Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Korte mijmering

StanDuFour 31-01-04 20:31
Kindjes,
We hadden ze in drievoud
en alle drie van 't puurste goud,
Katleentje is ons plots ontvallen...
wij worden nu verdrietig oud.

Hotforum
Gratis je eigen forum
willem gommers
29-04-04 22:44
aan de beide ouders zo zie je dat echte liefde onsterfelijk is,en ik weet zeker dat ze nu voor eeuwig bij elkander zijn,ook al doet het de nabestaanden zoveel pijn

Stan
26-06-04 08:51
Katleentje,
Gisteren avond waren we op de proclamatie van de Karel de Grote Hogeschool. Normaal hadden we daar moeten zitten in de hoedanigheid van trotse ouders van hun afgestudeerde dochter! Maar de realiteit is heel anders. De dagelijkse confrontatie met die realiteit is nog altijd het zwaarst om dragen!
Luc Lambrecht, het afdelingshoofd, heeft bij het einde van zijn toespraak de foto van jouw en Koen geprojecteerd. Heel de zaal was muisstil bij zijn herdenkingswoorden.
Jullie hebben beiden toch even de aandacht gekregen die jullie verdienden. Ik ben Luc er heel dankbaar voor!
We hebben ook met een aantal sutdiegenoten van jou gepraat. Allemaal mensen die aan hun 'volwassen' leven kunnen beginnen. Ik ben er niet jaloers op, integendeel, maar het onbegrip dat jullie er niet meer bij zijn, is toch nog heel groot.
Veel kusjes!

ludo
26-06-04 20:05
Stan, Katleen...Koen,

Zoals ik jullie (her)ken...
Stan, Je vroeg me een week geleden om er vooruit te komen...ok dan,

Man toch, blijf even lijden..., terwijl ben je aan het voorbereiden verder "te leiden...", gewoon voorop te gaan, de pijn om wonden te helen nooit vergeten gaan ?, En dan ?

Als underdog, ik je kende om jezelf, menige uit moeras haalde, daarom zovele schouderklopjes kon uitdelen..,
en/met wee diegene die niet snapte...je droge humor...

Stan, toenertijd, letterlijk de trappen met onzen brommer opgereden werden (van St-Michiels-kerk !)...het parochie-café... onze judo-klik mee omtoverde tot & gezellig.
(Onze celle, coiskes, op hun manier dan...)

Jij & wiske in verlengde, op welke manier ook...

Rij toch nog eens die trappen op, geef nog eens gas jong..., al dan niet in duo !

knipoogje,
, Ludo

yelle
26-07-04 21:42
een prachtig gedicht;

liefje,

laat mijn verdriet altijd groter wezen
dan het jouwe
zodat het eromheen kan liggen
als armen.

wees niet droef als ik zal heengaan,
dan zal ik altijd aan je denken

en anders ook.

Herman de Coninck

cloesen ludwina
07-08-04 20:53
lieve mensen,
via de ouders van stefhanie gilson ben ik aan je e-mail adres gekomen.op de eerste plaats wil ik u mijn diepste
deelneming betuigen.want ik weet ook wat het is om een
kind te verliezen. op 15 maart 2003 heb ik mijn zoon
zien verongelukken met mijn eigen ogen.verschrikkelijk!
14 jaar en nog een heel leven te goed .waarom!!!
wij zij nu 17 maanden verder maar het blijft moeilijk.
laten wij samen een steun voor elkaar zijn.want wij begrijpen als geen ander waar over wij praten.
dus nog hèèèèèèèèèèèèl veel moed en sterkte!!!
familie zegers-cloesen vanuit kerniel

Stan
18-01-05 22:03
Katleentje,
Straks ben je jarig. 24 zou je worden!
Eigenlijk zouden we moeten feesten, maar we hebben pas de eerste verjaardag van jouw dood betreurd...
Stijn zijn stage zit er al bijna op,
Lien zit midden in de examens,
Mama werkt tot zes uur,
en ik moet om half acht gaan repeteren.
Het is een verschroeiende gedachte dat amper één jaar na die vreselijke dag het leven toch weer zijn gangetje gaat!
Niet voor het volle pond natuurlijk, want ik moet dagelijks wel meer dan eens een tranenvloed wegvegen.
Lieve schat, ik mis jullie beiden vreselijk hard.
Hele lieve kusjes voor je verjaardag,
Pasta. xxx

Ann-Sophie
27-01-05 22:41
Katleentje, ik denk dat iedereen u hard mist, en dat het echt nog niet direct zal overgaan... telkens ik naar hier kom besef ik dat het leven zo kort kan zijn... we zouden er echt van moeten genieten. Hoe kon het weer gebeuren?

Ann-Sophie

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie