Op zoek naar een studiemaatje of zit u met vragen over een cursus?

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Iemand ervaring met Multididact?

Dunja de Wit
Homepage
21-10-08 17:43
Heeft iemand hier ervaring met het schriftelijk onderwijs van Multididact? Ik zie op de website dat ze bijv. Administratief Medewerker ook schriftelijk geven. Lijkt me wel wat, want vanwege de kinderen kan ik momenteel moeilijk van huis (heb net een baby).

Reacties

Moderator
Homepage
22-10-08 09:52
Dat is volgens mij (onderdeel van of hetzelfde als) Scheidegger. De wervingstechnieken om je binnen te krijgen zullen dus behoorlijk dwingend zijn (iemand die bij je thuis langskomt etc.)

Hoe het schriftelijk onderwijs is van Multididact is, weet ik niet. Daar heb ik geen ervaring mee.

Saskia
19-11-08 09:00
Hallo,

Ik zou zelf ook een opleiding gaan doen, echter was dit via Scheidegger. Ik heb voor het opvragen van informatie en het maken van een afspraak (want normaal info kun je niet opvragen. MOET perse iemand van Scheidegger bij je langskomen) nog even wat zitten google'n over Scheidegger.

Het blijkt dat Scheidegger nu failliet is en een "doorstart" heeft gemaakt via Multididact. Multididact blijkt dezelfde personen in dienst te hebben als Scheidegger.

Je kunt bijvoorbeeld heel veel vinden op de website van Trosradar, tik je google in dan die je het onderwerp vrij snel staan. Ik heb dit doorgelezen en volgens de berichten die op dat forum staan houdt Scheidegger/Multididact zich bezig met fraude.

Nou mijn persoontje zal hier geen opleiding gaan doen.

Dunja de Wit 19-11-08 17:57
Dank voor de info, Saskia!!
Dat doen we dus maar even niet

adviseur 20-12-08 00:22
Multi Didact is het uitwijknaam van Scheidegger Opleidingen,als niet meer voldaan kan worden aan de hun betalingsverplichtingen. Dit is nu al de derde keer zolang ik Scheidegger ken dat ze die naam van stal halen.
Naam is ondekt in de jaren 80.
Soms wordt er nieuw leven ingeblazen, dus hij gaat al lang mee.

Erg jammer dat Scheidegger, dat 30 jaar geleden een perfekte opleiding had een een hele goede naamsbekendheid,
door de dollartekens in de ogen van de het management van de laatste jaren naar de knoppen is gegaan. Jammer !!!!

Martijn
04-01-09 13:28
Advies:

Ga geen cursis volgen bij Multididact, een grote oplichtersbende !!!

Dunja de Wit
Homepage
12-01-09 17:45
Oké!

Onzin 04-03-09 09:33
Mensen,

Dit schrikt me wel af wat ik hier lees.
Ik heb gewoon even telefonisch geinformeerd bij Mulditidact, om te controleren of het waar is wat jullie hier zeggen.
Maar ze zijn helemaal niet zo dwingend als jullie hier omschrijven.
Ik werd gewoon correct te woord gestaan, informatie werd mij telefonisch gegeven.
Helemaal niet dwingend, was gewoon vrijblijvend.

Iedereen ervaart dit blijkbaar anders.
Dus mijn advies is gewoon proberen, laat je niet afschrikken door die negatieve berichten hier.

Gina 05-04-09 21:01
@Onzin

Sorry hoor, maar wat je zegt, klopt echt niet. Ik zit met een enorme schuld van deze organisatie en ik heb er bar weinig voor teruggekregen.

Dus ik kan de eerste reacties alleen maar onderschrijven: Oppassen!!

Suze
19-06-09 11:10
NIET DOEN ik zou ook een opleidnig gaan volgen en na wat te hebbn gegoogled kwam ook ik uit op de trosradat site uit. Het lijkt me dat die verhaelen daar niet verzonnen zijn. Ik ga hier niet mee door

Marja
21-10-09 15:38
Ik ben dit jaar begonnen met de opleiding Medische
Kantoorvaardigheden van Multididact en ik volg dan 1x in de
2 weken het klassikale deel en ik kan alleen maar zeggen
dat ik een hele goede ervaring heb met Multididact.
Mensen die deze opleiding ook willen doen kan ik alleen maar zeggen GEWOON DOEN EN JE NIET DOOR AL DIE NEGATIVITEIT
laten beïnvloeden.

Heel veel succes!!

Marja

Linda 13-12-09 20:19
Ik zou zeker geen opleiding volgen bij hun!!!
Het is een hoop ellende je bent veel geld kwijt en uiteindelijk kun je niks met de opleiding.
echt waardeloos.
Mooie praatjes hebben ze als ze bij je thuis komen maar ze maken er niks van waar.
ze zijn rommelig ze vergeten je lesmateriaal te sturen en als je er naar vraagt krijg je het pas nadat het examen al is geweest. Ze hebben een contract getekend dat ze je garantie geven op een baan die hun voor je regelen. we zijn inmiddels al een jaar verder en ik hoor er niks over. telefoontjes mailtjes nee het is ontzettend moeilijk voor hun om hun beloften waar te maken.

Petra 20-02-10 17:51
Ik zou zeker geen opleiding bij ze volgen. Het zijn grote oplichters. Ik heb voor de opleiding calculatie € 1790,- betaald en mijn medecursist betaald € 1368,-. En dat voor precies hetzelfde lokaal, leraar, lesstof, alles. Nou blijkt achteraf, na het examen, dat zij geen diploma's mogen afgeven, en dat je alleen een certificaat krijgt. Een certificaat waar je overigens niets mee kunt.
Het zijn gewoon een stelletje OPLICHTERS eerste klas. Ik ga nooit meer met hun in zee.

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie