PSP Forum. Hier kun je vragen stellen over PSP en iedereen kan antwoord geven op vragen.

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Verzenden emails met Windows 7

Hotforum
Gratis je eigen forum
Dikkie Kraak
02-02-10 15:45
Lieve Elly
Bedankt voor je hulp, het ging allemaal goed, tot vandaag!!
Als ik nu een email of een scrippy wil verzenden krijg ik een berichtje dat de PC de mail niet kan maken.
Weet jij of iemand anders waar dat aan kan liggen??
Trouwens fijn zo'n forum
Groetjes Dikkie

Elly
31-01-10 14:17
Hallo Dikkie,
Ik heb nog wat gevonden voor je.
CopyPath is al ingebouwd in Windows 7, je moet alleen even weten hoe je het moet vinden.
Ga voor de uitleg naar de volgende site:
http://plazadupunk.webklik.nl/page/path-copy

Succes.
Groeten, Elly

Elly
31-01-10 12:54
Hallo Dikkie,
Heb je Windows Mail geïnstalleerd volgens onderstaande site:
http://members.home.nl/jmghbosch/Windows7/win7.html
Werkte je eerder met Vista en weet je dus dat je de berichten vanuit het tabblad Bewerken moet verzenden ?
In Windows XP moest dat ook al, maar daar kreeg je een waarschuwing als je vanuit het tabblad Voorbeeld wilde verzenden. In Vista krijg je die melding niet.

Groeten, Elly

Dikkie Kraak

29-01-10 18:27
Ik heb sinds 14 dagen een nieuwe PC met Windows 7 en er werkt een heleboel niet meer.
De CopyPath van jou site doet het niet meer en ook het Lettertypy programma niet.
Daar heb ik geloof ik al wat op gevonden.
Het grootste probleem is dat als ik een script van je invul de mensen waar ik hem aan verstuur de plaatjes niet zien. De instellingen staan goed want als ik een Scrippy verzend zien ze de plaatjes wel allemaal.
Zelf zie ik de plaatjes wel, maar die ziet hij denk ik omdat ze op mijn PC staan. dan kan hij ze vinden maar bij anderen zien ze niks alleen kruisjes.
Ik heb als mail programma Windows mail van Vista geinstaleerd, wat ook al een ramp wasom voor elkaar te krijgen.Is er iemand die met Windows mail werkt in combinatie met Windows 7??

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie