| Auteur |
trouwen |
|
monique |
23-07-05 21:49
Wij willen graag trouwen in ierland/schotland in een oud kerkje op het platte land.Wie heeft hier ervaring mee of weet er iets vanaf?
|
|
Brownie |
07-08-05 11:34
nee ik heb hier helaas geen ervaring mee of tips voor je want ik ben juist zelf op zoek hiernaar! bij ons hoeft het niet persé in een klein kerkje op ' t platteland te zijn maar ' t mag ook in de grote stad zijn. Heb je ondertussen al tips gekregen?! Ben erg benieuwd!
|
factor x Woonplaats: Retie, Belgium |
07-08-06 20:58
Een jaar geleden hebben jullie een zoekertje gevraagd ivm trouwen in Ierland. Hebben jullie hierop enige reactie gehad (of wie weet zijn jullie inderdaad al getrouwd in Ierland) ? Indien zo, zou je me die dan ook kunnen bezorgen, ik en mijn vriendin zijn immers hetzelfde van plan. Alvast bedankt
|
|
the gaelic one |
07-08-06 22:01
Ik kom uit Ierland maar ik woon in Netherland. Ik ben op dit moment bezig met een bruilof in Ierland te regelen voor een Nederlandse couple. Alles gaat prima. Wilt u michien mijn expertise ook gebruiken?
|
|
factor x |
08-08-06 17:40
Graag zelfs. Alhoewel wij natuurlijk nog niet in de fase zijn gekomen, dat we alles al moeten regelen. We willen eerst weten welke mogelijkheden en bezwaren er zijn, alvorens concreet de stap te zetten (die er toch ooit zal komen).
|
|
the gaelic one |
09-08-06 20:48
Er zijn veel mogelijkheden. Het hangt er van af wat u wilt. Kunt u michien een e-mail naar mij stuuren op trouweninierland@hotmail.com uitleggen een beetje de idee wat u hebt of wat u wilt e.g. wilt u voor de kerk of voor de wette gaan trouwen of allebij? Wilt u in een oude kasteel of in een hotel of michien een andere plek het feest houden? Alle informatie of wensen wat u kunt doorgeven is belangerijk voor mij om u goed advis te geven. Als u precise vragen hebt dan u kunt em ook in het e-mail zetten.
|
|
Mo' |
21-08-06 16:27