| Auteur |
♥♥♥ Webwinkel/website-nieuws |
Vast onderwerp Homepage |
05-02-08 10:10
Inmiddels weten wij allemaal wel dat er aardig wat *picasa-girls zijn die ook een eigen bedrijfje/webwinkel/atelier hebben of workshops geven.
Omdat we eigenlijk nog geen precieze regels hadden opgesteld over 'reclame' maken start vanaf heden deze Topic als mededelingenbord.
Hier kan dan alles wat je wil laten weten van oa:
website vernieuwd, nieuwe collectie binnen, nieuw pand, plaatsing in tijdschrift etc etc
Wel is het handig om bij *Naam: - website/bedrijfsnaam en bij *Homepage: - adres/url te plaatsen zodat de geinteresseerde gelijk op je site kunnen komen.
Uiteraard is het niet de bedoeling om er steeds op deze berichtgevingen hier te reageren dit kun je wel doen in iemands berichtenalbum/gastenboek/email.
**Dan blijft de topic puur voor de nieuwtjes.**
Ik zal alles een maand laten staan zodat de topic niet te lang gaat worden.
Gr Cobi
*picasa-Girls = Zijn Dames die een bij picasa 'n foto-album hebben en daarnaast een webwinkel/atelier. Dus geen voorbij komende passanten die hier even hun webwinkel komen promoten deze worden dan ook verwijderd.
|
Marina ten Hoff Homepage |
06-02-10 21:53
Hoihoi,
Zaterdag 20 maart is mijn 'winkeltje' geopend vanaf 11.00 uur tot 17.00 uur in een gezellige paas sfeer!
Groetjes Marina
|
Heidi Homepage |
07-02-10 19:46
Nieuwe opbergzakken met naamlabel voor jongens en meisjes,leuk als cadeau of in de kinderkamer. Ook uitnodigingen op naam en mooie geurzakjes.
|
Bianca76 Homepage Woonplaats: Emmen |
07-02-10 22:16
Mijn webwinkeltje is verhuisd. Na eerst een jaar bij mijnwebwinkel.nl gezeten te hebben, hebben we nu een eigen website gebouwd.
Hij is al "in de lucht" maar er moet hier en daar nog wel wat aangepast worden. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Alle op- en aanmerkingen hoor ik natuurlijk ook graag. Een frisse blik kan ook een hoop doen.
Groetjes Bianca
|
Alma Homepage |
12-02-10 09:55
Hallo allemaal,
Eigenlijk wilde ik geen "kinder"artikelen meer in de winkel, maar toen ik deze fantastische speeltenten zag, wilde ik toch graag een uitzondering maken.
Prachtige speeltenten die in de tuin aan een boom gehangen kunnen worden of aan de schommelhaak. Ook op de slaapkamer of in de speelhoek aan het plafond. In 5 verschillende uitvoeringen. Ook zijn er de nodige accessoires leverbaar om het plaatje geheel compleet te maken. Zo is er een onderkomen voor:
- de koene ridder
- het winkelmeisje
- de zigeunerin
- piet piraat
- of gewoon een eigen huisje.
Kijk gauw op de site. Ik heb er nog geen in de winkel, maar ze zijn al wel leverbaar.
Verwen je kind met zo'n prachtige speeltent waarin het al zijn of haar fantasiën kwijt kan.
Groetjes Alma
|
karin-brocaatje Homepage Woonplaats: assen |
12-02-10 14:27
Voor pasen heb ik vele antieke chocolade vormen op mijn site gezet,holfiguren,o.a haasjes,lammetje,kuikentjes enz
En ook vele eieren vormen.
Dus kom gezellig kijken.
groetjes karin
|
Heidi Homepage |
13-02-10 19:50
Ik heb weer een aantal setjes met paaseieren gemaakt.
|
Yvonne Brocante Homepage |
15-02-10 18:36
De site is aangevuld met.....wijzerplaatjes!
(en nog meer uiteraard!)
|
Alma Homepage |
16-02-10 08:23
Hoi meiden,
Liefhebbers scandinavië OPGELET!!!
Vanaf mei komt er een nieuw inrchtingsboek op de markt.
Uit Zweden deze keer. Vol trots kan ik jullie melden dat ik de eerste nederlandse winkel ben, die toestemming heeft dit boek te gaan verkopen.
Het boek telt 180 paginas's vol styling, recepten en volop ideeën, inclusief een hoofdstuk "Kerst".
Beschouw het maar als het Zweedse antwoord op de Jeanne d'Arc Living. Je kunt het boek nu al bij mij reserveren. Ik weet de prijs nog niet, maar zodra die bekend is zal ik het ook op de site zetten.
|
Alma Homepage |
16-02-10 08:35
P.S. de prijs van bovenstaand boek zal liggen rond de € 45,00.
|
|
Marga |
16-02-10 08:36
Heb je niet wat meer informatie over het boek Alma???
|
johan Homepage |
17-02-10 22:16
hallo allemaal!!
het nieuwste magazine van jeanne d`arc is vanaf vandaag leverbaar!! en ziet er weer mooi uit!!
ik heb de paas spullen er ook op staan,en wordt deze week nog aangevuld met oude paasvormen!!
groetjes,johan
|
Kirsten Homepage |
19-02-10 19:44
Hallo allemaal,
We hebben weer veel leuke nieuwe producten binnen!
1 maart gaan we beginnen met de verbouwing van onze nieuwe winkellocatie dus houd mijn album vanaf die tijd in de gaten als je het leuk vind de verbouwing te volgen.
Fijn weekend allemaal!
Groetjes Kirsten
Something Old Something New
|
|
Marina |
24-02-10 13:07
Ik heb dan wel geen webwinkel, maar heb weer een aantal spulletjes te koop op Marktplaats.
Link alle advertenties: http://verkopers.marktplaats.nl/921006
(Even kopieren en plakken)
Groetjes,
Marina
|
bianca76 Homepage |
24-02-10 16:49
Ook ik heb weer wat nieuwe artikelen toegevoegd aan de webwinkel. Voornamelijk grijze/grijs geruitte artikelen.
Ook gelijk de indeling aangepast om alles zo overzichtelijk mogelijk te maken.
Groetjes Bianca
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
Karin (brocaatj Homepage |
25-02-10 13:05
Er zijn weer vele nieuwe antieke ei vormen bijgevoegd in mijn winkel,dus kom gezellig langs
groetjes karin
|
Karin brocaatje Homepage Woonplaats: assen |
28-02-10 15:48
Er zijn weer veel nieuwe artikelen toegevoegd.
Dus kom gezellig kijken,wie weet zit er iets voor je bij
fijne zondag groetjes karin
|
Alma Homepage |
01-03-10 12:25
Ja, het is zover! Duifje van Drenthe bestaat deze maand 5 jaar! En... wie jarig is trakteert.
Kijk daarom gauw op de site en win een overnachting in Drenthe inclusief een 3 gangen-diner en ontbijt.
Verder deze maand iedere week een give-away via mijn blog.
Hou de site in de gaten voor de aanbiedingen in de winkel.
|
|
Angélique36 |
02-03-10 17:26
PPPFFFFFIEEEEEEEEEEEEUWWWWWWWWWWWW het is gelukt......de website is weer helemaal vernieuwd!! Was een zware kluif deze keer want had maar liefst 1042 !! foto's gemaakt....!!
www.pastandpresentdecorations.nl
|
Christel Homepage Woonplaats: Breda |
06-03-10 12:26
Hallo allemaal,
De nieuwe 2010 spring/summer collectie van GreenGate is vanaf heden verkrijgbaar in mijn geheel nieuwe webwinkel Things you love. De link is: www.thingsyoulove.nl
Groetjes Christel
|
Alma Homepage |
06-03-10 14:01
Weer tientallen nieuwe items geplaatst in de webshop! Kom lekker even snuffelen.
|
|
Whiterozen |
10-03-10 11:36
We hebben een heel oude trog, prachtig met mosjes begroeid al op marktplaats staan.
Na lang twijfelen toch maar voor het praktische gekozen en besloten om deze niet te gaan gebruiken als klein vijvertje in de tuin . Het had zo leuk kunnen zijn, maar omdat ik nu al voorzie dat onze mops er dan dagelijks in staat te plonzen en te slobberen ....gaan we iets anders verzinnen (iets waar geen water in blijft staan)
misschien is er hier iemand op zoek naar een trog? en ik heb nog een oude brocante ijzeren kapstok en ja-daar-is-tie-weer de blauwe boekenkast...gaat nu definitef weg.
marktplaatsadvertentie is 328744386 en vandaar uit kom je zo bij al onze advertenties.
|
Marina Homepage |
10-03-10 12:10
Ik heb weer nieuwe spulletjes geplaats op Marktplaats.
Link naar alle advertenties: http://verkopers.marktplaats.nl/921006
(Even kopieren en plakken)
Groetjes,
Marina
|
Bianca76 Homepage |
10-03-10 15:30
Ook ik heb weer wat nieuwe artikelen toegevoegd aan mijn webwinkel. Dit keer wat naturelkleuren.
Groetjes Bianca
|
Karin brocaatje Homepage |
12-03-10 09:13
Ik heb weer allerlei wijzer platen.
En vandaag komen er nog meer antieke vormen bij.
dus wie weet zit er iets voor je bij
groetjes karin
|
Yvonne Brocante Homepage |
18-03-10 16:45
Ik heb weer wat spulletjes geplaatst op mijn site....waaronder twee wijzerplaten!
(ze zijn alleen niet goedkoop, sorry ik moest ze ook duur betalen ).
Groetjes Yvonne
|
Marina ten Hoff Homepage |
18-03-10 16:56
Hoihoi,
Zaterdag heb ik mijn 'winkeltje' open in een gezellige paassfeer, met koffie/thee en wat lekkers. Heb oa wat leuke paaseieren geknutseld.
Groetjes Marina
|
dorine Homepage Woonplaats: belfeld |
18-03-10 22:46
Neem ook eens een kijkje in mijn web/woonwinkel.
Wij verkopen ook o.a. Jeanne d'arc living.
En hebben weer veel nieuwe spullen binnen.
Veel shop plezier,
Groetjes Dorine
|