| Auteur |
Wat zou je doen?? |
|
nouk |
05-09-05 23:04
Er werd me vriendelijk,maar dwingend gevraagd of ik eens een onderwerp wilde verzinnen...
Dat is dus dit geworden..
Als je een week in een lichaam van het andere geslacht zou zitten...wat zou je dan doen??
Ehm
Ik zou eerst eens kijken hoe mannen denken(als ze al denken hahahaha GRAPJEEEEE)
en dan zou ik tegen een boom aan plassen hahaha
Tsja..wat zou ik voor de rest doen??
Allicht komen er meer ideeën,waarvan ik denk JA DAT zou ik ook doen!!
Goedegekeurd vriendje??
|
|
nick |
05-09-05 23:11
jaaaaa noukske goed gekeurd
wat zou ik doen als ik een week in het lichmaal van de andere sexe zou zitten
zou voor de spiegel gaan staan en eens kijken hoe mooi ik was ,zou eens plassen als een vrouw...wordt je dan echt niet nat lol
zou natuurlijk ook andere dingen wilen beleven en hoe het allemaal voeld
groetjes nick
|
|
nouk |
05-09-05 23:14
Ja Nickske..zo heb ik ook niets aan die ideeën hoor...
WAT zou je dan doen???
|
|
paulina |
06-09-05 00:28
heb hier ff over na moeten denken maar dan is het in mijn eigen ..lijkt me gewoon het makkelijkst om me zelf te blijven zoals ik ben en ik zou het ook eigelijks niet weten in welk lichaam ik zou willen ...kus kus paulina
|
Mar Woonplaats: Voorburg |
06-09-05 11:41
Jaaaaaa wat zou ik doen als ik een week een man zou zijn
een schaduwbaardje laten groeien en weer afscheren ff voelen hoe dat is, hahaha en ja tegen een boom plassen!
mezelf eens heel goed bekijken en bevoelen natuurlijk.
uh mijn kruis eens aan een grondig onderzoek onderwerpen en van alles uitproberen!!
mijn borsthaar voelen en ogenblikkelijk mijn rug scheren als dat nodig is
mijn zwaardere stem uitproberen
condooms kopen en kijken hoe ik het doe bij de vrouwtjes
en natuurlijk foto`s van mezelf maken
en dan weer heel gauw mijn eigen lijf terug willen
xxxMar
|
carla Woonplaats: breda |
07-09-05 23:07
nou als we dan toch geweldig bezig zijn hahaha,dan wil ik weleens in de huid van een transsexueel zitten.gewoon om te weten hoe het nu echt voelt. en dan mezelf hard knijpen en terug komen in het echte wereldje .nick? hehe eindelijk snap ik het lol
|
|
patricia |
29-10-05 20:01
ja inderdaad; eerst ga ik ook ergens tegen een boom staan plassen. ben daar best jaloers op, wij moeten t maar ophouden totdat er ergens een fatsoenlijk toilet opduikt. bovendien wil ik weten waarom de meeste mannen naast de pot plassen!
ik zou niet willen vrijen als man..lijkt me vreselijk..weet nie waarom
verder eigenlijk niks..ben eigenlijk blij dat ik een vrouw ben, want weet niet hoe ik me mannelijk moet gedragen. dus dan zou ik zo' n verwijfd mannetje worden.
|
|
Dreamy |
18-11-05 15:02
Lijkt me wel leuk effe kijken waarom ze denken zoals ze denken, als ze al denken ahaha
groetjesss
|
DatLieveMeisje Homepage |
18-11-05 20:56
Hmmzz....wat zou ik doen als ik * een lieve jongen * zou zijn....
Ik heb er ff over na moeten denken maar mijn enige antwoord is dan toch dat ik heel snel de uitgang zou zoeken. Pfff ik zou dat echt niet willen weten hoe dat zou zijn. Voel me gelukkig en happy met wie ik ben dus laat mij maar lekker een lief meisje zijn
Liefsss, Clau
|
Nanneke Homepage Woonplaats: Stokkem-België |
10-01-06 10:23
Hmmmmmmmmmmm wat zou ik doen
hihih ik zou jou eens verwennen zoals jij dat met mij doet!!!lool
dan zou ik weten hoe het voelt een vrouwtje te verwennen als man,en voelen wat jij voelt en jij zou voelen wat voel!!!
Amai wat een gevoelens allemaal!!
Big hug from me
|