| Auteur |
medicijn tegen spasmen/kramp |
|
Stephan Lebens |
11-05-09 14:29
hoi Marlies,
voor informatie over Inhibin, de (bij)werking ervan en vele andere dingen kun je kijken op www.Consumed.nl Dit is een zeer bruikbare site waarop je alles kunt nalezen over verschillende medicijnen. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
groetjes..
|
nathalie Woonplaats: belgium |
11-07-08 10:01
Hoi, voor mijn spasmen gebruik ik buscopan!
geel efficient, en in te nemen wanneer de krampen/spasmen zich voordoen.
5 minuten later is de pijn weg.
Grtz nat.
|
Jos Hollander Woonplaats: Roosendaal |
01-07-05 23:36
Hallo Marlies, ik had zelf eerst een medicijn gekregen tegen spasme en ook krampen, de naam ben ik even kwijt maar die hielpen niet, sterker nog, door de ontspannende werking werd ik nog slapper en voelde me als een vaatdoek.
Het medicijn Inhibin, werkt bij mij beter, de eerste nacht niet echt merkbaar, maar de nachten erna merkte ik duidelijk verschil, minder krampen dus, als er wel krampen waren dan waren ze minder heftig.
Ik nam om de twee nachten 1 tablet.
Dat het bij mij positief werkt, is geen garantie voor andere gebruikers, maar wellicht een reden om het te proberen, het kan zeker geen kwaad.
Ik slik ze niet altijd, omdat ik niet iemand ben die graag medicijnen slikt.
Als ik snachts mijn spieren warm kan houden dan scheelt het aanzienlijk veel met krampen, maar verandering van het weer, meer vocht in de lucht is niet best en leveren meer krampen op.
Je kan het wellicht gaan proberen, misschien zijn jou bevindingen weer anders, maar dat hoor ik dan wel.
Ik heb er baat bij en hopelijk jij ook.
groetjes Jos
|
marlies
13-06-05 15:48
Hallo allemaal,
Heeft er iemand van jullie ervaring met het medicijn Inhibin? Ik heb tot nu toe tegen de spasmen/krampen Rivotril ingenomen (een halve tablet voor het slapengaan). Maar hier werd ik zo duf van dat het de volgende dag nog doorwerkte. Nu heeft de revalidatiearts mij Inhibin voorgeschreven. Je moet dit zelf betalen omdat het ziekenfonds dit niet vergoed. Kent iemand de werking van Inhibin?
Groetjes,
Marlies
|
|