PSP Forum. Hier kun je vragen stellen over PSP en iedereen kan antwoord geven op vragen.

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

popup schermpje

Hotforum
Gratis je eigen forum
Jeannette
28-04-11 20:42
Hallo Sonja

Jouwweb is een gratis webhosting en die heeft natuurlijk zijn beperkingen en ik geen idee of je gecomprimeerde mappen aan kunt bieden, kun je natuurlijk bij die club een vraag over stellen. Want ik heb een betaalde webhosting waar alles mogelijk is.

Groetjes van Jeannette

Sonja
Homepage
28-04-11 10:19
Hoi Jeannette

Bedankt voor je antwoord. Het inpakken van een bestand lukt nog wel maar waar kan ik die hyperlink maken? De website die ik heb (jouwweb.nl) accepteert alleen jpg,gif en png bestanden. Of kan het ook op een andere manier?

Gr Sonja

Jeannette
28-04-11 00:11
Hallo Sonja

Je begint er mee om het filter te comprimeren dat kun je met rar doen of gewoon rechts klikken op die map en dan kopiëren naar gecomprimeerde map, dan maak je een hyperlink naar die map en upload je alles dan krijg je vanzelf dat popupje.

Groetjes van Jeannette

Sonja

Homepage
25-04-11 17:20
Hallo Jeannette

Ik heb een vraagje over een popupschermpje.Op mijn website ben ik bezig met filtets neer te zetten om ze te kunnen downloaden maar weet niet goed hoe dat te doen.Als je bij iemand op een tube klikt of zoiets komt er een klein schermpje omhoog om te downloaden (opslaan of openen)
Hoe gaat dat in zijn werk?Moet je dat op de website zelf doen en hoe krijg ik een rar-bestand op de website?
Ik hoop dat jij me een antwoord kan geven aangezien ik die schermpjes bij jou ook zie als je ergens op klikt.
Groetjes Sonja

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie