| Auteur |
trouwen |
|
monique |
23-07-05 21:49
Wij willen graag trouwen in ierland/schotland in een oud kerkje op het platte land.Wie heeft hier ervaring mee of weet er iets vanaf?
|
|
Brownie |
07-08-05 11:34
nee ik heb hier helaas geen ervaring mee of tips voor je want ik ben juist zelf op zoek hiernaar! bij ons hoeft het niet persé in een klein kerkje op ' t platteland te zijn maar ' t mag ook in de grote stad zijn. Heb je ondertussen al tips gekregen?! Ben erg benieuwd!
|
factor x Woonplaats: Retie, Belgium |
07-08-06 20:58
Een jaar geleden hebben jullie een zoekertje gevraagd ivm trouwen in Ierland. Hebben jullie hierop enige reactie gehad (of wie weet zijn jullie inderdaad al getrouwd in Ierland) ? Indien zo, zou je me die dan ook kunnen bezorgen, ik en mijn vriendin zijn immers hetzelfde van plan. Alvast bedankt
|
|
the gaelic one |
07-08-06 22:01
Ik kom uit Ierland maar ik woon in Netherland. Ik ben op dit moment bezig met een bruilof in Ierland te regelen voor een Nederlandse couple. Alles gaat prima. Wilt u michien mijn expertise ook gebruiken?
|
|
factor x |
08-08-06 17:40
Graag zelfs. Alhoewel wij natuurlijk nog niet in de fase zijn gekomen, dat we alles al moeten regelen. We willen eerst weten welke mogelijkheden en bezwaren er zijn, alvorens concreet de stap te zetten (die er toch ooit zal komen).
|
|
the gaelic one |
09-08-06 20:48
Er zijn veel mogelijkheden. Het hangt er van af wat u wilt. Kunt u michien een e-mail naar mij stuuren op trouweninierland@hotmail.com uitleggen een beetje de idee wat u hebt of wat u wilt e.g. wilt u voor de kerk of voor de wette gaan trouwen of allebij? Wilt u in een oude kasteel of in een hotel of michien een andere plek het feest houden? Alle informatie of wensen wat u kunt doorgeven is belangerijk voor mij om u goed advis te geven. Als u precise vragen hebt dan u kunt em ook in het e-mail zetten.
|
|
Mo' |
21-08-06 16:27
Mijn verloofde en ik zullen binnen nu en een paar weken trouwen in Ierland; het geplan en geregel dat hierbij komt kijken was zonder hulp van onze weddingplanner 'the gaelic one' absoluut niet zo soepel verlopen.
Dus overweeg je te trouwen in Ierland,
dan beveel ik 'the gaelic one' van harte aan!
|
|
Eline |
22-01-07 22:11
Hallo!
Ik hoop dat jullie dit berichtje lezen....Ik ga in 2008 met mijn vriend trouwen en dat zouden wij graag in Ierland doen. Graag tips hoe dit aan te pakken.
Bedankt Eline!
|
The Gaelic One Homepage |
28-01-07 17:02
Ik ben op dit moment bezig mijn website trouweninierland.nl op te zetten.
Ik hoop dat ie op korte termijn af is en nodig jullie graag uit er eens op te kijken. Indien u meer info wilt over trouwen in ierland, mail me dan svp alvast via info@trouweninierland.nl
Groeten,
The Gaelic One
|
|
The Gaelic One |
15-08-07 22:25
Mijn website is nu klaar.
Kijk op www.trouweninierland.nl voor meer informatie.
Groeten.
The Gaelic One
|
louise van spra Woonplaats: drimoleague |
14-01-08 23:47
to whom it concerns..
Ik kwam de berichten over trouwen in ierland nu pas tegen omdat ik ook pas vandaag met jouwpagina.nl bekend raakte.
Wij zijn zelf in 1993 getrouwd in Gougane Barra (St.Finbarr's church) Co.Cork en wonen sinds 2001 in Ierland. Omdat het een Katholiek Huwelijk betrof hadden we de nodige voorbereidingen getroffen zoals het verkrijgen van een letter of freedom voor mezelf omdat het mijn tweede huwelijk was. Er waren ca. 30 familie+vrienden over uit Nederland en na aankomst op Cork-Airport zijn we met een bus richting Tralee gegaan waar de gasten in een B&B sliepen en in Tralee in 'The Brogue' Pub waar we ook een dinner en later feestavond hielden inclusief traditionele muziek en dans(Na de bruiloft uiteraard)Voor mijn man had ik een Horse&Cart besteld die 9 mijl vanaf Inchigeelah kwam. Zelf verbleef ik bij vrienden in Macroom. Onze'Honey-moon was 3 weken met huurauto door Ierland. Het was super romantisch en een half jaar voorbereiden waard. Stuur me maar een email als je nog vragen heb en ik ergens mee kan helpen. elerjee@hotmail.com
|
Andre en Jannie Homepage Woonplaats: Lelystad |
12-03-08 18:35
Kijk voor even hier en als je dan nog vragen heb mail je maar.
http://www.trouweninierland.info/info.html
Groetjes,
Andre
|