logo

Welkom op mijn forum,disccuseer doe gezellig mee en laat je horen

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wat vind jij leuk aan space/forum

Nick
05-09-05 17:17
wat vind je leuk aan spece of een forum?

ik vind space leuk omdat je dr veel vrienden kan maken en met mekaar gevoellens ,programmá,informatie en kennis mee kan delen
iemand steunen als tie het ff moeilijk heeft of gewoon leuk contakt hebben door middel van het gasten boek

het forum vind ik ook leuk zo leer je ook andere mensen kennen en hoe hun over dingen denken en er van vinden

wat vind jij leuk dr aan ???
groetjes nick

guitarman
05-09-05 22:38
Hai Nick,

het leuke aan een forum is dat je elkaars mening kan lezen, over wat voor zaken dan ook. Ook je mening geven daarover is interresant. Ik mag graag een discussie aangaan. Soms luchtig, maar soms ook best zwaar. Luister goed naar elkaar en respecteer elkaars mening.
Succes met je forum, Hopp steentje te kunnen bijdragen
Groet
Guitarman

nouk 05-09-05 22:48
Tja..ik vind het al erg leuk om met een space bezig te zijn..en om leuke mensen te leren kennen,en andere dingen te leren doen(met de space dan he haha)..
Forum is leuk,zoveel mensen,zoveel meningen,kunnen we soms wat van leren..en soms is het gewoon leuk om te zien hoe mensen denken!!

paulina
Homepage
06-09-05 00:23
ik vind space en een forum wel verschillend op een space kan je je gevoel of je dagelijkse beleving neer zetten en reactie er op terug krijgen ..je hebt zoveel mogelijkheden zoals een gb op je space leuke links etc.. bij een forum is het leuk om meningen uit te wisselen en tips te krijgen van anderen .. is best wel intressant ..je kan hier bv op een forum veel onderwerpen van anderen terug vinden of zelfeen onderwerp aan maken liefs paulina ;)

Mar 06-09-05 11:56
Spacen vind ik erg leuk, je kan aan een space zien hoe iemand zo`n beetje in elkaar steekt. Je kan zelf kiezen op wie je reageert of niet, en ik heb tot nu toe nog geen vervelende reacties gehad, dus ik heb er veel lol in.
Je kan iemand een hart onder de riem steken of zij bij jou als dat nodig is.
In een forum leer je de mensen beter kennen met ieder zijn of haar eigen mening, er komen toch wel vaak heel persoonlijke dingen in te staan.
daar mag ik graag aan meedoen :)

xxx Mar

Karin
Homepage
14-09-05 21:45
Ja een forum is tof evenals het spacen. Je leert toch weer nieuwe mensen kennen, sommige blijken na een tijdje zwaar tegen te vallen, maar met de meeste bouw je echt iets op !

By the way, mag ik je forum linken, krijg je misschien nog meer gezellige mensen hier ! Ik hoor het wel.

carla 21-09-05 11:28
tis een leuke bezigheid .maar niet het belangrijkst .das je leven ,want die heb je maar 1 x gezin ouders vrienden dat is eigenlijk belangrijker ,dit is maar beeldscherm helaast kuzzzzzzzzzzzzzzzie carla

patricia 29-10-05 19:33
ik heb mijn space eigenlijk in een opwelling aangemaakt...om me ei eruit te gooien. had nie verwacht dat er zoveel respons op zou komen; erg leuk!
dus t leukste eraan vindt ik dat lotgenootjes heb leren kennen, gewoon vrienden maak, van me af kan schrijven, dat je mensen aardig leert kennen als je hen space bijhoudt.

Dreamy
18-11-05 14:58
Wat ik vind van een forum is dat je elkaar wat meer te vertellen hebt dan een plaatje plakken, is ook leuk tuurlijk,,maar er is zoveel meer van te maken groetjes dreamy

DatLieveMeisje
Homepage
18-11-05 20:59
Het leuke van Spacen vind ik toch wel dat je veel verschillende mensen kunt ontmoeten en met sommige van hen een super leuk contact op kunt bouwen. Of het dan een space of msn contact is...of misschien zelfs wel reality...vrienden zijn altijd belangrijk !

En het leuke van een forum vind ik dat je eigenlijk over vanalles kunt kletsen en dat andere hun mening of reactie erbij kunnen geven... Vind dat wel gezellie moet ik zeggen :)

Liefsss, van Clau

Nanneke
Homepage
10-01-06 10:10
Het leuke aan spacen vind ik dat dat ik zelf mijn gevoelens kan neerschrijven en er mooie kaders en zo mee kan maken...
Het heeft wat gekost om het onder de knie te krijgen maar ben wel blij dat het me nu zo aardig lukt!!!
Ik vind het dan ook heel fijn persoonlijke reacties op mijn blogjes te krijgen en zo terg te gaan kijken wat andere spacers er allemaal in zetten!!!
De leuke berichtjes in me gastenboek vind ik ook toppie
Alvast bedankt aan iedereen
dikke knuffel Nanneke

Dallover
Homepage
09-03-07 13:58
Hoi, ik heb een eigen forum en ben er trots op maar ik weet nog niet veel, kan je iemand medeemoderator maken? Hoe zet ik er een achtergrond op en een afbeelding of kopfoto? Kan en wil iemand me helpen zet je reactie maar op mijn forum,ok? Dallover

Mijn forumlink:

http://www.hotforum.nl/forum/index.php?name=dallover

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie