logo

WELKOM OP HET PLS-FORUM. DEEL UW ERVARINGEN MET LOTGENOTEN. SAMEN ZIJN WIJ STERK!!!

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

andere scootmobiel

Lei
Homepage
29-10-09 20:00
Hoi Forumbezoekers,
Op www.scoottiegids.nl vinden jullie veel informatie over verkeer en veiligheid van scootmobielen.
Ook foto's van tochten en een Forum.
groet Lei

Jos 18-05-06 21:13
Hoi Arendje,

Fijn dat je nu een beetje zekerder bent met de nieuwe scoot, geniet er maar veel van nu de zon zich steeds vaker laat zien. Lekker bij kleuren.

Groetjes, Jos.

arendje
18-05-06 16:09
Ikkrijg een andere scootmobiel, een die met links en rechts met gas te bedienen is, grotere toetsen voor de richtingaanwijzers en een speciale knop voor de achteruit.
Kan ik ook niet meer onverwachtse bewegingen met dat ding maken. Het stuur gaat veel lichter ook voor mijn krachtsverlies in de armen heel erg prettig.
En hij is steenrood van kleur
Hij wordt even nagekeken en dan wordt hij omgeruild jippie, een veel lichtere bediening dus meer energie over .
een knuffel van arendje

Jorgos 28-04-06 08:58
Ja, blijf hier hangen. Mocht je ooit een diagnoseroze krijgen, spinale trillitis, myokrampsyndroom ach, dan meld je dat gewoon. Ach die PLS' rs zijn eigenlijk diagnoseloos. Wel afwijkingen, geen diagnose. Misschien bestaat het wel allemaal niet, gewoon een broze droom. Prettige dag!

arendje
24-04-06 18:46
Hhoi jorgos, tja die oogarts was niet te filmen, maar ik ben weer wat bijgekomen van alles.
En de pit komt weer bovendrijven , ik ga de eerste oogarts een brief schrijven wat ik van de controle vond en dat ik graag van haar wil weten wat er nu wel of niet aan de hand is.
De neuroloog heb ik een pittige email gestuurd wat conversie nu werkelijk inhoudt en dat hij niet op de stoel van een/twee psychiaters moet gaan zitten maar de diagnose conversie aan de professionals moet overlaten.
Een bijlage van conversie bijgestuurd en een amerikaans stuk van een psychiater over conversie en dat daarbij nooit geen afwijkende reflexen worden gevonden (die ik wel heb).
Tja als hij het mij niet kan/wilde uitleggen zal ik het maar even doen nietwaar
Maar goed even geen neuroloog meer en blijf hier maar hangen (ps muziekje is zo leuk) en ik wil je humor niet missen hoor Jorgos.
een knuffel van alweer een strijdlustige arendje

Jorgos (Arend) 24-04-06 09:10
Vervelend en zelfs een beetje cynisch, van die leesbril. Nou ja, ik zou zeggen ga maar niet meer naar neuroloog, en vergeet het gewoon. Dan maar diagnoseloos door het leven. Je bent niet de enige. Is er eigenlijk een site voor mensen met behoorlijke ziektebeelden maar zonder diagnose?

Jos 21-04-06 22:51
Hallo Arendje,
Heel triest om te lezen dat dit zoveelste onderzoek geen diagnose oplevert. Na al de inspanningen van jou en weer niets. Dat dit fusterend is en agressiviteit opwekt daar kan ik inkomen, maar hou je in, voor je eigen bestwil. Het moet niet zo zijn dat wij moeten lezen dat een arts door een patiƫnt is gemolesteerd, beide schieten daar niks mee op.
Probeer het leven nu even aangenaam te maken, hou je ogen en oren open en begin op een later tijdstip opnieuw met onderzoeken.
Het is natuurlijk gemakkelijk gezegd door iemand die wel een diagnose heeft, maar ik weet ook niet meer met welk advies ik je kan steunen om toch naar de juiste diagnose te komen.
Ik wens je veel sterkte en hoop dat je toch af en toe een kijkje neemt op dit forum om mogelijk een oplossing voor jou probleem te vinden die door andere schrijvers geboden worden.
Groetjes en knuffel van Jos.

arendje
21-04-06 19:58
Wel Jorgos het zoveelste soapverhaal, waarom moet ik dat nu steeds meemaken?
Dus hou je vast hier komt het
LP niets uitgekomen, VEP nog net binnen de norm, diagnose conversie, 2 rapporten psychiaters lappen we aan de laars.
Op mijn vraag waarom er reflexen verdwijnen, och misschien heeft u ze niet gehad.
Om de drommel zijn ze er geweest op mijn vraag waarom de logopediste en fysio nog steeds vinden dat er een aansturingsprobleem is, geen antwoord.
Kan het geen PLS zijn, nee denk het niet.
Als het neurologisch ernstiger wordt mag u terugkomen hoor, tjee ik zit al in de rolstoel, mag ik met bed en al komen dan . De deur werd geopend en ik kon vertrekken.
Maar de oogarts spande de kroon , ook 5 minuten binnen, dossier ingekeken, oh u bent al 48, u bent gewoon een leesbril nodig gaan die trillingen ook wel weg. Hoho zei ik maar wat doe ik dan op glaucoomspreekuur, och die jonge artsen ook. Nee hoor een leesbril, en die ooggel dan die ik moest gebruiken, oh kunt u wel weggooien, leesbril.
Dossier op schoot en de deur uitgebonsjoerd in rolstoel.
Ik heb er helemaal genoeg van ik wil geen arts meer zien. De eerste de beste die ik nu nog tegenkom, krijg terstond moordneigingen
IK WIL NU LEVEN en zie wel waar het schip strand, dat dit nog kan in Nederland en waarom nu weer mij.
Dus diagnoseloos en niet weten wat er verder nog gaat gebeuren met mijn lijf daar zal ik het mee moeten doen en dat valt niet mee.
desondanks toch maar een knuffel van arendje

Jorgos (Arend) 21-04-06 08:30
Diagnose? Groetjes, Jorgos

arendje

11-04-06 12:13
Goh missen jullie me al een beetje op het forum, voor mijn doen ben ik al een tijdje rustig geweest.
Vorige week vrijdag naar de ergo geweest voor aanpassingen scoot, er moet waarschijnlijk een andere komen voor bediening links en rechts.
Bah, ben zo gewend aan deze, ook komt er een ramknop voor het richting aan geven omdat de combinatie, gasgeven, uitkijken, rtichting aangeven niet zo gemakkelijk meer gaat.
Dus steek ik zo wel eens over
ze wist feilloos waar mijn problemen lagen en dat is te veel dingen tegelijk moeten doen dan kan mijn hoofd het niet meer bijhouden en de handen al helemaal niet.
Gisteren voor het eerst gevallen, blauwe plek meer niet gelukkig, ben altijd zo voorzichting omdat ik ook alleen woon.
Ik kon er gelukkig om lachen Arvid de hond kwam gelijk polshoogte nemen.
Ook krijg ik meer last van trillingen in de handen, links was er altijd nog vrij van maar ook die vnd dat het nu zijn beurt is
Al met al heb ik toch wel wer moeite om alles weer een plekje te geven, ik heb er nu meer werk van.
Maar we gaan rustig door 20 april het VU maar we rekenen maar op niets, al hoop je van binnen dat ze je toch in een kleine richting kunnen duwen, afwachten.
een dikke knuffel van arendje en de doggies

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie