Eén geluk ze hebben er genoeg kassa's en er zijn heel veel parkeerplaatsen, dus ook voor jou blijft de wachttijd beperkt.
drekes
23-11-11 13:07Hi Jan,
daar hou ik wel van:lege parkings,en dus geen ellenlange files aan de kassa!Moet wel niet leuk zijn voor de 'gesandwichte' buurman. Probeer dat pand maar te verkopen als 'quiet house with a view',hij ziet ze zeker vliegen!
groetjes van drekes.
Jan
23-11-11 12:11Hoi Drekes,
Wanneer je op Google Maps kijkt zie je rechts aan de zuidkant van de landingsbaan van de luchthaven de twee supermarkten met hun grote parkeerplaatsen liggen.
Gr. Jan.
Doortje Woonplaats: Berghem
21-11-11 19:15Hoi Drekes,
Vlakbij Karfas, niet ver van het vliegveld en ook niet ver van de Kambos verwijderd zaten jongstleden juni de Spar en de Lidl naast elkaar met een groot parkeerterrein voor de deur. Volgens mij zijn dit de 2 enige grote supers in de hele omgeving.
groetjes Doortje
drekes
21-11-11 18:03Heel juist JJohn,B en NL kennen Aldi Nord,GR Aldi Sud.Ondanks Theo Albrecht in 2010 overleed,heeft het niets te maken met de sluiting in Griekenland,want Karl is de baas van sud.Misschien even vermelden dat de broers tot de top 25 van rijkste mensen ter wereld behoren(behoorden)!!!
Ik ben blij te horen dat er geen sprake is van een druk 'winkelcentrum'.Zijn die andere grote ketens er ook aanwezig?
jjohn
21-11-11 17:04O ja, er zijn twee verschillende Aldi ketens van twee rivaliserende broers, Aldi Sud en Aldi Nord. (De laatste kennen we in Nederland) Wellicht dat de 1e op Chios actief is/was?
Groet,
John
jjohn
21-11-11 17:00Het zijn een paar gebouwen met parkeerplaatsen welke je wel meer net buiten de stad of vliegveld vindt.
Groet,
John
drekes
21-11-11 13:49Ik heb een beetje gesurft op het net,en er zouden vele grote supermarkten te vinden zijn aan de zuidelijke kant van de luchthaven,kort bij mijn guesthouse dus.Het is zeker niet zo,dat ik de mini-markets niets gun,maar als ik Eurospar,Lidl,AB,Euroshopper,Delhaize...op loopafstand heb,ga ik niet verder lopen om een mini-market met beperkt assortiment te vinden.(@ JJohn:Aldi zou alle activiteiten gestopt hebben in griekenland in 2010!)Moet ik mij hier een enorm en druk 'winkelcentrum' bij voorstellen of zijn het gewoon een paar kalme winkels naast elkaar?