logo

Welkom op mijn forum,disccuseer doe gezellig mee en laat je horen

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wat lust jij niet graag

Nick
Homepage
07-09-05 18:59
vaak hoor je van kinderen dat ze niks lusten,maar wij volwassenen heben dat denk ik ook wel

maar naar mate je ouder word ga je steedts meer lusten en niks is tevies...of toch wel ?

ik zelf vind eigelijk alles lekker
BEHALVE chocolde pudding
vroeger kreeg je die warme met dat velletje..jakkezzzz

Anita
Homepage
07-09-05 19:23
Nou een man die naar nicotine smaakt lust ik sowieso niet.

Dingen zoals vis, slakken, oesters, mosselen lust ik niet. Insecten, balkenbrij of lever hoef ik ook niet.

Groente eigenlijk alles wel maar van gekookte prei met een papje houd ik niet.

Mosterd en piccalilly is smerig.

Verder is het vaak een kwestie van voorkeur.

Mar 09-09-05 18:22
Ik heb ooit eens in een heel chic hotel een plak ganzenleverpaté gegeten, nou dat was smerig!!!

Voor de rest ben ik niet moeilijk, ja er zijn dingen die ik niet graag eet, maar echt vies vind ik het niet.

Wil nog wel een hoop dingen proeven zoals; oesters, slakken en gefrituurde sprinkhanen, echte kaviaar en nog veel meer, ben heel benieuwt misschien vind ik het helemaal niks, maar eerst proberen ja toch!

xxxMar

guitarman 09-09-05 23:09
KKKAAAAAAAAAAAAAAASSSS

Kaas vind ik echt het meest smerig. Je hoort het niet vaak, maar de geur de smaak.. brrgrhrrhrrhrggg

Ik koop het,raak het aan, kijk ernaar, maak tosti' s voor Mar en de kinderen,als ik het maar niet hoef te proeven!!!

Ik vind het echt vreselijk !!!!!!!!!!!!!!!!!
En men stopt overal maar kaas in, of het nu pizza' s zijn of bij de pittabroodjes bij MCDonald' s. Voel me wat dat betreft soms een paria van de samenleving.
Begrijp nog steeds,niet na al die jaren in dit tijdelijke leven, dat bijna de hele bevolking het lekker vind. Echt walgelijk !!! Gewoonweg smerig!!!

Guitarman

Karin
Homepage
12-09-05 09:29
Heey, via Mar ben ik hier terechtgekomen ! Leuk zo' n forum, heb er zelf ook 1, maar heb nog niet zoveel tijd gehad om leuke onderwerpen te verzinnen. Dus als je tijd hebt kom dan eens bij mij langs.

En wat ik echt niet lekker vind zijn tuinbonen, grrrrrrrr, alleen die geur al. En ben niet zo dol op varkensvlees, eet het wel maar geef toch de voorkeur aan kip of vis.
Verder ben ik niet zo moeilijk, wil wel graag alles proberen. Probeer ik met mijn dochtertje ook, maar helaas pindakaas dat lukt me nog niet altijd, hahahahhaha.

patricia 29-10-05 19:58
getver als er een velletje op de pudding zit hoef ik hem al niet meer. verder lust ik dus geen spruitjes. oja geen spinazie. verder ben ik net een wandelende vuilnisbak

DatLieveMeisje
Homepage
18-11-05 21:01
Als er iets is wat ik niet lekker vind dan is dat toch wel friet :s Ik weet het, veel mensen vinden dat juist harstikke lekker...maar goed, ik dus niet :S

Liefsss, van Clau

Nanneke
Homepage
10-01-06 09:45
Euh,slakken en zo van die dingen!!!
Maar ik lust jou en daar laat ik de rest graag voor staan...
Lief zoentje op je neusje
Dikke warme knuffel van je meissie...
Greetz Nanneke

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie