logo

Welkom op mijn forum,disccuseer doe gezellig mee en laat je horen

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

45 en wat nu...?

Nick
Homepage
17-09-05 13:11
je kent het vast wel je bent weer eens jarig
je hebt al een heel leven achter je....
je bent zwanger(manne medezwanger)
wat nu??

als dat ik van tevoren kan kiezen wel of geen kids..op die leeftijd dat ik me toch al wat oudervoel en zeker toekomst gericht kijk..nee wil ik niet de opa van mn eigen kind zijn.
maar is het een ongelukje...dan zou ik al mn liefde en mn hele ik er in gooien

Karin
Homepage
19-09-05 10:51
Nee...ik zou er ook zeker niet meer bewust voor kiezen als ik 45 jaar was. Maar gelukkig duurt dat nog 11 jaar, hahaha.

Maar ik weet wel dat je op het gebied van zwanger worden, nix te kiezen hebt, het komt zoals het komt.......geloof me, heb daar helaas genoeg vervelende ervaringen mee !

carla 21-09-05 11:18
pffff zou het eerlijk gezegd niet weten.lig eraan of je je ook 45 jaar voelt of 30 ehm goede nadenker kus car

Mar 24-09-05 17:29
Oef zwanger op je 45ste!
dat is over 5 en een half jaar
dan is mijn oudste dochter 23 jaar

Ik heb een heerlijk gezinnetje, de kids zijn op een leeftijd dat ze me niet meer de hele dag nodig hebben, dus lekker veel vrije tijd voor mijzelf en voor mijn mannetje, we gaan weer lekker stappen en genieten daar met volle teugen van! Dus wil absoluut niet meer zwanger raken, moet er niet aan denken en zal er (zeg ik nu) alles aan doen om dat te voorkomen!

xxxMar

Alex Meijer
Homepage
30-09-05 18:15
nou.....dat zou ik niet zien zitten. Mijn kids beginnen het huis te verlaten...lekker....Na nummer drie ben ik snel naar de dokter gerend om me te laten helpen. Nooit geen kinderen meer voor mij...ik wacht wel op de kleinkids... Maar nu!!!!!
Samen met mijn geliefde vrouwtje gaan wij van het leven genieten voor ons zelf.....
Heerlijk hoor kinderen...ik hou heel veel van ze en sta er voor ze.... Maar mijn eigen leven is me ook wel wat waard..
Er is nu een tijd van leren loslaten. Ze mogen het lekker zelf verder uitzoeken.
groetjes Alex....

corrie 12-10-05 20:23
zou er eigenlijk niet aan moeten denken hoor als ik zelf kijk naar me eigen ma die was 45 toen ze oma werd van me kleine mannetje... en heb het gezien bij een vriendin die haar ouders zijn nu bijna 70 en zij is net 26 geworden en als ik haar hoor had ze liever jongere ouders gehad... ik persoonlijk vind 35 al bijna te oud!! maar ja wie ben ik .. en ieder zijn ding...

groetjes corrie

patricia 29-10-05 19:18
ik zou er dan niet bewust meer voor zorgen dat ik zwanger raakte...owee zijn gebeente voor de man die het dan op zijn geweten heeft haha.
nee maar als ik per ongeluk toch zwanger zou worden, zou ik voor niks anders kunnen kiezen dan het kindje te houden en in alle liefde op te laten groeien.
maar ik zou mezelf wel heel bezorgd om me kindje maken dan, want waarschijnlijk is het dan toch vroeg zijn ouders kwijt.
hee maar nick..je bent toch nog geen 45?
ik vindt het trouwens persoonlijk niet echt nodig dat jij dan denkt een opa voor je kind te zijn hoor..zouden kinderen zich dan schamen voor hun paps..denk het niet op jonge leeftijd, misschien later als puber, maja welke puber schaamt zich niet voor zijn ouders hihi.
ach het gaat toch voornamelijk om je intentie altijd zoveel mogelijk een goede en liefdevolle ouder te zijn.

DatLieveMeisje
Homepage
18-11-05 21:28
Gelukkig weet ik zeker dat me dat nooit zal overkomen... (Om geen verkeerde indruk voor mensen achter te laten -> nee dit was geen bewuste keuze, die keuze is voor mij bepaald)

Liefsss, van Clau

Nanneke
Homepage
08-01-06 01:26
Hoi hoi,ikke weer...
Eventjes verder met mijn lijstje
wat een moeilijke vraag,duurt voor mij nog 15 jaar voor ik de 45 bereik en hoop tegen dan al gesteriliseerd te zijn
ik heb zoals jullie al wel eerder konden lezen 2 schatten van kids ,maar moest ik dan toch nog zwanger raken zou dat kindje net zoveel liefde krijgen als mijn 2 ukkiepukkies nu al van me krijgen.
Doordenkertje:"Ouder ben je niet,Ouder wordt je!!!!
knuffeltjes Nanneke

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie