| Auteur |
Secretaresseopleiding NTI |
Secretariaatje Homepage |
28-01-09 11:42
Wie heeft er ervaring met de secretaresseopleiding van NTI ? Ik heb ergens gelezen dat die samen met Schoevers wordt gegeven? Dat lijkt me wel wat. Een secretaresseopleiding van Schoevers staat volgens mij hoog aangeschreven in het bedrijfsleven?
|
|
Moderator |
28-01-09 13:51
Het LOI geeft secretaressecursussen in samenwerking met Schoevers.
NTI geeft volgens mij typecursussen ism Scheidegger. Ik zal het even voor je nazoeken.
|
|
Moderator |
29-01-09 17:02
Het gaat inderdaad om de typeopleiding - die wordt samen gegeven met Scheidegger.
De secretaresseopleiding die verzorgt NTI zelf.
Het staat al in een ander board, maar het LOI geeft wel enkele secretaresse-opleidingen (ook managementassistente) samen met Schoevers.
Succes!
|
Secretariaatje Homepage |
01-02-09 20:40
Hee, bedankt voor de info! Dan weet ik in elk geval meer. Ga me er nog een beetje in verdiepen en dan.... in het diepe springen.
Veel studiegroetjes aan iedereen die hier meeleest!
|
caro Woonplaats: Noordwijk |
25-02-09 09:48
Ik ben ook geïnteresseerd in de opleiding secretaresse van NTI/LOI.
Wat ik me afvraag (zal niet de eerste zijn) of je er echt een baan mee kan vinden en of de opleidng echt erkend is.Ik hoor vak dat je met een NTI/LOI opleiding geen baan kan vinden...
|
|
Ineke Klepman |
25-02-09 11:03
@caro
De opleidingen zijn absoluut erkend door het Ministerie van Onderwijs. Maar wellicht zijn er personeelschefs die wat minachtend doen over afstandsonderwijs. Ik weet echter ook zeker (uit ervaring, bijv. op de rechtbank in Haarlem en bij Hoogovens/Corus) dat er personeelsfunctionarissen zijn die bewondering hebben voor mensen die schriftelijk (en tegenwoordig uiteraard: via internet) studeren en hun opleiding hebben gedaan.
Mijn man is manager/afdelingshoofd bij een overheidsorganisatie en daar worden mensen gestimuleerd om een MBO- of HBO-opleiding via afstandsonderwijs te volgen. Daarvoor is in die organisatie ook veel geld beschikbaar.
|
|
caro |
25-02-09 13:52
Bedankt!!Dit maakt mijn keuze veel makkelijker :-)
Ik zat er over na te denken om weer \\\\\\\'echt\\\\\\\' naar school te gaan, of een avondopleiding, maar dat werkt niet met een kindje van 12 maanden.
Nu nog de keuze tussen LOI en NTI....ik wil graag de opleiding medisch secretaresse doen, en bij de LOI is dat een cursus, en bij de NTI een MBO opleiding met stage.
Heb de LOI gebeld, en volgens degene die ik sprak kan ik zonder problemen gaan werken als medisch secretaresse, wat ik erg vreemd vind, want er is geen stage, en je krijgt geen MBO diploma
|
|
Aletta de Bree |
04-02-10 17:34
Gewoon kiezen waar je je het best bij voelt. Stil blijven zitten is nooit goed. Als je in beweging komt, gaan er nieuwe wegen voor je open! (wat je ook kiest!!)
|