| Auteur |
griekse serie |
hanson Woonplaats: zeewolde |
24-10-07 20:10
hallo allemaal..
Net terug van Kreta en vol van Elounda waar de serie "Wie betaalt de Veerman?" is opgenomen. Ik heb de dvd inmiddels thuis.
Nu vraag ik de kenners om het volgende....In die tijd, jaren 70, was er nog een griekse serie op tv waar ik de titel van zoek, ik weet alleen nog dat het draaide om mensen die eigenlijk griekse goden waren en het eindigde in een grot die vol water liep....? enig idee?? ik hoor het graag
m. vr. gr.
Hanson
|
|
Papalamepipilos |
24-10-07 22:36
De Levkas man? of De man van Levkas! (1981) Uitgangs punt het boek van Hammond Innes. 6 afleveringen van 60 min.
Από την συντακτική ομάδα
|
|
Hanneke |
24-10-07 22:59
Goede avond Hanson
kan het soms de serie zijn I Claudius,of Man van atlantis?
of The odyssey?
gr Hanneke
|
|
André |
24-10-07 23:21
Hanson,
The Lotus Eaters (Kreta), The Dark Side of the Sun (Rhodos) of The Aphrodite Inheritance (Cyprus), alledrie van dezelfde schrijver als van 'De Veerman', Michael J. Bird?
|
|
hanson |
26-10-07 10:12
bedankt voor de reacties tot nu toe...
Ik heb de aangegeven titels bekeken maar wat ik zoek zit er, helaas, niet bij.
het moet ergens in de jaren 70, wellicht begin 80 zijn geweest, grieks en vooral 1 detail met een onderlopende grot met goden beelden uit de griekse oudheid.
groeten Hanson
|
|
Nico |
26-10-07 10:15
@Hanson...Volgens mij heb ik die serie op tv gezien. Ging het over smokkelaars van Griekse oudheden? Ik kan helaas niet op de naam komen
Nico
|
|
Hanneke |
26-10-07 11:58
Kan het de verzonken stad zijn Hanson?
GR HANNEKE
|
|
herbie |
13-11-07 18:18
Ik weet wat je bedoeld en volgens mij heet die serie "de erfenis van Afrodite".
|
Ton Woonplaats: Hedel |
20-02-09 12:33
Ik heb van deze serie een slechte versie, zonder ondertiteling.
Heeft iemand eventueel een beter exemplaar ??
mvg
Ton
|
Richard Woonplaats: limburg/belgié |
12-03-09 18:34
Hallo vrienden
Ik ben heel toevallig op jullie forum terrechtgekomen ,daarom dit vraagje, dat mij reeds lang bijblijft(sinds ik in het bezit ben gekomen van "wie betaald de veerman (vd zelfde schrijver)
Weet iemand van jullie of de serie
"The Lotus Eaters" (Kreta), op DVD met nederlandse ondertitteling bestaat en waar ik dit eventueel kan kopen
hartelijk dank
Kreta fan(sinds 1990)
|
Franca Homepage Woonplaats: Frankrijk |
14-03-09 10:52
Hallo Richard,
Op ebay wordt de dvd diverse keren te koop aangeboden, misschien kan je aan de verkoper vragen of de film ook Nederlands is ondertiteld?
Good-luck!
Franca
|
José Woonplaats: Purmerend |
18-06-09 22:27
Ik denk dat je bedoelt de Erfenis van Aphrodite (Of The Aphrodite Inherintance).
Deze serie is helaas niet op DVD te vinden.
|
|
Nico |
26-08-09 13:57
Hierbij een link met wat info:
http://televisieseries.com/A/aphroditesinheritance.html
Nog geen dvd vrees ik
|
|
Ton |
26-08-09 14:25
Zoals al eerder geschreven.
Daar is geen DVD van.
Wellicht hebben anderen een kopietje ergens op de plank liggen.
Ik heb een , niet ondertitelde, slechte kwaliteit.
mvg
Ton
|
annie Woonplaats: den haag |
23-01-10 17:28
mijn vraag is wie kan mij helpen aan de serie seaford saga mechien heeft iemand die ooit opgenomen het ging over een mijsje die werd verliefd op een jongen waar haar moeder op tegen was toe raakten zij zwanger en toen gooiden haar moeder haarn de deur uit hrt was een erie met lia williams en linus roache
|