PSP Forum. Hier kun je vragen stellen over PSP en iedereen kan antwoord geven op vragen.

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

lessen

Hotforum
Gratis je eigen forum
bets
01-02-10 20:52
ik heb het gevonden en ben leuk bezig je lessen te maken.
schitterend leuk creaties

Jeannette
28-01-10 21:56
Hallo Bets

Alle plaatjes en tubes zitten in een gecomprimeerde map daar moet je op dubbelklikken en dan opent het zich in een mapje daar kun je ze al zien, en nu kun je ze openen in PSP zodat je ze kunt zien.

Groetjes van Jeannette

bets
27-01-10 19:38
hoi
ik ben een beginner en heb problemen om plaatjes en tubes te openen ik heb winar geinstaleerd op pc of heb ik iets anders erbij nodig
groetjes bets

Jacintha
31-05-09 20:12
Beginner psp.
Vandaag ben ik begonnen met les 1 en 2 van beginners.
PSP is voor mij helemaal nieuw.
De start is gemaakt en ik vind de lesjes goed duidelijk beschreven. Ik hoop hier veel te leren.
vriendelijke groeten uit Grave van Jacintha

Jeannette
29-05-09 21:09
Hallo Jetty
Ik denk dat je de maat van het frame niet goed hebt kijk nog eens goed in de les.
In je lagenpalet moet de laag met verkreukeld papier op laagdekking 8 staan dan zie je het niet meer zo sterk.

Ik hoop dat je er zo uitkomt
Groetjes van Jeannette

Jetty Hendriks
29-05-09 18:24
Hallo Jeannette

Eerst een bedankje voor de mooie lessen, en het antwoord op het vorig berichtje.
Ik ben met les 16 bezig, en als ik dan het poesje moet plakken, is het erg klein ongeveer 2x2 cm, ben al zo dilwijls er mee bezig geweest, wat doe ik verkeerd, als ik het verkreukeld papier erop zet, zie ik het ook niet duidelijk, en dat moet volgens een mervrouw die ook die lesjes maakt wel.
Groetjes en ben benieuwd op U reactie.
Jetty

Elly
14-05-09 00:17
Hallo Jeannette,
Het masker is al gevonden in de materialen, maar abusievelijk in een ander onderwerp nl. masker geplaatst.
Groetjes, Elly

Mieke Rijnen
13-05-09 20:19
Hallo Jeannette,
Allereerst heel erg hartelijk dank voor je prachtige lessen!! Ik heb er al een groot aantal van gemaakt en er erg veel van geleerd.
Nu wil ik graag les 237 maken en heb daar het masker Jeannette blauwe grot voor nodig. Zou je mij even willen laten weten waar ik dat kan vinden?
Bij voorbaar mijn hartelijke dank.
Hartelijke groet,
Mieke

Jeannette
11-05-09 22:08
Ook privë beantwoord.

Lidia
11-05-09 16:07
Hallo Jeannette,

Ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag maar nu weet ik het antwoord nog niet. Zou je mij ook misschien antwoord kunnen geven.
Dank je wel.
groetjes Lidia

Jeannette
11-05-09 00:16
Privé beantwoord.

Johanna

Homepage
10-05-09 23:34
Hallo Jeanette, ik heb afgelopen najaar de 25 beginners lessen gemaakt en toen ik die wilde opsturen (1 nov.) ontdekte ik dus dat u inmiddels was vertrokken, hoop overigens dat u een fijne winter hebt gehad. Nu heb ik al een paar keer gekeken maar er staat nog steeds \\\"niet insturen ivm vakantie\\\" mijn vraag is nu wanneer en hoe stuur ik deze lessen naar u op. Met vriendelijke groet,
Johanna.

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie