logo

Welkom op ChiosWijzer.nl

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Eind september

Hotforum
Gratis je eigen forum
Nelleke
09-08-10 14:33
Gaan jullie weer met z'n 3en Wilma?
Het enige waar ik een beetje mee zit, is dat misschien al veel restaurantjes dicht zijn in Karfas.
Maar goed dan moeten we maar zien wat we doen. We zullen toch wel ergens kunnen eten hoop ik.

Wilma
08-08-10 22:20
Hoi Nelleke , jammer deze keer missen we elkaar.
Zal best goedkomen ! Kan niet mis gaan in Chios!

Nelleke
06-08-10 21:05
Als jullie nu allemaal heel hard gaan duimen, dan komt het vast wel goed.

Doortje
05-08-10 23:07
Hoi Nelleke em je zus natuurlijk ook,
Vorig jaar was ik van 5 t/m 13 oktober op Chios en toen was het stralend weer. Verschillende broeken, truien en vesten meegenomen, maar niet nodig gehad. Dat hoop ik dus ook voor jullie en inderdaad wie weet komen we elkaar nog tegen.
groetjes Doortje

Nelleke
05-08-10 22:10
We hopen in ieder geval dat het weer niet bar en boos is en dat er toch nog wat eettentjes open zullen zijn in Karfas. En wie weet komen we elkaar nog tegen....

Doortje
05-08-10 00:41
Hoi Nelleke,
Natuurlijk ben ik enthousiast; zag ook al eerder jouw bericht. Als het mogelijk is ga ik ook nog eind september, maar weet het nog niet zeker. Vandaar dat ik niet reageerde. Maar na deze oproep wil ik toch zeker zeggen dat ik je benijd, omdat jij de zekerheid hebt dat je gaat. In ieder geval wil ik je een leuke, ontspannen vakantie toewensen maar dat kan op Chios bijna niet stuk, daarvan ben ik overtuigd. En...rustig....ja dan zal het rustiger zijn, maar dat betekent zeker niet dat het niet toch leuk kan zijn.
groetjes Doortje

Nelleke
04-08-10 17:30
Goh, jullie zijn ook niet erg enthousiast als echte Chios liefhebbers.

Nelleke 26-07-10 19:50
De kogel is door de kerk. Mijn zus en ik gaan toch nog naar Karfas eind september. We zien wel of er nog genoeg te doen is en zoniet, hebben we pech gehad. We gaan in een app. in Ilenia. Zelf was ik daar 2x.
Gaan er nog meer mensen rond die tijd??

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie