logo

Welkom op mijn forum,disccuseer doe gezellig mee en laat je horen

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Deo of geen deo

Nick
14-09-05 01:12
soms heb je wel eens mensen ,dan vraag je je af zal ik ze vragen wanneer ze jarig zijn en hun dan een doos deo' s kopen

ben jij een type die altijd een Deo op doet?

ik ben dr wel zo een niet dat ik stink want dat is niet zo,maar gewoon voor me zelf vind ik het prettig dat ik all over the body heerlijk ruik
het is niet dat ik geen lekker geurtje van me zelf heb..maar gewoon tusse me oortjes dat ik weet dat ik nog lekkerder ruik

gebruik jij het ?

liefs Nick

nouk
Homepage
14-09-05 11:09
Hahahahha,nou Nick,ik ga me nu wel afvragen wat er is gebeurd,omdat je op die onderwerpen komt...
TUURLIJK heb ik deo op!!
Zou me geen raad weten zonder deo

Mar 14-09-05 20:41
deo duhhhhh!

xxx

Karin
Homepage
14-09-05 21:42
Deo of geen deo, geen discussie mogelijk, tuurlijk deo !
Maar wel na een frisse douche en niet ter verbloeming van......... zoals idd sommige doen, getver de getver.

guitarman 14-09-05 23:04
Hai Nick,

Om even in te haken op Nouk, waar haal je in godsnaam deit soort onderwerpen vandaan???
Hygiene is erg belangrijk, gewoon elke dag onder de douche, deo op en klaar is kees.
Kortom wees schoon op jezelf, wel zo prettig voor anderen!!

Guitarman ;)

carla 15-09-05 14:22
zo echt wel deo ,maar het zou ook helpen om te douche eerst zeg lol maar als iemand ruikt gewoon mondje open doen sommige weten het niet eens van zich zelf en vinden het heerlijk bah bah haha x carla

mir 19-10-05 10:47
nou een kennis van mij meurt toch een end in de wind gatver ik ga altijd 3 meter verderop staan haha hij zal wel denken. ik vind het vies hoor als je niks opdoet bah nou hij zal het zelf wel nie weten dat hij zo stinkt naar de zweet. hij heeft ook altijd van die vieze zweetplekken onder ze armen hahahahahahhahahahahhahahahha
lachuhhhhhh
doei doei mirjam

patricia 29-10-05 19:14
whahaaaaaaaa wat een vraag, maar goed;
ik gebruik altijd deo. maar het liefst wel eentje die niet op dieren is getest, want ik vind het echt de grootste onzin, om cosmetica te gebruiken waarvoor dieren hebben geboet!

en eerlijk gezegd..(bloos bloos) vindt ik mannelijke zweetgeurtjes (als t nie té is dan) soms lekkerder als die mannelijk deodoranten! ;)

DatLieveMeisje
Homepage
18-11-05 21:29
Yeps, gebruik ik altijd. Heb het ook altijd bij moet ik zeggen...

Liefss, van Clau

Nanneke
Homepage
06-01-06 18:29
Stink ik?????????????????
Hi Hi

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie