PSP Forum. Hier kun je vragen stellen over PSP en iedereen kan antwoord geven op vragen.

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Beginners PSP Les 6

Hotforum
Gratis je eigen forum
Baloe
Homepage
31-07-10 20:28
Ben je op zoek naar mooie tubes van celeberties (beroemdheden)??? Kom dan eens op mijn forum kijken! Je moet je wel ff registreren (gratis)!!! Je kan er ook Celeb Tubes aanvragen doen! Tot snel Baloe!

Lisette
25-07-10 17:13
Dant U jeannette !
Ik dank U voor het antwoord op mijn hulpvraag.
Ik heh ze ontvangen de dag dat ik ziek werd, nu is het weer beter en kan ik weer op de pc. en ja hoor! nu ging het net vanzelf.

nogmaals bedankt en tot nog eens.

Liefs Lisette

Jeannette
09-07-10 19:34
Hallo Lisette

Misschien word je een beetje in verwarring gebracht, want het is geen kruisje dat je ziet maar twee grote lijnen een verticaal en een horizontaal die elkaar kruizen, en die zijn bijna niet te zien, probeer gewoon verder te gaan met de les dan kom je er wel uit.

Groetjes van Jeannette

Lisette
08-07-10 14:11
Hallo Jeanntte,

Hier ben ik weer, weeral voor help.
In les nr 141, in regel 7 staat nuzit er een kruisje op je plaatje. Dat is bij mij niet waar of ik zie het niet.Ik heb het al 10 maal geprobeert.
ik heb de filter Mock gebruikt in regel 6.
wat doe ik verkeerd?

Wie helpt een dommePSPer ??

Lisette

Jeannette
14-06-10 21:47
Privé beantwoord

Lisette
14-06-10 18:41
goeden avond Jeannette

hier ben ik weer voor hulp.
In les 15 dansers zit een bruche 'bubbels' ik steek hem in de map penselen,maar ik vind hem niet terug als ik hem moet gebruiken in de les.
Wat doe ik verkeerd? de andere die ik er in heb gestoken die werken wel.
Wie kan me helpen?
groetjes Lisette

Jeannette
11-06-10 19:33
Privé beantwoord.

Lisette
09-06-10 19:15
Hallo Jeannette

Hier ben ik weer maar met het nieuws dat mijn 25 lessen afgewerkt zijn.en nu? mag ik die opsturen?
ik heb ook nog een vraag,die kalender daar ben ik bang voor
omdat er zoveel in de zip zit en er geen les bij zit?
Kan iemand mij daar mee helpen?
Ik ben zo blij met hetgeen ik gemaakt hebt dat ik aan de andere reeks ga beginnen
ik wacht vol ongeduld op een woord van U.
vele groetjes Lisette

Hennie
11-05-10 21:28
Hallo Lisette,

Zo'n gezichtje plaatst je door erop te klikken
Je ziet dan een tekst tussen haakjes staan.
Verzend het bericht en als het goed is zie je in het forum het gezichtje staan.

Groetjes Hennie

Elly
11-05-10 19:19
Hallo Lisette,
Kijk eens op de volgende site:
http://www.oudje.nl/
Bij lessen voor beginners, onder punt 25 vind je uitgebreide info over tekenen.Ik weet niet welke versie je gebruikt van psp.
De lessen gaan t/m versie X1, maar heb je een hogere versie dan werkt het in de meeste gevallen hetzelfde.
Je vindt daar heel veel info over allerlei gereedschappen.
Bij lijnstijlen in psp klik je op het kleine pijltje om de juiste lijnstijl te zoeken.
Klik dan met de linkermuisknop op het beginpunt,houd de shifttoets ingedrukt en sleep de lijn naar het eindpunt.
Na een korte klik staat de lijn vast en klik je op Toepassen, zoals in de les is aangegeven.
Wat betreft het gezichtje plaatsen kan ik je niet helpen.
Dat vind ik van die domme dingen, daar verdiep ik mij niet in. Succes. Groeten, Elly

Lisette
11-05-10 16:54
Goedendag Elly
hier ben ik weer ik zit weer vast in les 11.bij nr14 tot nr17 ik kan geen stippe of andere lijn trekken.
kunt U mij daar ook bij helpen? ik ben er al 3 u mee bezig.
groetjes Lisette
ps......hoe zet ik zo een zichtje van hier naast op dit blad????

nogmaals bedankt voor de hulp van les 6

Lisette
11-05-10 15:48
Dank U wel Elly.
ik was het totaal kwijt waar ik het moest gaan zoeken.
ik ben ook niet meer van de jongste.maar je kunt niet geloven, hoe graag ik dit doe.
ik ben nu al aan les 10.Les 6 is ook al gelukt
nogmaals hartelijk dank.
en de groetjes Lisette

Elly
11-05-10 13:38
Hallo Lisette,
Dan heb je de achthoek gezocht bij de basisvormen, maar je moet het selectie-gereedschap hebben.Kijk even goed in het voorbeeld van de les. Daar staat het duidelijk aangegeven.

Groeten, Elly

Lisette

11-05-10 10:55
Help aub.Ik ben nog maar een beginnende psper, maar wel al verslaafd.Ik ben aan les 6 en daar zit ik sloot.
Bij zoek een achthoek en trek een achthoek van linksboven naar rechtsonder.En dan....ik heb een gekleurde achthoek en geen stippelijntjes,Ik zie geen bloemen meer.

Wie kan mij helpen? Dank bij voorbaat
groetjes van Lisette

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie