Op zoek naar een studiemaatje of zit u met vragen over een cursus?

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

NTI of LOI?

Miel 19-10-08 10:02
Als je mag kiezen tussen LOI en NTI , waarvoor kies je dan, en waarom? Ik zie dat NTI iets goedkoper is. Uit dat zich ook in minder materiaal of niet?

Reacties

Gert Sommens 19-10-08 13:20
Ik denk er ook over om een HBO-opleiding te gaan doen (zie ander subject/post) en neig naar LOI , omdat ik daar goede verhalen over hoor.

Maar ook ik ben uiteraard geinteresseerd in andere meningen...

Moderator 22-10-08 10:40
LOI staat iets beter bekend, denk ik. Maar de laatste tijd hoor ik ook goede verhalen over NTI Hogeschool. Er waren wat beginnersproblemen met het HBO, maar die worden meer en meer opgelost.

Redactie
Homepage
26-10-08 21:52
Ik denk niet dat het heel veel verschilt.

RvdK
Homepage
20-12-08 16:32
Ik heb goede ervaringen bij LOI en NHA . Dat is waar ik me aan vasthoudt, maar dat wil niet zeggen dat andere instituten voor afstandsonderwijs slecht zouden zijn. Ik ken ze niet.

Uiteraard kom ik ook wel eens gekke dingen tegen en krijg ik mijn huiswerk te laat teruggestuurd oid, maar dat werd elke keer dan toch weer naar genoegen opgelost. De mensen achter de instituten proberen je toch te helpen en als het niet goed is gegaan doen ze er veel aan om het goed te maken.

Maar goed: dat is mijn ervaring met afstandsonderwijs en thuis studeren. Anderen hebben misschien andere, mindere ervaringen.

Miel
Homepage
23-12-08 11:54
Het wordt NTI , omdat die voor wat betreft horecaopleidingen toch een stuk goedkoper is.

Dank voor jullie adviezen en een goed 2009 (en fijne kerstdagen natuurlijk) toegewenst.

Miel

Mariska van Sel
26-01-09 15:47
Ik heb erg goede ervaringen met LOI . En ik kan het weten, want ik ben kampioen schriftelijke opleidingen

Ik heb er directiesecretaresse en managementassisente gedaan (dat wordt gegeven ism Schoevers) en het waren echt goede opleidingen met echte diploma's. Ik had ook zo een leuke, goedbetaalde baan, omdat ik een Schoevers-diploma had. (staat er ook op!)

Lees dit maar .

Elleke Manners
Homepage
28-01-09 14:14
Geen aandelen, maar ik zou kiezen voor NTI . Heb goede ervaring met cursus typen en word/windows.

Marijke Lang
Homepage
09-02-10 14:26
Ik vind dat de LOI de laatste tijd steeds vernieuwender bezig is. Opleidingen zoekmachinemarketing, schrijven voor internet. Kortdurende cursussen waar je echt wat aan hebt. Dus mijn 12 punten gaan naar LOI

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie