Op zoek naar een studiemaatje of zit u met vragen over een cursus?

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Ervaring met bachelor classes NTI

Anoniem 18-11-08 11:34
Als ik het goed lees kun je bij de bachelor opleiding van NTI HBO inschrijven voor 1 jaar tegelijk. Dat lijkt me wel wat. DAn hoef ik me niet meteen vast te leggen voor de hele periode.

Maar werkt dat ook zo? Krijg je dezelfde begeleiding als bij de volledige opleiding? En werk je samen in een soort klas? Wie heeft er info?

Reacties

Moderator 21-11-08 21:23
Bij Bachelor Classes volg je afzonderlijke modules van het HBO-onderwijs. Net zoals je bij de Open Universiteit de vakken ook los kunt volgen. (bijv. alleen Basiscursus Recht of Inleiding Psychologie). Je maakt dus zelf uit of je 1 of meerdere vakken volgt. Op deze manier kun je in principe ook heel goed een hele HBO-opleiding doen. Vakje voor vakje stapje voor stapje. Ik neem aan dat je ook aan de evt. bij de cursus behorende praktijkdagen kunt deelnemen, maar dat weet ik niet zeker.

Als je een jaar aan de opleiding van het NTI wilt proeven, dan kies je voor een zogeheten orientatietraject.
Bij de LOI schrijf je in het HBO-onderwijs altijd per jaar in (dus niet voor de hele opleiding). In het eerste studiejaar kun je de opleiding tussentijds stoppen. In de volgende studiejaren kan dit aan het eind van ieder studiejaar.

Bij de LOI kun je sindskort trouwens ook HBO-cursussen (modules) per stuk volgen!

Anoniem/Peter J 28-01-09 13:20
Een beetje laat, maar toch bedankt! Ik heb me zojuist ter orientatie ingeschreven voor een HBO-module van LOI . Ik laat weten hoe het gaat!

DH
03-07-09 16:37
Ben ook geinteresseerd in een thuisstudie maar dan bij het NTI .
Wat zijn jouw bevindingen op dit moment TS?
Groet.

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie