PSP Forum. Hier kun je vragen stellen over PSP en iedereen kan antwoord geven op vragen.

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

psp

Hotforum
Gratis je eigen forum
Elly
02-02-10 21:29
Hallo,

Adobe Photoshop is iets anders dan Corel Paint Shop Pro Photo X2
Het zijn wel beide fotobewerkingsprogramma's.
Op de volgende site is te zien wat de mogelijkheden zijn met Corel Paint Shop Pro Photo:
http://www.jeannettesite.nl/lessen_index.htm

Groeten Elly

corine
02-02-10 17:35
psp ik vermoed dat dit over photoshop gaat, ik beschik over photoshop elements 8, kan je daar ook zo'n mooie werken mee maken.
vriendelijke groeten

Elly
03-01-10 11:37
Hallo Belinda,
Dit heeft, volgens mij, niets te maken met het eigenlijke psp programma zoals wij daar mee werken.Klik de naam van het programma eens in als zoekterm bij Google. Daar staan diverse forums m.b.t. dat programma.
Succes.
Groeten, Elly

P.S.
Ik geef mijn mening graag voor een betere.

belinda

02-01-10 22:51
hoi mensen aller eerst nog de beste wensen voor 2010 nou ik heb een psp er zit go explore op werk prima dus ik dach ik doe west europa er ook op ga 1x in het jaar met vakantie komt wel goed heb dit gekocht via media go kost 39,95 moest dit via de pc naar de psp dounloaden heb meedre malen moeten bellen vertelde mijn hoe ik dit moest doen moest 2 memory pro duo stick gebruiken moest nl telkens verwisselen van stick had 4gb en 16 gb dat werd verteld door het telkens verwisselen van stick is er een soort piek spanning ontstaan en zijn allebeide kaartjes stuk gegaan ze doen het niet meer de psp ziet ze ook niet als je ze erin doe kan iemand mijn raad geven gr belinda

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie