| Auteur |
je bloot geven op tv |
Nick Woonplaats: weert |
14-09-05 01:07
ja iedereen zal het ongetwijfeld al hebben gezien op tv
big brother... met tanja als zwangere bb
wat vind jij dr van om met je K*t open en bloot op tv tekomen
nouw ik vind maar een rare vorm om aandacht
liefs Nick
|
nouk Homepage |
14-09-05 10:49
Dat moet ze helemaal zelf weten,is haar muts en niet die van mij!!
Toen ik zwanger was,zeiden ze tegen mij,joh maakt je dan niet uit wie erbij zijn...nou dat maakte me wel uit hoor!!
En ik zou het nooit op tv laten zien..maar dat zij dat wel wil,ik heb er geen problemen mee..en wrs het kindje later ook niet,want die groeit daar mee op en weet niet anders..
Mijn mening,is dat er teveel ophef over is..het belangrijkste is dat er genoeg medisch personeel bij is en daar zullen ze best wel voor zorgen...
|
|
Guitarman |
14-09-05 13:27
Allereerst, uit principe kijk ik niet naar dit soort programma' s, dus heb het ook niet gezien. Dit soort programma' s zoud ook niet gemaakt worden als niet miljoenen mensen er naar zouden kijken. Het voldoet dus blijkbaar toch aan de behoefte van een groot deel van de Nederlandse bevolking.
Zegt dus ook heel veel over die bevolking.
Als je goed de kranten had gelezen en de nieuwgaring hier over had gevolgd, zou je ook weten dat de bevalling zelf niet uitgezonden wordt. ( misschien laten ze wat pers en pufkreetjes horen !!! ).
Het geboren kindzelf mag ook maar heel weinig in beeld, dit na ingrijpen van de arbeidsinspectie ( ja ja echt waar, op tv verschijnen, valt namelijk onder de noemer arbeid en onder de 14 jaar zijn daar strenge regels voor ).
veel plezier verder met Big Brother
Groet
Guitarman
|
|
carla |
15-09-05 14:27
ehm ja ik zit er niet zo mee ,zijn andere dingen om je meer mee bezig te houden ,als zij denk dat dat leuk en fijn is hahaha wie zijn wij he ,ik persoonlijk nee zou dat graag met mensen om me heen willen doen die me dierbaar zijn kus car
|
Alex Meijer Homepage Woonplaats: Hoofddorp |
04-10-05 12:04
Blood op tv? Naakt? zwanger of niet? moet kunnen vind ik. Als je dagelijks ziet hoe mensen worden neergeknald, uitgehongerd, verjaagd, onderdrukt en weet ik wat niet allemaal, waar je helemaal niemand over hoort klagen, wat het meest verschrikkelijke is wat we elkaar kunnen aandoen, dan vallen we over een bevalling op tv.
Hoeveel van die bevallingen hebben we al niet op tv gezien? Iets heel normaals als een naakt mens die al of niet een wonder verricht.......nee daar kunnen we dan weer niet tegen. Ik kan me zo .......
laat ik verder maar niets meer zeggen.
Ok ik kijk er niet naar...al die onzin op de tv...van mij mag het worden opgeheven..ik schrijf liever in spaces...Ga zo door.
groetjes Alex
|
|
patricia |
29-10-05 19:23
het kan me eigenlijk niet zoveel schelen wat die mensen in het BBhuis uithalen. sowieso kijk er niet naar, want vindt het maar slappe aftreksels van de eerste big brother.
het zal haar best om de aandacht te doen zijn misschien, ik weet het niet.
|
DatLieveMeisje Homepage |
18-11-05 21:24
Ik kijk BB eigenlijk nooit. Maar moet zeggen dat ik me er niet zo aan stoor dat mensen dat zouden doen. Het is hun keuze dat te laten zien...en het is dan mijn keuze om verder te zappen...
Veel liefs, van Clau
|
Nanneke Homepage Woonplaats: Stokkem-Belgiƫ |
08-01-06 01:36
Amai,we hadden Big Brother in Belgiƫ maar echt niet zo extreem hoor...
Zou wel graag eens meedoen aan het programma maar dan alleen om het reilen en zeilen mee te maken en zeker niet om mijn poes te tonen!!!!
Greetz Nanneke
|