste en grootste straatmarkten van Noord-Frankrijk. Wel 51 straten in de buurt van het Beffroi-monument worden dan gevuld met antiek, bric-a-brac en de complete inhoud van talloze zolders! Met meer dan 2000 handelaren op 15000 m² is dit een droom voor de verzamelaar of liefhebber van antiek en curiosa.

Is van de site:***Anitique-s-hopper*** Is een site met antiek en brocante reizen! Leuk om te kijken!

up 10-08-08 15:11
up

Silvia
Homepage
10-08-08 20:59
Haai Pamela, ik ben al een paar keer naar de marché aux Puces geweest aan Porte Clignancourt enne.. super!! Je moet er wel vroeg bij zijn, want na een uur of half 10 is het schuifelen, maar ja, bij welke bekende vlooienmarkt is dat niet! Alvast veel plezier en natuurlijk zijn we helemaaaaal niet jaloers op jullie, welneeeee!!

Marlene
Homepage
14-12-08 20:19
Meiden,

morgen gaan we lekker 8 dagen naar Florida (eigenlijk te kort voor zo'n lange reis, maar manlief heeft een drukke baan).
Iedereen veel plezier met de voorbereidingen voor de kerst,
ik sla het dit jaar maar over...
De 23e zijn we d'r weer!

Groetjes, Marlene

Gastenboek  |  Gratis website  |  Spellen spelen  |  Gratis forum  |  Clipjes  |  Gratis kerstcadeaus  |  Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
Smiley 14-12-08 20:34
Florida, lekker weertje lijkt me daar nu ?
Wij gaan de kerst met vrienden doorbrengen in de sneeuw,
dus ben deze week nog ff druk met laatste spullen wassen en kerstcadeautjes inkopen. (voor de buitenlandse vrienden móet je ,,holländische Geschenken,, meebrengen.
Voor onszelf shoppen we liever ter plekke (als de mannen aan een halve liter zitten )

valerie
Homepage
16-12-08 07:41
Wij zijn het weekend naar limburg geweest, en dit is echt een aanrader.
we zaten in een zeer lux appartement in Heerlen.
Het heet de oliemolen. het heeft 2 appartmenten de opkamer en de nok. beide zeer lux en gezellig ingericht.

heb wat foto's in mijn album staan onder limbrug.

We kregen smorgens warme broodjes en bij aankomst stonden er lekker chocolaadjes en een flesje wijn. en dat we naar huis gingen kregen we zelf zelfgemaakte appelmoes mee.
Zeker een aanrader. Weet niet of de website mag vermelden??

groetjes

linda 01-02-09 10:20
Hoi,
Ben op zoek naar een leuk (budget)hotelletje in Antwerpen.
Wil graag mijn mannetje verrassen met een weekendje weg voor zijn verjaardag.
Iemand tips? en natuurlijk zijn shoptips zeer welkom.
Bedankt alvast,
groetjes Linda.

Pamela 01-02-09 10:33
Kijk eens op www.homelidays.com voor leuke bed en breakfasts!

Of nachtjeweg.nl voor hotels

en hotelletje.nl heeft ook leuke hotels door heel Europa.

jeanette
Homepage
01-02-09 15:32
wij gaan dinsdag een paar dagen naar antwerpen. en logeren bij een bed & breakfast- bed, bad en brood- het ziet er op de site heel erg leuk uit maar ik zal verslag doen als ik weer thuis ben. ik neem de ariadne mee want daar staat een reportage over antwerpen in en volgens mij de meeste winkels op 1,5 km loopafstand, dus dat is best te doen

linda 01-02-09 17:31
Bedankt voor de reacties tot nu toe, Jeanette ik hoor graag hoe je hebt gehad!!
wij kwam ook op antwerpen dmv die ariadne met shoppingtips.
veel plezier alvast,
groetjes linda.

Hetty
Homepage
03-02-09 07:54
Wij willen in April een weekje naar Normandië.
Wie kan mij helpen aan leuke adresjes of marktjes.
We zitten in de buurt van Caen.
Er was/is, of iemand weet het misschien een site waar alle brocante markten of Vide Greniers (ik hoop dat ik het goed schrijf) op staan, wie kan me daar aan helpen..
Dank je wel alvast.
Antwoorden mogen wel in mijn berichten album die kun je vinden onder Homepage.
Groetjes Hetty

Cobi
Homepage
03-02-09 09:53
Wij gaan ook in April een weekje naar Frankrijk
omg. aan de zuidkant van de Loire ergens tussen Angers en Saumur.

Dus adresjes voor brocante zijn bij mij ook welkom.

Lynda 03-02-09 10:20
http://vide-greniers.org/

Wat een leuk vooruitzicht dames!!

Groetjes
Lynda

Kirsten
Homepage
03-02-09 11:46
Hallo allemaal,

Wij willen komende zomer op vakantie naar frankrijk, een mooi huisje of iets dergelijks. Liefst een beetje centraal van wat leuke brocante marktjes.
Iemand een tip voor me welk gebied we dan het beste kunnen nemen, of iemand nog een goed adres van een huisje ofzo?

Groetjes Kirsten

jeanette
Homepage
06-02-09 22:37
wij zijn weer terug van een paar dagen antwerpen en hebben het leuk gehad. wij hadden de shoppinggids van de ariadne mee en hebben alles bezocht, jammer dat niet alles open was. tante brocante is een aanrader en voor een heerlijke chocolade/koffie moet je absoluut naar gunther watte gaan, wij hebben er elke dag een koffie gedronken, echt je weet niet wat je proeft! ik heb de foto`s in mijn album staan.

@ linda, als je meer info wil over antwerpen en over de shoppinggids mag je me mailen jeanette.westerhof@hotmail.com

Jeanet/BM
Homepage
07-02-09 11:02
lekker weg in eigen land

De Buitenplaats in Callantsoog is echt een aanrader
heerlijk wandelen langs het strand

wil je foto's zien kijk dan even onder homepage

Yvonne Brocante
Homepage
01-03-09 18:18
Over twee weekjes gaan we een weekend naar Texel....weet iemand daar nog leuke brocante/antiek winkeltjes?
Of kringloopwinkels?

Ik hoor het graag, alvast bedankt! Groetjes Yvonne

elisabeth 02-03-09 10:22
wij zijn helemaal weg van beijlevelds hofstede in aerdt, een superleuke B&B (heel klein, met een houtkachel en heerljke bedden!! sochtend een superontbijtje en het allerallerlekkerste: een SAUNA in het huisje! Wij halen altijd lekkere tapas bij albert heijn in zevenaar (vlakbij) en gaan dan in de relax in het huisje, boek mee, spelletjes mee en geloof me: als je er vandaan komt kan je de hele wereld weer aan!

http://members.chello.nl/j.ankone1

up 28-03-09 21:01
even up

petra(puck) 15-04-09 16:11
We willen in het najaar naar Vlieland wie weet/kent daar een leuk vakantiehuis voor 7 personen?

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes
1 2 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie