PSP Forum. Hier kun je vragen stellen over PSP en iedereen kan antwoord geven op vragen.

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

filters

Hotforum
Gratis je eigen forum
Jeannette
03-04-12 20:30
Hallo Toos

Ja dat hoor je wel meer dan zoek je even de filter
VM Stylize en daar zit Zoom Blur in het is precies hetzelfde alleen een andere naam

Groetjes van Jeannette

Toos
Homepage
02-04-12 21:27
Hallo ik ben met de Paasles 278 bezig maar ik kan nergens het filter VMToolbox vinden ik heb deze filter wel gedownload maar ZumBlur staat er niet bij wie kan mij daar aan helpen?
vr gr Toos

Jeannette
26-01-12 21:45
Hallo Marina

Als alles van je computer is geweest zul je weer helemaal opnieuw moeten beginnen met de dll-etjes en dergelijke kijk nog eens naar alle antwoorden hieronder, dan kom je er beslist wel uit want voorheen ben je er ook helemaal uit gekomen
Veel succes en groetjes van Jeannette

marina bosma
26-01-12 13:27
Hallo Jeannet ik had wat problemen met mijn computer en alles is er af geweest nu heb ik een probleem met filter ulimited en i.c.net die krijg ik niet meer in p s p x2
kan jij mijn daar antwoord op geven het ging voor die tijd heel goed ik weet niet hoe ik het nu moet instaleren
groeten van Marina

Jeannette
15-01-12 17:52
Hallo Marina
Buttons en Frame zit gewoon in het filter Unlimited
Snowscape is een apart filter, misschien heb je het niet goed uitgepakt of in de goede map gezet.
Een lettertype moet je altijd in de Fonts zetten van Microsoft als je niet weet hoe dat moet dan kun je tijdens het werk in PSP het lettertype openen en dan minimaliseren dan kun je het ook gebruiken.

Groetjes van Jeannette

marina bosma
15-01-12 11:24
Hallo Jeannet hier ben ik weer met een vraag
in les 11en 14 moet ik glas buttons&frames en snowcape dat heb ik de filter voor aangemaakt maar het wordt niet herkend de plugin is niet goed moet ik daar een ander voor aanmaken? en dan heb ik nog een vraag de letter frames and haeders hoe krijg ik die in mijn letter A ik hoop dat jij mijn antwoord kan geven
de groeten van Marina

Jeannette
11-01-12 19:53
Hallo Marina

Fijn dat het gelukt is en om canvas te zoeken ga je naar filter I.C.Net / Unlimiterd daar zie je aan de linkerkant de filters staan ook Paper Textures en dan zie je rechts canvas.

Stel dat je links niets ziet dan moet je linksboven even op het tabblad Navigator klikken.

Groetjes van Jeannette

marina bosma
10-01-12 19:01
hallo Jeannet ik heb iderdaad filters op die manier aangemaakt maar ik kan de filter paper texture niet vinden
dus ik hoop dat jij dat weet want van paper texture moet in naar canvas
bedankt voor de tip ik hoop weer van je te horen Marina null

Jeannette
09-01-12 18:53
Hallo Marina

Ja er zijn meerdere mensen die problemen hebben met dit filter, misschien heb je iets aan onderstaande site?

http://www.topgirlz.eu/info/filters.html#fix14

Wil je even laten weten of het zo gelukt is?
Groetjes van Jeannette

marina bosma
09-01-12 18:25
HalloJeannet ik heb een probleem met de filter unlimitid 2.o in les 9 hij staat er wel in maar verder is dat programma leeg dus ik kan niet naat paper texture want dat staat er niet in ik hoop dat jij mijn kan helpen ik heb ook op internet gekeken en daar stond dat ik dat moest kopen gr Marina

marina bosma
07-01-12 15:46
Hallo Jeannet ik heb mijn filter simple en in gekregen
le word bedankt voor je goede uitleg
ik ben met de eerse lesjes begonnen ze zijn prachtig
groetjes Marina

null

Jeannette
29-12-11 12:38
Dag Marina

Heb je het antwoord hieronder gelezen? Dan moet het toch lukken.
Je kunt ook even hier kijken
http://www.thebluewave.nl/bw/tips-w7/psp-filters.html
Daar staan ook oplossingen voor problemen met filters.
Veel succes en
Groetjes van Jeannette

marina bosma
27-12-11 19:05
Hallo Jeannet ik ben bezig met les 14 daar heb ik filter toolbex bij nodig die henb ik in mijn insteek filters staan maar ik krijg het er niet uit want de plug in wordt niet odersteunt ik heb vanalles geprobeerd ik hoop dat jij mijn uitleg kan geven hoe ik dat moet doen
groetjes marina

Jeannette
21-06-11 22:09
Hallo Marie

Het lijkt er op dat je de dll-etjes mist ga eens naar mijn beginnerslessen en dan bij les 7 komt het eerste filter
doe dat stap voor stap en als je Windows 7 hebt moet je even kijken op het antwoord onder dit item.

Groetjes van Jeannette

Marie Janse

21-06-11 15:20
Heb met veel zoeken eindelijk de filters in effecten maar kan ze niet openen. Ik krijg dan dit bericht:
Kan het gevraagde plug-infilter niet laden.
De plug-in ontbreekt of is wellicht niet juist geinstalleerd(plug-in:di,8bf)

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie