| Auteur |
Serie 'Die Rote Kapelle" |
Ralph Woonplaats: Maastricht |
03-10-08 16:31
Hallo, vorig jaar was iemand op deze site op zoek naar de televisieserie 'Die Rote Kapelle'. Ik probeer deze serie nu zelf ook in bezit te krijgen en ben benieuwd of het de betreffende persoon gelukt is, en hoe.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Ralph
|
Nico Homepage |
03-10-08 18:29
Beste Ralph,
Ik heb destijds een bericht in het vragenforum geplaatst over deze tv-serie en heb daarna via een film/dvd maatschappij in Duitsland een omschrijving gekregen. Deze was in het Duits, Frans en Engels. In sommige landen stond deze tv-serie ook wel bekend als 'The Red Orchestra'. Men gaf aan dat de serie te oud is om als dvd release te kunnen uitbrengen. Helaas is na een computercrash hier de gehele toegestuurde serie omschrijving incl. fotomateriaal verloren gegaan. Misschien dat ik het nog ergens in de mailboxen heb staan, maar dat zou bijna een wonder zijn. De vraag die ik toen stelde is terug te vinden in dit vragenforum: >>klik hier om de vraag over Die Rote Kapelle te lezen<<
Ik zal eens kijken of ik de info ergens kan terug halen.
Groeten,
Nico
|
|
alex |
25-12-08 20:44
Ik vind het jammer dat ze dit te oud vinden om op DVD te zetten. Maar tevens geven ze wel aan dat het materiaal nog wel aanwezig is, dus wie weet.
Ik heb zelf zo'n serie gekocht over het spook van het Louvre, Belphegor, ook uit die tijd, maw waar een wil is,is ook een weg. Dus vinger aan de pols blijven houden
|
Hermans Woonplaats: Almere |
04-04-09 15:01
Wie kan mij helpen aan beelden of de hele serie Die rote kapelle.
De herinnering aan deze serie heeft mij nooit verlaten ondanks dat het al meer dan 30 jaar geleden is dat hij werd uitgezonden.
Groet Guido Hermans
|
Yvonne Goessens Woonplaats: utrecht |
05-07-09 19:02
Hoi Alex,
Ik lees dat jij op een of andere manier de tv serie "Belphegor, het spook van het Louvre" hebt weten te bemachtigen. Ik ben daar al enige tijd naar op zoek. Jeugdsentiment !! We hadden thuis net TV gekregen en zaten van achter de bank naar de serie te kijken omdat we het doodeng vonden. Kun je mij zeggen waar ik 'm kan bestellen ??
Groetjes
Yvonne Goessens
|
Guido Hermans Woonplaats: Almere |
30-01-10 17:06
De speelfilm die rote kapelle uit 1971 kun je vinden op google video
intikken die rote kapelle
De derde film van boven kun je downloden bij www.veoh.com
ik hoop dat iemand het nog leest veel geluk ermee.
Groet Guido Hermans
|