logo

Forum het Zand te Leidsche Rijn
<< < 3 4 5 6 7 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Project Bloemenlint

Hotforum
Gratis je eigen forum
Sebastiaan &
18-07-11 17:37
Wij hebben vandaag een afspraak gemaakt om Maandag 25 Julli bij de notaris te gaan tekenen.

Verder hebben wij ook zeker intressen voor vereniging van eigenaren, zou degene die de voorhand heb genomen ons kunnen mailen. (svandebor@hotmail.com)

Wij hebben ook gekeken bij de grond en de eerste palen staan mooi in de grond

Thea
25-07-11 09:11
Hallo Buren
eindelijk is het dan zo ver ik ga morgen naar de notaris

is dat eindelijk ook rond.

Thea
25-07-11 09:21
Eigen Huis Collectieve controle tijdens bouw

U kunt samen met medekopers een kopersvereniging oprichten en gezamenlijk een collectieve controle tijdens de bouw aanvragen. Daarbij worden de woningen steekproefsgewijs gecontroleerd. Dat gebeurt bij voorkeur bij woningen die in verschillende bouwfasen verkeren. Zo krijgt u een goed beeld van de kwaliteit van het bouwproject en eventuele 'structurele' fouten. Een Collectieve controle tijdens de bouw is speciaal voor leden van Vereniging Eigen Huis.

Prijs: het starttarief is € 265,- (inclusief btw) voor maximaal twee uur. Het vervolgtarief is € 45,- per half uur.

Je kan hier als de bouw begonnen is een afspraak voor maken
(staat op de site)

http://www.eigenhuis.nl/producten-diensten/keuringen-taxaties/Nieuwbouw/collectieve-controle-tijdens-bouw/

groetjes Thea

Sebastiaan &...
26-07-11 10:22
Hallo allemaal gister hebben wij om 16.00 uur getekend bij de notaris
Dus we zijn helemaal blij!!!

Bij de notaris kwam nog te spraken dat de vereniging van eigenaren er al bij in zit.

Kelly&Kevin
29-07-11 10:21
Bedoel je dat er al gecontroleerd gaat worden door een inspecteur van vereniging van eigen huis? Zoniet hebben wij ook wel interesse om mee te doen.

thea bouwnr 21
07-08-11 14:19
Hallo buren,

Er gaat pas gecontroleerd worden waarneer wij zelf aangeven dat we dat zouden willen zie eigen huis

eerder gaan ze niet controleren (heeft nu ook nog geen zin ) bouw ligt stil i.v.m. bouwvak

Maar als de bouw eenmaal begonnen is kunnen we aangeven waarneer we een controle willen dit kan via de site

Kader&Murat nr8
10-08-11 09:08
Hoi allemaal,

Hierbij melden wij ons ook eindelijk op het forum.
Wij hebben getekend voor bnr. 8

Kelly
15-08-11 13:58
Welkom op het forum Kader&Murat. We zijn allemaal niet heel erg actief op het forum, zal ook met de vakanties te maken hebben. Maar het is leuk om dingen met elkaar te delen of vragen te stellen. De bouw is vandaag weer begonnen nu de bouwvak. is afgelopen. Wij gaan volgende week weer even kijken.

Groetjes

Kader&murat
17-08-11 13:27
Er gebeurt volgens ons niets op de bouwplaats. De kinderen zitten daar op school. we komen er iedere dag langs. Er is geen machine te bekennen.

gr,

kader

Kelly&Kevin
18-08-11 16:33
Dat is helaas waar.. Ik heb zojuist met de uitvoerder gesproken Meneer Kopmels van Van Driestenbouw. Ik heb de vraag gesteld of dit klopt en of hij mij kon vertellen waarom. Ik kreeg het hele vriendelijke antwoord; NEE! Erg leuk begin van het gesprek dus. Uiteindelijk heb ik mijn vragen toch kunnen stellen en aan het eind van het gesprek kwam hij nog even terug op mijn vraag. Hij gaf als reden dat er een 'hikje' is en als het aan hun ligt ze over één of ander halve week weer beginnen met de bouw. Het heeft te maken met de palen die ze niet goed de grond in krijgen en zijn opzoek naar een alternatieve paal. Het heeft volgens hem al te lang geduurd voor zowel hun als wij kopers en willen dus ook snel weer beginnen met de bouw.

Ik vond dat ik jullie hiervan even op de hoogte moest stellen.

Groetjes,
Kelly&Kevin

Kader&Murat
19-08-11 15:08
Dat probleem van de palen wisten ze al voor de bouwvak. Ze hebben die laatste vrijdag de machines weggehaalt omdat de boederijen ervoor te veel trillingen en scheuren in de muur kregen. Toen riepen ze al dat het niets zou worden met het heien. Ze hebben dus nog geen alternatief kunnen bedenken.
Nou we zien wel wanneer ze weer aan de slag gaan. Zodra er beweging komt op de bouwplaat dan zullen we dat ff melden.

groetjes

Kader

Raymond & Joyce
26-08-11 14:03
Hoi allen, wij hebben op 10 augustus ook getekend bij de notaris voor bouwnummer 22.

Ook wij hadden al gezien dat er geen vordering was op het terrein, hopelijk gaan ze inderdaad snel weer verder.

Nog 2 vragen aan jullie:

1) Wij zijn van plan om Zonnepanelen op ons huis te monteren (we hebben waarschijnlijk nog ruimte in de hypotheek daarvoor), zijn er meer mensen met intresse hiervoor?
Dan kan ik even kijken wat mijn werkgever hierin kan betekenen, wij monteren namelijk zonnepanelen.

2) Wij kunnen eventueel een domeinnaam aanvragen (bloemenlint.nl of glastuinbouwsingel.nl) en daarop een gezamelijke website bouwen waarop we foto's kunnen plaatsen en andere dingen (bv eigen forum, een blog voor de geintreseerden) kunnen bijhouden.

Zouden jullie willen aangeven hoe jullie tegenover deze 2 ideeen van ons staan?

Alvast bedankt en tot in het Zand

Raymond & Joyce
Homepage
26-08-11 19:02
Hoi allemaal,

Gefeliciteerd allemaal met jullie aankopen (en bedankt alvast voor onze felicitatie). Nu wordt het echt spannend allemaal, het gaat echt beginnen, ook al lijkt het idd allemaal best langzaam te gaan. Heb van horen zeggen dat het op een gegeven moment heel snel lijkt te gaan en als alle muren er staan en het dak op het huis zit... dat het dan heel langzaam lijkt te gaan.

Nou ja duimen dat we volgende zomer/najaar in ons nieuwe huisje kunnen intrekken!

Ben wèl benieuwd wie jullie allemaal zijn. Raymond, mijn vriend dus, gaf net al aan dat we wel een website kunnen opzetten en de domeinnaam kunnen regelen, daar kunnen foto's op, maar daar kan natuurlijk ook al een soort van smoelenboek van alle buren opkomen. Gezien onze vrije tijd daarin al opgaat zetten we het graag op.

Niet alleen mijn vrije tijd gaat eraan op, mijn werk houdt zich ook nog eens bezig met websites. Ik ben tester van beroep. ICT dus. Zoals mijn vriend al aangaf zit hij in de zonnepanelen, verzorgt daar montages en zo voort, ofwel zijn beroep houdt 'electriciën' in.

Vrije tijd houden we beiden met Scouting bezig, ik zelf ben leiding (niet heel erg in de buurt maar over een klein jaartje wel weer .

Verder nemen we onze drie poesen straks natuurlijk ook mee: Pippi, Vlekkie en Pardijn.

Hoop van jullie ook een voorstelstukje te kunnen lezen. Tot snel!

Joyce

Kader&Murat
26-08-11 21:17
Hallo Raymond en Joyce,

Wij hebben ons ook maar een kort geleden gemeld op het forum . en de contact met de buren over de mail verloopt ook leuk.

Het lijkt ons leuk zo een website met foro's. Helaas hebben wij niet zo heel veel tijd om hierin te steken.

Wij zij nu bijna negen jaar getrouwd en hebben inmiddels drie kinderen. Onze jongens Tufan en Okan van 7 en 6 jaar oud en een dochterje, Naz van 3 jaar oud.
Zij zitten op school tegenover de bouw. Bassisschool het Zand. Ons dochterje zit daar ook op de opvang.

Murat (37) is servicemonteur bij KPN.
Ikzelf werk bij Pearle Benelux en zoek daar samen met nog 1 collega nieuwe locaties voor onze formules Pearle en Eye Wish.

graag zouden wij ook met alle buren kennis willen maken.

Wij hebben aangegeven dat 12 september oke is als iedereen die dag kan, mocht dat niet zo zijn dan liever op een woensdag, donderdag of vrijdag avond.

Groetjes Kader&Murat

Hotforum
Gratis je eigen forum
Raymond & Joyce
Homepage
26-08-11 23:05
Hi Kader & Murat

Stiekum of eerlijk gezegd ben ik er al een beetje mee bezig, binnenkort zet ik wel een testomgeving link neer. Als er iets te zien is

We verwachten niets, we zouden het alleen leuk vinden als er af en toe op gekeken wordt, en soms een reactie gegeven wordt (zoals hier).

Maandag 12 september, oe dat is een rot dag. Tenminste neem aan dat de meeting Utrecht is, maar wij wonen bijv. ook al niet 5 min. rijden, en het is dan gewoon een werkdag.

Vrijdagavond of Zaterdagavond of zondagmiddag zou dan wellicht beter uitkomen.

(alleen dan liever oktober... tweede week dus 7, 8 of 9 okt.)

Chantal bwnr 23
27-08-11 21:09
Hoi Raymond en Joyce,

Gefeliciteerd met jullie aankoop. Zelf heb ik bouwnummer 23 gekocht. Ik ben nog niet echt actief op het forum, maar jullie idee over een website klinkt goed. Leuk om zo je buren al te leren kennen.

Zelf kom ik uit Houten en heb alleen het huis gekocht. Ik ben werkzaam als HRM Consultant in Amersfoort. Naast het werk doe ik aan tennis en zwemmen.

Ik las iets over 12 september. Wellicht heb ik het gemist, maar wat vind er plaats op 12 september?

Groeten,
Chantal
c.van.ramselaar@casema.nl

Thea
28-08-11 12:50
Hallo Allemaal

Ik zal me ook even voorstellen,Ik ben Thea Weduwe van 53 jaar ik kom te wonen op bouwnummer 21
Woon alleen met mijn twee katten Charly en Minoes

Ik werk bij Ziggo kabel explotant

Ik las iets over 12 september maar wat gaat er plaats vinden dan, ik heb hier niets over vernomen.

Ik werk op ma ,di woe do, dus zouden jullie mij willen informeren wat er dan plaats gaat vinden?

Of dat ik er bij aanwezig moet zijn, als het over kennismaking gaat met de buren wil ik daar uiteraard graag bij zijn of info over de bouw (of bijv eerste paal)

Ik hoop van jullie te horen.
groetjes Thea

Thea
28-08-11 12:57
Hallo Raymond & Joyce

Wij worden buren, en ik wilde nog even ingaan op de vraag van het opozetten van een web pagina
lijkt me erg leuk, ik heb al foto´s gemaakt
van de kadaster paaltjes etc. geprobeerd ze op het forum te plaatsen ,maar lukte niet.

Ik vind jullie voorstel om e.v.t. samen te komen op vrijdag,zaterdag of zondag een goed plan net als jullie woon ik ook 1uur van utrecht en werk ook.

Ik hoop dat onze andere toekomstige buren ook op 1 van deze dagen kunnen zou geweldig zijn.

Patrick&Meike
28-08-11 20:11
Dag Buren,

Allereerst welkom aan de "nieuwe" forum bezoekers.

Jammer dat de bouw weer een kleine vertraging oploopt, ook wij zijn vorige week even wezen kijken, maar was inderdaad weinig leven in de brouwerij.

een website lijkt ons ook een prima idee, en leuk dat jullie er al mee bezig zijn. Zonnepanelen hebben wij verder geen interesse in.

Wij, Patrick (30) en Meike (28) wonen met onze katers Sam (2) en Pim (2)in het centrum van Houten. Het wordt een drukke bedoeling in de straat met alle katten :-)

Patrick is accountmanager bij een ICT & telecom bedrijf in De meern en Meike werkt bij NCOI als opleidingsadviseur.

12 september zegt ook ons nog niets, maar we zijn wel benieuwd

We hopen dat de bouw dan nu echt een keer kan gaan beginnen en spreken elkaar snel weer!

Gr. Patrick
pvanrosengarten@hotmail.com

Raymond & Joyce
Homepage
28-08-11 20:26
Hoi Chantal, Thea en andere buren!

Leuk jullie reactie over de website, ik heb de TEST link bij de homepage gezet, maar let wel, ik heb verder nog geen vormgeving online gezet (zo snel gaat dat nou ook weer niet) haha.

Komt deze week wel, want ik wil daarna wat uitwerken voor de webstructuur ervan, en ik zal de genen die met email al gereageerd hebben alvast toevoegen en de rechten goed zetten, zodat je wat foto's kan uploaden. Leuk om te zien!

We hebben zelf natuurlijk ook al foto's, maar jullie maken vast en zeker weer ander soort foto's, (vanuit andere hoeken).

Over 12 sept heb ik ook niet meer kunnen lezen, dan de vraag van Kader en Murat.

Maar zoals ik al zei, ik spreek liever in het weekend dan een keer af.

Wij wonen in Zaandam, dat licht achter amsterdam (ok is een half uurtje rijden naar onze nieuwe woonplek), maar overdag werk ik in Rotterdam en ben dus op 'normale, geen vakantiedagen' na kwart voor zeven thuis. Moet dan nog eten.

In het weekend komt het voor ons dus beter uit.

Bij the way, voor de website zal ik zorgen voor een activiteitenkalender of zo iets.

Enne..... eentje waar we nu al zin in hebben: BBQ'en in de tuin!! hahaha! We wonen momenteel 4 hoog met een kleine balkon.

groetjes en tot hoors!

p.s. bij smoelenboek of wel burenhoek (op volgorde), willen we eigenlijk ook wat foto's van iedereen plaatsen, dus als je geen bezwaar hebt om met je hoofd op het internet te komen dan ontvang ik graag foto's.

p.s. wie heeft allemaal twitter
of welke social media maken jullie gebruik?

(ik heb een twitteraccount, doe er nog niet echt wel mee, mijn vriend leest er meer op, hij een facebook, ik een link id, hyves natuurlijk, al zijn we daar niet zo actief meer op)

enne... clubs.nl (clubnet), wie kent het?

Kelly&Kevin
29-08-11 15:12
Aller eerst welkom alle nieuwe buren op het forum! Leuk om wat meer activiteit te zien. Wij vinden het ook een erg leuk idee van de website. Waar zouden we de foto's heen kunnen sturen? Heb ook eerder al wat foto's geplaatst hier op het forum.

Ik denk dat wij het ook gemist hebben van de 12e, wat gaat er dan plaats vinden?

Hier wij even in het kort;
Kevin (25) en ik Kelly (22) zijn 6 jaar samen en wonen beide nog thuis. Kevin in Vleuterweide en ik in Utrecht. Kevin werkt bij Hartingbank Utrecht als teamleider werkplaats en ik bij de firma Lastechniek Europa B.V. te Nieuwegein als receptioniste/secretaresse. Naast het werk ben ik veel bij mijn twee paarden te vinden waar Kevin mij ook regelmatig bij helpt. Zelf gaat hij graag naar de wedstrijden van FCutrecht en doet hij één keer in de week aan fitness.

Groetjes,
Kevin&Kelly

Melanie
30-08-11 17:23
Hoi Buren!

Aan dit voorstel rondje doen wij natuurlijk ook mee

Wij zijn Melanie ( 23) en Sebastiaan ( 27 )
Samen hebben wij bouwnr 10 gekocht..

Sebastiaan is zweminstructeur, daarnaast doet hij aan waterpolo.
Fc utrecht is ook 1 van zijn hobbys!

Ik werk als Ass. Filiaalmanager bij Steps.

is er soms een bijeenkomst? denk dat wij iets hebben gemist :s

Nou ook wij gaan duimen dat ze weer snel kunnen starten met het bouwen.. dat zou toch fijn zijn!

Raymond & Joyce
30-08-11 23:51
Hoi Buren,

Ik dacht dat al je op mijn naam klikt je bij het email terecht zou komen, maar daar heb ik me in vergist.

foto's kun je sturen naar jastia_joyce@yahoo.com

Ik raadpleeg zeker het forum nog een keer bij het maken van de webstructuur (het invullen van artikelen), als het goed kon ik bij de meesten het bouwnummer vinden, dus dat komt wel goed.

Tot gauw

Kder&Murat
31-08-11 08:31
Hallo buren,

Volgens mij is er weer wat beweging op de bouwplaats.
er stond een machine en de hekken stonden open.

groetjes,

Kader

Kelly
31-08-11 09:21
Dat is goed nieuws! Toch wel handig met de kids daar op school

Groetjes

Raymond & Joyce
31-08-11 12:46
Nou dank je wel Melanie!

Het duimen van jou heeft geholpen!

Thea
31-08-11 19:10
hallo allemaal,

Ik kreeg ook al een telefoontje van mijn ouders dat er een heimachine(boor) staat

Wel fijn dat kader het elke dag in de gaten kan houden als de kinderen naar school gebracht worden.

Zelf kom ik niet zo vaak in de buurt woon natuurlijk ook 1 uur verderop(bij Alkmaar)dus vind ik het leuk om devoorderingen te horen.
Ik zal ook even mijn email adres geven deze is:thea.brons@quicknet.nl
Groetjes Thea

Raymond & Joyce
01-09-11 07:21
Hoi allemaal,

Dat is zeker leuk om te horen. Als ik er langs kom, dan is dat vaak op de terugweg van Tiel naar Zaandam op de zaterdag. Hoewel dat doe ik maar af en toe omdat ik het natuurlijk leuker vind om dan samen met Raymond er heen te gaan *(ik rij wekelijks dat stuk)

Dat is dus ook reden om naar Utrecht te willen verhuizen, het ligt tussen al onze activiteiten (half uur van Zaandam waar Raymond vooral veel heeft -hobby/vrienden/werk*) (*werk is eigenlijk vooral - niet verbonden aan 1 plaats), (half uur van Tiel waar ik veel/wekelijks heb) (hobby/vrienden), weer dichter bij Arnhem (vrienden), weer dichter bij Rotterdam (werk).

Maar aan dan stel ik de vraag vooral aan de mensen die nu ook verder weg dan Utrecht wonen, (bijv Thea), wat is voor jullie/jou de reden om naar Utrecht te komen?

Kelly
01-09-11 13:43
Beste Joyce,

Waar kan ik de testlink van de Bloemenlint site vinden?

Thea
01-09-11 23:02
Hallo Raymond & Joyce

De reden dat ik naar Utrecht verhuis is dat ik 12 jaar geleden voor mijn man zijn werk van maarssen naar heerhugowaard ben verhuisd
Wij zijn geboren Utrechters mijn kinderen zijn dan ook in Utrecht geboren.
Mijn man is 4 jaar geleden overleden en mijn kinderen hebben de leeftijd dat ze weer terug zijn gegaan dochter&schoonzoon wonen in vleuten zoon vriendinen in soesterberg
en mijn ouders ook in terweijde aan de andere kant van het spoor
Dus Heel veel redenen om weer terug te gaan naar mijn roods

Ik verlang ook weer om terug te gaan

Adverteerder:
<< < 3 4 5 6 7 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie