Op zoek naar een studiemaatje of zit u met vragen over een cursus?

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

studierichting gezocht

Studentje
Homepage
20-12-08 23:09
Wie helpt me op weg. Ik houd van schrijven. Dagboeken vol, maar ben als copywriter enigszins mislukt omdat ik die snelle reclamewereld niet aankan.

Toch zou ik graag iets doen met mijn schrijftalent, maar omdat ik een handicap heb doe ik dat het liefst thuis via het internet.

Eerst een (schriftelijke) opleiding en dan aan de slag, lijkt me het meest ideaal. Iemand een idee?

Reacties

Moderator 27-01-09 16:04
Misschien zit hier iets voor je bij? Ik zelf heb Journalistiek bij LOI gedaan en dat vond ik erg leuk. Ben begonnen als correspondent bij een huis aan huis-blad, daarna bij een plaatselijke krant en vervolgens ben ik voor mezelf begonnen als stukjesschrijver op internet.

Alternatief: Studieplan heeft ook een leuke cursus Schrijven voor het web. Je zou bijv. stukjes kunnen schrijven over producten. Zoek eens op de term affiliate. Dan begrijp je misschien wat ik bedoel. Of kijk hier.

Jan de Reef
Homepage
27-01-09 17:20
misschien is de opleiding scenarioschrijven van NHA een idee?

Moderator 09-04-09 11:43
Ik kwam je berichtje weer tegen en vroeg me eigenlijk af of het je gelukt was. Er zijn nogal wat mensen met een handicap die vanuit huis iets willen doen op schrijfgebied.

Het is niet makkelijk, maar er zijn echt mogelijkheden, denk bijvoorbeeld eens aan 'commercieel bloggen'. Een weblog (of meerdere weblogs) schrijven en dan gebruik maken van Google Adsense en affiliate programma's die je dan inkomsten geven. Schrijven voor weblogs

Voor schrijfopleidingen, kijk eens hier.

EvaS 09-04-09 11:51
Schrijven voor Leer Wiki kan ook geld opleveren (via Google Adsense) en uit ervaring weet ik dat het verslavend is...

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie