| Auteur |
Welkom |
Raymond Kreuger Homepage Woonplaats: Sliedrecht |
21-01-06 18:37
Ik wil iedereen welkom heten op deze kersverse website over het 434 IBC Mobiel, regiment van Heutsz. Zelf zat ik in lichting 87-1. Ik hoop dat iedereen leuke ervaringen, foto\\\\\\\\\\\\\\\' s etc wil delen. Op de website zelf kun je in het fotoboek zo\\\\\\\\\\\\\\\' n 100 fotos bekijken. Veel plezier en bedankt voor je komst.
|
johan Homepage Woonplaats: belgie |
22-01-06 12:46
hoi raymond
goed gedaan zo,n forum,ik wens de bezoekers van deze site veel lees en kijkplezier en hopelijk worden er weer veel contacten vernieuwd,nog mooier zou zijn als er een reunie uit voort komt,ik heb mijn reunie eind 2004 gehad in breda met mijn makkers van vroeger,best wel raar om elkaar na ruim 23 jaar weer te ontmoeten,sommige waren flink dik geworden en weer andere wat kalend,maar een ding is zeker ik had die reunie nooit willen missen.
groeten johan
beheerder 435 van heutsz
http://nl.msnusers.com/435vanheutsz
|
Jasper Homepage Woonplaats: Arnhem |
29-08-06 01:18
Er zijn er meer die banden hebben met van Heutsz en de traditie van KNIL, NDVN en de IBC-en hoog houden:
http://www.hssk.nl
Pro Libertate!
Succes met deze weerbare website.
|
Gert Woonplaats: Veenendaal |
03-12-06 21:44
Leuk een homepage over van Heutsz. Ik ben zelf na een opleiding van 4 maanden als Hospik bij het schoolpeloton 79-6 ingestroomd. Ik was zelf van 79-5. Heb als plattelander veel vreemde dingen gezien. Ik kwam in een peloton van uitsluitend Amsterdammers. Die hebben mij weer een stukje wereldwijzer gemaakt. Na enkele weken ben ik daarna uitgeleend aan het KZV, waardoor ik niet zoveel namen ken. Wel is mij Bienema bij gebleven. En een Amsterdammer, goeie gozer, maar hij zat in het weekend vaker achter de wacht, dan hij naar huis ging. Hij kocht na enkele maanden een Rover (volgens mij) en hij wilde beroepsbrandweer worden. Ik hoop voor hem dat het gelukt is.
Ik zal regelmatig eens terugkomen en een berichtje posten.
|
Raymond Homepage Woonplaats: Sliedrecht |
21-12-06 21:48
Hoi Gert,
bedankt voor het compliment. Jouw verhaal is eveneens op mij van toepassing. Vanuit het Groninger platteland tussen Rotterdammers, Amsterdammers en veel lui uit Friesland. Ben dus een beetje groot geworden in mijn peloton. Bienema leeft nog steeds en is nog steeds woonachtig op zijn boerderij. Jammergenoeg is het moeilijk om mensen weer in contact te brengen met elkaar maar in 2009 is er waarschijnlijk een grote reunie dus wie weet tot ziens.
|
|
Hugo |
06-01-07 12:38
Hi Raymond,
Complimenten voor je site. Ziet er zeer verzorgd uit.
Ik zal zelf als dienstplichtig PC vanaf begin ྉ bij 434 IBC mbl., onder Majoor Dick Deelen en de roemruchte 1e Luitenant Hotze 'Henk' Schaap. (van hem hebben wij, die kakelverse PC-en, geleerd dat je best in de lunchpauze al kon beginnen met een aantal biertjes.. )
Veel succes !
|