logo

JAREN 70 VRAGENRUBRIEK over muziek tv films en trends: klik op NIEUW ONDERWERP en stel je vraag

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie

Auteur

zangeres uit jaren 70

Els 18-01-10 19:32
Ik ben op zoek naar de achternaam van een zangeres uit Twente die in de zeventiger jaren bekend was. Het is een korte achternaam. Ik kan er niet op komen en dat kan ik niet uitstaan

Nico 18-01-10 19:50
@Els bedoel je Getty Kaspers van de jaren 70 groep Teach-In? Ze ging later solo verder...

Gerard
18-01-10 21:09
Je bent op zoek naar de korte achternaam van een zangeres uit Twente? Mijn Randstadse logica doet mij vermoeden dat je haar voornaam al weet! Wil je die met ons delen?
En misschien dat je ook nog weet te melden wat voor een repertoir deze dame ten gehore bracht? Ik word het liefst tot aan haar voordeur geleid, snap je. Kan ik de naam waarschijnlijk zo op het naambordje lezen.
Voorlopig gok ik Marga Bult.

Grtz

Nico 18-01-10 22:40
Zomaar 2 bekende zangeressen uit Twente!

Babe Bult is geboren als Groeneveld. Niet echt een korte naam... nog meer bekende dames uit Twente?

herman
23-01-10 18:28
hallo els ik kom uit enschede dus twente de enigste die ik weet is wilma landkroon heeft nog samen met vader abraham gezongen en is bekent geworden met het liedje een klomp met een zeiltje en dan is er nog getty kaspers

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie