| Auteur |
Belle et Sébastien |
|
Jeanette |
19-02-08 17:14
Gisteren hoorde ik op radio 2 dat het liedje l'oiseau (de titelsong van belle & Sebastian) weer wordt uitgegeven. Het ging te snel dus ik heb niet gehoord waar. Weet iemand waar je dit liedje kan bestellen/downloaden? Het werd gezongen door mehdi el glaoui.
|
|
Roel |
19-02-08 18:51
Hallo Jeanette,
Belle et sebastian is onderweg.
Het nummer is genaamd L'oiseau .
Originel geluidsband van de televisie film "Sebastien parmi les Hommes"
Ik stuur de A en de B-kant van de single.
Groeten,
Roel.
|
|
Roel |
19-02-08 19:47
Hallo Jeanette
of je bedoel deze---- Er is een uitvoering van Alderliefste samen met Cor Bakker en die heet Vogelvij.
Het kan goed zijn dat je deze versie vanmorgen hoorde bij "De Gouden Uren" op radio 2
Deels de originele Franse tekst en gedeeltelijk Nederlands. Klonk goed.
Groeten,
Roel
|
Dick Woonplaats: Amersfoort |
02-03-08 21:05
Hallo allemaal, ik zag dat Roel de single heeft van Sebastian. Zou je die ook naar mij kunnen mailen. Ik ben ook erg benieuwd naar de versie die Vogelvrij genoemd wordt.
Ik hoor het graag. M.v.g. Dick
|
Anneke Woonplaats: Venlo |
06-03-08 13:37
Weet iemand of deze serie Sebastien op dvd of eventueel video te krijgen is. Het was dus mijn favoriet.
Ik zou het leuk vnden om hem nog een keertje te zien.
|
|
Nico |
07-03-08 09:07
Hallo Anneke,
Dvd's van de tv serie Belle et Sébastien zijn te koop via deze site:
http://shopping.kelkoo.nl/ssc-148401-belle-sebastien.html
|
Alex Homepage Woonplaats: Amsterdam |
19-09-08 11:44
Alderliefste & Jack Poels - Vogelvrij / L\\\'Oiseau
Mischihen heeft Cor Bakker er ook aan mee gewerkt maar ik kan alleen deze vinden op youtube (zie homepage)
En het grapige hiervan is dat ik een week geleden al de vertaling heb gekregen maar < daar moets ik zelf een deel aan sleutelen (via een vertaal programma welke medere vertalingen aan gaf>
|
Jeanne Woonplaats: Uden |
27-12-08 02:26
Beste Roel,
Zou je mij ook de titelsong van Sébastien kunnen sturen,
uiteraard tegen betaling, ik zou er heel blij mee zijn.
Mijn adres is Markt 101, 5401 EK UDEN, tel. 0413-253286.
Met dank, Jeanne.
|
|
Roel |
27-12-08 10:11
Hallo Jeanne.
Het nummer is genaamd L'oiseau .
Originel geluidsband van de televisie film "Sebastien parmi les Hommes"
Ik stuur de A en de B-kant van de single.
Groeten,
Roel.
|
sylvia Woonplaats: Huizen |
29-12-08 00:40
Ik heb DVD van de serie gekocht maar helaas is deze niet ondertiteld. Weet iemand waar ik een ondertitelde versie kan krijgen? Het gaat mij voornamelijk om de eerste serie, dus die waar Sebastien in de bergen woont in het hutje bij zijn Opa. De muziek kun je overal downloaden hoor. Ik heb een mooie versie van Les Poppies via Limewire binnengehaald.
|
Reimus, O. Woonplaats: Leusden |
05-01-09 22:08
Beste Roel,
Mijn liefde voor de klassieke muziek heeft zijn bron bij de titelsong van de serie Belle et Sébastien. Je zou mij een groot plezier doen met de muziek van l'oiseau dat door Medhi El Glaoui, de zoon van Cécile Aubrey, werd gezongen. Het liefst vergezeld van een vertaling. Uiteraard zal ik de kosten vergoeden.
Met vriendelijke groet,
Olga Reimus
|
|
Roel |
06-01-09 17:38
Hallo Olga,
IK ben alleen in bezit van de single van de tv serie Orch. Eric De Marsan - L'oiseau
Aan een vertaling kan ik je niet helpen.
Groeten,
Roel
|
yvonne hoedt Woonplaats: heemskerk |
20-01-09 14:50
hallo roel zou jij voor mijn man ook sebastien doo juen sturen hij vind het zon mooi liedje maar ik kan hem nergens vinden hij zal er erg blij mee zijn uiteraard worden de kosten vergoed of kan je misshien ok vertellen waar ik evt de cd kan kopen alvast bedankt groet yvonne
|
|
Roel |
20-01-09 18:57
Hallo Yvonne,
Groeten,
Roel
|
Karin Homepage Woonplaats: Laren gld |
30-01-09 08:37
hallo,
Ik zou heel erg graag het nummer Vogelvrij/Alderliefste ontvangen.
Ik verzamel alles wat met deze serie te maken heeft, maar had van dit nummer nog nooit gehoord.
Ik heb zelf 5 Pyreneese Berghonden, zoals Belle, die in de serie voorkomt.
Je kunt ze op mijn website zien.
Ik hoop, dat iemand mij kan helpen
Alvast heel erg bedankt !
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
|
karin |
30-01-09 14:28
hallo,
het is niet mEer nodig
ik heb hem inmiddels ..........
|
Hanneke Woonplaats: Eindhoven |
02-02-09 18:18
ook ik ben nog steeds lyrisch over de serie op tv van Belle et Sebastian. Dat nummer is al zo mooi, maar die jongen, oei, ik was zo verliefd toen....
Kun je ergens de beelden en muziek terugkijken/luisteren?
Groetjes
Hanneke
|
|
Nico |
02-02-09 18:34
Hallo Hanneke,
Via deze link een fragment
ttp://www.dailymotion.com/video/x2n8m3_belle-et-sebastien_shortfilms
|
tineke Woonplaats: zutphen |
17-02-09 15:48
hallo sylvia, ik ben ook al een tijd op zoek naar belle et sebastien, ik weet dat er alleen een franstalige versie is zonder nederlandse ondertiteling. ben wel wezen informeren of er geen ned.gesubtilde versie is. maar volgens musicstore(winkel met veel dvd's) is dat te duur, omdat er te weinig vraag naar is. hoe kan je aan de franstalige versie komen?want dan neemik daar voorlopig wel genoegen mee, ik zoek dean de hele serie. groetjes tineke
|
Franca Homepage Woonplaats: Frankrijk |
17-02-09 15:56
Bonjour Tineke,
Bij de fnac te verkrijgen en bij Amazon fr
http://recherche.fnac.com/search/quick.do?text=belle+et+sebastien&category=video&bl=rera&AID=&submitbtn=Ok
http://www.amazon.fr/Belle-S%C3%A9bastien-Lint%C3%A9grale-saison-Coffret/dp/B000BNEMQE
Succes.
Groetjes,
Franca
|
Henk Mooij Woonplaats: 3741 TT Baarn |
27-03-09 09:01
Ben op zoek naar de film Belle et Sebastian uit de tv jaren 2003 of 2004 mijn vraag is of deze is te verkrijgen op dvd hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven, mijn hartelijke dasnk of waar ik hem kan bestellen met nederlqndse ondertiteling.
|
Albertje Homepage Woonplaats: Liempde |
24-04-09 10:24
hai hai
Ook ik zoek al het jaren het singeltje van deze serie
wie o wie maakt me blij
groetjes Albertje
|
|
Toon |
24-04-09 19:53
Geachte alle,
Er zjn op Youtube ongeveer 156 clips te bekijken. Je moet dan natuurlijk wel de juiste zoekterm invoeren en die is "Belle et Sebastien" en niet sebastiAn.
|
|
Toon |
24-04-09 19:55
"Alle" moet "allen" zijn.
|
Ton Pardoel Woonplaats: Keldonk |
17-05-09 18:32
Is bij iemand bekend of er een Nederlandse
vertaling is (roman) van het boek
- Sebastien parmi les hommes van Cecile Aubrey? -
en / of als dat zo is heeft iemand een exemplaar van dit boek (de nl vertaling dus) eventueel te koop .
m. vr. gr.
Ton Pardoel
|
Richard Woonplaats: Veenendaal |
15-06-09 00:45
Wie o wie kan mij aan het boek (ned.vertaald) en aan een dvd met de tv serie van Belle et Sebastien helpen?
Uiteraard ben ik bereid ervoor te betalen...
|
|
Carine |
06-08-09 18:16
Vorig jaar heb ik de dubbel-dvd gekocht van de eerste t.v.serie, via internet bij Nachtvlinder. Het is niet ondertiteld, je kunt wel kiezen tussen frans of engels gesproken. Ik heb alle 6 de boeken van Sebastien gekocht via www.boekwinkeltjes.nl. Als je daar zoekt op Cecile Aubry, zijn er regelmatig aanbiedingen.
Succes!
|
Trudy Brancas Woonplaats: Leiden |
13-09-09 20:01
BESTE MENSEN
Ik zou graag belle en sebastiaan willen kopen
ook fury de zwarte hengst
trudy
|
|
Marcel |
21-09-09 20:53
De eerste serie van Belle en Sébastien is verkrijgbaar met Nederlandse ondertitels. Het betreft dus de zwart-wit serie die zich afspeelt in de bergen en dus NIET de serie met de paarden.
|
|
Marcel |
21-09-09 20:55
Belle en Sébastien, 1ste serie met Nederlandse ondertitels:
marcelvdkraan@hotmail.com
|
Ina Postma Woonplaats: leeuwarden |
07-10-09 16:40
Kan iemand mij ook helpen aan de serie op Dvd. Wel graag met nederlandse ondertiteling.
Uiteraard tegen een vergoeding.
|