logo

WELKOM OP HET PLS-FORUM. DEEL UW ERVARINGEN MET LOTGENOTEN. SAMEN ZIJN WIJ STERK!!!

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

vaccinatie

Jos 14-11-09 10:45
Als pls-er, waarbij buiten de beenfuncties ook de stem en de armfuncties is aangedaan, behoor ik zeker tot de risicogroepen ook al ben ik verder gezond. Uit ervaring met griep en de daarbij behorende verschijnselen, zoals hoesten en moeilijk ademhalen, kan dit leiden tot een longontsteking.
De vermoeidheid dat dit alles met zich mee brengt weegt niet op tegen een spuitje.
Om dit zoveel mogelijk te vermijden laat ik al jaren de griepspuit zetten en nu ook tegen de Mexicaanse griep.
Ook al zijn de stoffen die gebruikt worden eigenlijk stoffen zijn die niet of in een mindere dosis in een lichaam aanwezig behoren te zijn. Ik ga er van uit dat de samenstelling hiervan met de hoogste deskundigheid is samengesteld en vertrouw dit dan ook.
Het is geen garantie dat je de griep niet krijgt maar toch een bescherming bied dat hoger ligt dan 50%. Ieder zal voor zichzelf de afweging moeten maken neem ik deze spuit of niet.
Veel wijsheid toegewenst bij het voor jouw juiste besluit.
Groetjes,
Jos.

lotgenoot 14-11-09 09:58
Wat ik me afvraag, is het zinvol om me te laten vaccineren tegen de Mexicaanse griep.Ik heb nog nooit een griepspuit gehad,alhoewel mijn huisarts me dit wel adviseerde,jaren geleden.Afgezien van pls ben ik verder gezond, behoor volgens mij niet tot de risico groepen.
Graag jullie mening hierover....

Groetjes een lotgenoot

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie