logo

JAREN 70 VRAGENRUBRIEK over muziek tv films en trends: klik op NIEUW ONDERWERP en stel je vraag

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie

Auteur

tv serie

daniel.claeys
21-07-07 06:15
weeten julie toevalieg of deze series ook uit gbracht worden 1 colditz wel die uit 72a74 man van atlantis ufo 2x verschilende tietels een was blue broek of zo en die andern was enkel u.f.o dan the ivaders en zo verder.danku wel

Nico 26-07-07 09:07
Hallo Daniel,

Ik ben even voor je aan het zoeken geweest, met name voor de man van Atlantis. In Nederland is de tv-serie volgens mij nog niet op dvd verschenen. Wel zag ik enkele downloads op het uitwisselings systeem Ares staan (als je daarmee niet bekend bent moet je het maar even laten weten)

De tv-serie Colditz is volgens mij enkele jaren geleden wel op dvd uitgebracht. was toen verkrijgbaar bij wehkamp of de eci, maar op hun websites staat de serie helaas niet (meer) vermeld.

Vele tv-series worden in de winkels slechts tijdelijk aangeboden. Misschien dat een andere lezer een tip of wie weet een kopietje voor je heeft.

Succes!
Nico

André 26-07-07 09:33
Naar mijn weten is Colditz nooit op video/dvd uitgebracht vanwege een geschil omtrent de rechten tussen de BBC en co-producent Universal.

Gawaine
26-07-07 20:01
Hmm zover ik weet zijn er 2 dvd's van de serie.
Ik ga dit checken en kom er op terug.

Gawaine
26-07-07 20:35
De orginele serie is idd op dvd te verkrijgen. Zijn wel 14 dvd's
Hier bv een advertentie http://www.aanbodpagina.nl/502388_tv_serie_colditz_op_14_dvd_s.asp
en hier nog een:
http://muziek-film.tweedehands.net/dvd-films/legendarische-complete-tv-serie-colditz-28-afleveringen.html]hierop

Misschien dan de beheerder van deze site kan checken waarom je geen url onder een link kan maken ?
Ik krijg de melding dat de worden te lang zijn/of er
geen spatie gebruikt wordt.

Nico
Homepage
26-07-07 20:43
Beste Gawaine,

Leuk dat je reageerd op het vragenforum.

Over je vraag i.v.m. de links:
Helaas zijn we aan wat 'regeltjes' gebonden, geen lange links e.d. Heeft te maken met spam beveiligingen, waar de code die je moet overnemen ook onder valt.
Maar een link kopieren lukt gelukkig wel en dan in je Internet Explorer (of Firefox etc) plakken.

Groeten,
Nico Prins (beheerder)

Gawaine 26-07-07 21:00
ok, duidelijk.

Leuk initiatief trouwens, en succes met de nieuwe opzet
Ik zal hier vaker proberen mee te helpen als ik 's avonds tijd over heb

Nico
Homepage
26-07-07 22:30
Leuk, thanks Gawaine

Ik las dat je Dead Man's Curve (sub: Jan & Dean) gevonden hebt en inderdaad wat Willem Nijholt betreft (sub: tv serie) mogen we Oebele zeker niet vergeten!

Groeten,
Nico

André 26-07-07 23:20
Ter info: De bovengenoemde DVD's van Colditz zijn geen officiële uitgaven maar op DVD overgezette video-opname's van de herhaling begin jaren 80 door de VARA.

Jan
27-07-07 22:55
Hallo, heb hier een dubbel dvd van golditz, weet niet of het om dezelfde gaat maar in ieder geval.

Gerard 28-07-07 07:37
Allemaal en iedereen,

Als we het hebben over de serie die in de jaren 70 door de VARA werd uitgezonden hebben, met hoofdrollen voor o.a. Jack Hedley, die we later terug zouden zien in "Who pays the ferryman", "De dief van Washington" Robert Wagner en David "the man from UNCLE" McCallum, dan moet ik jullie denk ik telleurstellen. Nergens op het internet blijkt dat deze serie ooit op DVD is verschenen. Wel is er een mini-serie verkrijgbaar met een hoofdrol voor Damian Lewis. Hem zouden we kunnen kennen uit de serie "Band of Brothers", waarin hij de rol van maj. Dick Winters voor zijn rekening nam. Dat er DVD's in omloop zijn met van VHS naar DVD over gezetten afleveringen is best mogelijk. Of de kwaliteit van de opnamen aan onze huidige eisen voldoet is een tweede. BTW volgens de site www.tv.com zijn er van deze BBC-serie 28 afleveringen gemaakt verdeeld over twee seizoenen.

Grtz

Gerard 28-07-07 07:45
Daniel,

voor de serie UFO zou je eens op EZYDVD.com.au moeten kijken. Ik kwam hier enkele DVD's tegen, echter zonder ondertiteling. Ik weet niet of dat bezwaarlijk is?

Suc6 en grtz

André 28-07-07 10:20
@Gerard: De kwaliteit van de video opnamen heeft de tand des tijds goed doorstaan, vind ik. Ik heb de reeks in mijn bezit en ben halverwege de serie. Ook staan de VARA-aankondigen erop, door o.a. Elles Berger en een jonge Astrid Joosten, en soms nog een stukje van het programma ervoor.

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie