| Auteur |
Taal Onderweg cursussen LOI |
Taalgek Homepage |
21-10-08 17:39
Hoe zijn de cursussen Taal Onderweg van LOI ? Spreek je inderdaad een aardig woordje Turks als je ze hebt afgerond? Ze zijn nl. vrij goedkoop. Maar is dit goedkoop of duurkoop?
Reacties
|
|
Minuschka |
22-10-08 22:00
Ik kreeg er een paar jaar geleden eentje (Frans) bij een duurdere cursus cadeau. Mijn man draaide e.e.a vaak in de auto op weg naar zijn werk en hij vond het erg leuk en ook wel leerzaam.
Ik zie nu dat ze maar 55 euro zijn, dus je kunt je er in ieder geval geen buil aan vallen. Toch?
|
Marten Homepage Woonplaats: Doorwerth |
23-12-08 10:26
Aardige cursussen voor onderweg. Niet enorm bijzonder, maar voor de prijs absoluut een goede deal!
|
|
Moderator |
01-01-09 20:54
Tip:
Luister via de website van LOI naar de fragmenten van de taalcursus (onderweg) die je interessant vindt. Ik heb Duits en Frans geluisterd en het klinkt best als een nuttige cursus om je spreekvaardigheid wat op te frissen voor een korte vakantie.
Maar goed: ik spreek al een beetje over de grens. Misschien dat dat een voordeel is.
|
|
Taalgek |
04-04-09 10:59
Ik ben aan het googlen en kom mijn eigen vraag hier tegen. Inmiddels heb ik ervaring met de cursus en ik ben er echt enthousiast over. Ik zit elke ochtend mee te murmelen met de audio in de auto en ik zie echt vooruitgang.
Hoop dat jullie hier iets mee kunnen!
|