| Auteur |
Deo of geen deo |
Nick Woonplaats: weert |
14-09-05 01:12
soms heb je wel eens mensen ,dan vraag je je af zal ik ze vragen wanneer ze jarig zijn en hun dan een doos deo' s kopen
ben jij een type die altijd een Deo op doet?
ik ben dr wel zo een niet dat ik stink want dat is niet zo,maar gewoon voor me zelf vind ik het prettig dat ik all over the body heerlijk ruik
het is niet dat ik geen lekker geurtje van me zelf heb..maar gewoon tusse me oortjes dat ik weet dat ik nog lekkerder ruik
gebruik jij het ?
liefs Nick
|
nouk Homepage |
14-09-05 11:09
Hahahahha,nou Nick,ik ga me nu wel afvragen wat er is gebeurd,omdat je op die onderwerpen komt...
TUURLIJK heb ik deo op!!
Zou me geen raad weten zonder deo
|
|
Mar |
14-09-05 20:41
deo duhhhhh!
xxx
|
Karin Homepage |
14-09-05 21:42
Deo of geen deo, geen discussie mogelijk, tuurlijk deo !
Maar wel na een frisse douche en niet ter verbloeming van......... zoals idd sommige doen, getver de getver.
|
|
guitarman |
14-09-05 23:04
Hai Nick,
Om even in te haken op Nouk, waar haal je in godsnaam deit soort onderwerpen vandaan???
Hygiene is erg belangrijk, gewoon elke dag onder de douche, deo op en klaar is kees.
Kortom wees schoon op jezelf, wel zo prettig voor anderen!!
Guitarman
|
|
carla |
15-09-05 14:22
zo echt wel deo ,maar het zou ook helpen om te douche eerst zeg lol maar als iemand ruikt gewoon mondje open doen sommige weten het niet eens van zich zelf en vinden het heerlijk bah bah haha x carla
|
|
mir |
19-10-05 10:47
nou een kennis van mij meurt toch een end in de wind gatver ik ga altijd 3 meter verderop staan haha hij zal wel denken. ik vind het vies hoor als je niks opdoet bah nou hij zal het zelf wel nie weten dat hij zo stinkt naar de zweet. hij heeft ook altijd van die vieze zweetplekken onder ze armen hahahahahahhahahahahhahahahha
lachuhhhhhh
doei doei mirjam
|
|
patricia |
29-10-05 19:14
whahaaaaaaaa wat een vraag, maar goed;
ik gebruik altijd deo. maar het liefst wel eentje die niet op dieren is getest, want ik vind het echt de grootste onzin, om cosmetica te gebruiken waarvoor dieren hebben geboet!
en eerlijk gezegd..(bloos bloos) vindt ik mannelijke zweetgeurtjes (als t nie té is dan) soms lekkerder als die mannelijk deodoranten!
|
DatLieveMeisje Homepage |
18-11-05 21:29
Yeps, gebruik ik altijd. Heb het ook altijd bij moet ik zeggen...
Liefss, van Clau
|
Nanneke Homepage Woonplaats: Stokkem-België |
06-01-06 18:29
Stink ik?????????????????
Hi Hi
|