logo

JAREN 70 VRAGENRUBRIEK over muziek tv films en trends: klik op NIEUW ONDERWERP en stel je vraag

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie

Auteur

Symptomes

Roel Smit 12-07-08 23:25
Kan iemand mij iets vertellen over de Symptomes? Ik weet alleen dat zij uit Branbant kwamen en dat ene Martin Cornelissen in die groep zat. Wie waren de overige groepsleden en wat bespeelden zij?
Ik heb info over vier singles:
1967) Pauline + Huil maar Niet
1971) Waarom huil je kleine Linda
1972) Nu heeft hij Spijt
Waren er misschien meer singles?
Ik wacht het af, dank en vriendelijke groet,
Roel Smit

Henry 20-07-08 22:32
Hallo roel. Martin cornelissen heeft ook in highway gespeelt,ik denk dat the symptomes later omgegaan is in highway maar weet het niet zeker. Highway heeft paulien later ook weer opgenomen.

Jack Weterings
Homepage
18-01-09 21:53
Bei de Symptones Speelde Cees in het Groen Gitaar.
Bert Aarts Speelde Drums
Cees Bogerts speelde Bassgitaar.
Ik zelf speelde sologitaar, maar ben later naar de "Tuney Strings" uit Oosthout gegaan als Bassist.

Jack Weterings uit Dongen

Atty Roovers
02-07-09 01:40
Hallo Jack,

Ik lees hier dat jij ooit als bassist hebt gespeeld bij The Tuney Strings uit Oosterhout. Grappig ik ben nl. de zangeres vanaf het eerste uur toen de band werd opgericht. Geweldige tijd gehad die ik helaas door omstandigheden moest afbreken. Wanneer ben jij erbij gekomen, want de andere bassist ( en alle vorige bandleden) ken ik natuurlijk ook. Maar jou ken ik niet.
Jij bent zo te lezen actief in Duitsland?
Wij hebben daar destijds ook diverse malen opgetreden.
Ik zou het leuk vinden als je reageert.

Vriendelijke groeten,
Atty

adrie van riel
07-07-09 21:06
beste roel,
toch nog een late reaktie op jouw vraag wie er in the symptomes speelden medio 1966-1968,dit waren
Henk Ernst drums,Jan cornelissen sologitaar en boer Martin slaggitaar en zang allen uit Rijen
Cees in t Groen slaggitaar en Cees Bogers basgitaar beide uit dongen

gr adrie

Anita
Homepage
25-07-09 16:23
Weten jullie ook toevallig hoe ik Martin Cornelissen kan bereiken ? Ik heb vroeger in de Rapsodies gezongen, was ongeveer dezelfde periode als Highway,

Martiewn
22-01-10 20:56
En wie zet PAULIEN nu eens op YouTube? ik heb het op een heeeeeeeeeeeeel oud bandje opgenomen van Veronica, maar dat hoort zich niet meer aan.

Hans Kaijen
07-03-10 15:18

Een jaar of 6 geleden was er een geweldig concert van the symptomes in dongen na dat zij 30 jaar geleden waren gestopt, nu is mijn vraag(er is die avond veel gefilmd) is er imand die van die avond nog opnamen heeft, ik vond die avond zo geweldig,maar had geen camera bij me.graag hoor ik dat dan nog .groeten Hans.

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie