logo

Het LAMste forum

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

DORF MUNSTERLAND

Famke
Homepage
17-11-06 18:52
Hallo hallow!

Wie gaat er 25 november mee naar Dorf Munsterland?

Het gaat uit van de PJO Diepenheim, maar iedereen die mee wil is welkom!

We gaan om 21:30 weg uit Diepenheim, maar als er een redelijke groep van jullie meegaat, rijdt de chauffeur over Markelo
Er hebben zich tot nu toe 32 mensen officieel opgegeven, maar in de wandelgangen wordt gefluisterd dat velen zich nog op gaan geven!

Als je meewilt zet \'t dan op dit forum, dan speel ik het wel weer door aan de PJO.

Tot de 25e?!

Hotforum
Gratis je eigen forum
Stefano
17-11-06 19:49
Waarom moet dat met hoofdletters????

Ik vind het trouwens wel een goed initiatief... Goed van je Famke .

Ik weet alleen nog niet of ik mee ga. Misschien wordt er nog wat georganiseerd met de voetbal, aangezien het voetbalvrij weekend is.

Borrel
18-11-06 11:40
Sorry, ik ga niet mee. Jullie raden het al... Ik moet arbeiten!

Famke
Homepage
18-11-06 12:29
Tja, ik d8 dat valt tenminste goed op

De kosten voor die avond zijn trouwens in totaal 20 euro, das voor de bus (15) en de entree (5)

Je kunt natuurlijk ook ff www.pjodiepenheim.nl checken

X Famke

De Loker
19-11-06 10:10
Veel te duur!! Ik ga niet mee!!!

Arno
20-11-06 10:25
Ik nodig je uit om het een X goedkoper te organiseren!!!

Borrel
21-11-06 18:52
Ik heb net gegeten, dus ik hap niet!

patje
22-11-06 08:04
visje visje

Stefano
22-11-06 10:25
Wij gaan ook met de voetbal stappen. Dus door de naam van Brikkel, Japie en mij kan ook een streep.

Toch bedankt voor de moeite...

Japie
22-11-06 18:05
Mooi gesproken Stefano.
Wij gaan zaterdag eerst naar Toorn, dan Bill en dan vast nog wel Smit. Ik heb er nu al zin an

TT
22-11-06 18:36
TT gaat stappen in Hengelo met de selectie. Dus ook een streep door mijn naam

Patje
22-11-06 18:44
Dan kunnen wij niet achter blijven..het 7e heeft zaterdagavond ook een feestavond !!

Patje
22-11-06 18:47
Nee flauw..maar zo wordt het aantal al hard minders!
al kan je van die prijs natuurlijk niks zeggen!

Stefano
22-11-06 18:58
Gaan we naar Toorn ja?
Is Eppie niet meer goed genoeg ofzo?

Hoe laat gaan we trouwens weg, want ik ben morgen niet op het trainen..

Japie
22-11-06 23:47
Ja Bajan zei dat. Ik hoor morgen wel wat er wordt afgesproken en dan zal ik je op de hoogte brengen over de plannen.
Ja helaas Zoevink. De drukke weekjes komen er weer aan he. Dorfmunsterland is wel leuk

Hotforum
Gratis je eigen forum
De Loker
23-11-06 22:12
Daag me niet uit Hoevink! Ik kom er voor 5 euro. Alleen de entree dus.
Ik ben zaterdag weer gewoon in Markelo te vinden. Wordt onvoorspelbaar als ik in het buitenland ben.
7de heeft toch wel vaker feestavond? Ik had zondag nog een feestavond medemogelijk gemaakt door het 7de.!!

Japie
24-11-06 10:54
Stefano.
Zaterdag 22.00 uur bij Toorn. En daarna na Bill. 22.00 is t uiterste, dus je mag eerder.
Ik ga er tegen 21.00 a 21.30 heen. Blikkel zei dat ook rond die tijd. Dus kiek moar.
Loker, wat hebben jullie met de feestavond van t 7e zondag allemaal gedaan

Blikkel
24-11-06 18:35
en ik ben maandag vrij.......ga dus naar bruins!!! ik denk dat meld ik hier ook even . morgenavond eerst naar toorn...ben er sowieso wel om half 10

Borrel
25-11-06 11:20
Brikkel!!! Heb je de digitale snelweg weer gevonden, grote klasse! Zondag ook voetbal kijken bij Smit dan? Dan zie ik je nog eens
Ik ga niet Bruinsen, binnenkort weer, als ik op maandag vrij ben!
Vulle wille met stappen allemaal, ik ga werken! Maar ja het zij zo. Je hebt werkpaarden en luxepaarden, maar daar weet de Loker vast meer over

De Loker
25-11-06 18:33
Alleen ben ik er nog niet echt achter wat voor paard ik nou werkelijk ben Borrel!
Zondag 3 dec ga ik ook weer naar Bruins voor de verandering. Ben maandags dan namelijk vrij. Ik reken op nog meer liefhebbers.....

Borrel
08-12-06 18:48
En hoe was het?

Zoepink
09-12-06 17:15
Als je Dorf Munsterland bedoelt, dat was donders mooi.
Moeten we ook maar een keer met de kamereu heen!

Stefano
09-12-06 18:38
We moeten niks!

Maar het lijkt me inderdaad wel een goed idee. Al heb ik persoonlijk voorkeur voor ZAK, Index of Aura.

Als je wat goedkoop kunt regelen en dit een beetje van tevoren plant acht ik de kans groot dat er dan meer meegaan.

De Loker
09-12-06 19:28
Ben ik het helemaal mee eens kloots. We moeten niks, heb je gelijk in.

Wanneer komt er weer iemand met een leuk uitstapje dan? Ik heb het nu een paar keer geprobeerd,maar wacht nog op de echte party!!!

TT
09-12-06 19:34
Wat denken jullie van 22 dec na lucky..Kerstshowtje van een paar leipo`s, De sjonnies genaamd? Oja borrel.. ik ben trots op je

Borrel
10-12-06 15:08
The Bridge, ook leuk! Maar ja, plannen is wel leuk, alleen jammer dat er al ongeveer 8 jaar zo gedacht wordt, maar er nooit iets gebeurt. Hooguit een keer naar Hengelo, eens per jaar. Ik ga uit verveling maar gewoon bijna iedere week werken! Tegen de wekelijkse sleur is dat.

Vanavond Eppie
Ownee, Brikkel en ik moeten darten. Ik hoorde ook iets over Bill

Stefano
10-12-06 17:31
Je hoeft toch ook niet altijd te plannen. Als we gewoon een keer met een man of 10 gaan is er niet veel planning nodig. Alleen het bellen van een taxi!

de loker
12-12-06 19:48
Ergens heb ik het idee dat na de reactie van Stefano einde van het onderwerp is. Betekend dit dat iedereen het ermee eens is of dat deze jongeman zo nutteloos reageert dat niemand weet hoe hier weer op te reageren.

Borrel
13-12-06 16:39
Loker... Apekop, ben je ziek ofzo??

Kloots, even voor alle duidelijkheid. ALS we met 10 man zijn is sowieso wel ERG hypotetisch. Stel dan dat het niet hypotetisch is dan zal nog de situatie zich voor gaan doen dat er enkelen zijn die zeggen:

Neeej, ik ga naar Bill morgen voetballen (of een andere smoes).

Ook jouw theorie horen we al enkele jaren... Leer mij de lammetjes kennen.

Waar denk je dat we die naam vandaan hebben

De Loker
13-12-06 21:16
Als er 1 lam over de dam is volgen er misschien nog wel een paar.

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie