logo

JAREN 70 VRAGENRUBRIEK over muziek tv films en trends: klik op NIEUW ONDERWERP en stel je vraag

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie

Auteur

griekse serie

hanson
24-10-07 20:10
hallo allemaal..

Net terug van Kreta en vol van Elounda waar de serie "Wie betaalt de Veerman?" is opgenomen. Ik heb de dvd inmiddels thuis.
Nu vraag ik de kenners om het volgende....In die tijd, jaren 70, was er nog een griekse serie op tv waar ik de titel van zoek, ik weet alleen nog dat het draaide om mensen die eigenlijk griekse goden waren en het eindigde in een grot die vol water liep....? enig idee?? ik hoor het graag
m. vr. gr.
Hanson

Papalamepipilos 24-10-07 22:36
De Levkas man? of De man van Levkas! (1981) Uitgangs punt het boek van Hammond Innes. 6 afleveringen van 60 min.

Από την συντακτική ομάδα

Hanneke 24-10-07 22:59
Goede avond Hanson
kan het soms de serie zijn I Claudius,of Man van atlantis?
of The odyssey?
gr Hanneke

André 24-10-07 23:21
Hanson,
The Lotus Eaters (Kreta), The Dark Side of the Sun (Rhodos) of The Aphrodite Inheritance (Cyprus), alledrie van dezelfde schrijver als van 'De Veerman', Michael J. Bird?

hanson 26-10-07 10:12
bedankt voor de reacties tot nu toe...
Ik heb de aangegeven titels bekeken maar wat ik zoek zit er, helaas, niet bij.
het moet ergens in de jaren 70, wellicht begin 80 zijn geweest, grieks en vooral 1 detail met een onderlopende grot met goden beelden uit de griekse oudheid.

groeten Hanson

Nico 26-10-07 10:15
@Hanson...Volgens mij heb ik die serie op tv gezien. Ging het over smokkelaars van Griekse oudheden? Ik kan helaas niet op de naam komen

Nico

Hanneke 26-10-07 11:58
Kan het de verzonken stad zijn Hanson?
GR HANNEKE

herbie 13-11-07 18:18
Ik weet wat je bedoeld en volgens mij heet die serie "de erfenis van Afrodite".

Ton
20-02-09 12:33
Ik heb van deze serie een slechte versie, zonder ondertiteling.

Heeft iemand eventueel een beter exemplaar ??

mvg

Ton

Richard
12-03-09 18:34
Hallo vrienden
Ik ben heel toevallig op jullie forum terrechtgekomen ,daarom dit vraagje, dat mij reeds lang bijblijft(sinds ik in het bezit ben gekomen van "wie betaald de veerman (vd zelfde schrijver)
Weet iemand van jullie of de serie
"The Lotus Eaters" (Kreta), op DVD met nederlandse ondertitteling bestaat en waar ik dit eventueel kan kopen
hartelijk dank
Kreta fan(sinds 1990)

Franca
Homepage
14-03-09 10:52
Hallo Richard,

Op ebay wordt de dvd diverse keren te koop aangeboden, misschien kan je aan de verkoper vragen of de film ook Nederlands is ondertiteld?

Good-luck!
Franca

José
18-06-09 22:27
Ik denk dat je bedoelt de Erfenis van Aphrodite (Of The Aphrodite Inherintance).
Deze serie is helaas niet op DVD te vinden.

Nico 26-08-09 13:57
Hierbij een link met wat info:

http://televisieseries.com/A/aphroditesinheritance.html

Nog geen dvd vrees ik

Ton 26-08-09 14:25
Zoals al eerder geschreven.
Daar is geen DVD van.

Wellicht hebben anderen een kopietje ergens op de plank liggen.
Ik heb een , niet ondertitelde, slechte kwaliteit.

mvg

Ton

annie
23-01-10 17:28
mijn vraag is wie kan mij helpen aan de serie seaford saga mechien heeft iemand die ooit opgenomen het ging over een mijsje die werd verliefd op een jongen waar haar moeder op tegen was toe raakten zij zwanger en toen gooiden haar moeder haarn de deur uit hrt was een erie met lia williams en linus roache

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie