09-07-12 15:51Pinnen kun je in Pigadia. In Arkassa kun je niet pinnen.
coko55
26-06-12 20:24Het is zowiezo verstandig om contant geld mee te nemen. Vorig jaar was er een run door de Grieken die zoveel mogelijk geld opnamen ivm de wankele euro; waardoor er dagen lang geen enekele eurie uit de automaten op geheel Karpathos meer kwam
Rob Woonplaats: S/P
25-06-12 23:01Ik neem aan dat als je naar Arkassa gaat op vakantie dat je daar niet de hele vakantie blijft zitten en ook wel eens een keer naar Pigadia gaat om te shoppen of om er eens lekker te gaan eten. Dan kun je een taxi nemen heen en weer. Als je daar toch bent ga je bij een van de pinautomaten geld uit de muur halen, lijkt me niet zo moeilijk. Voor de eerste dagen neem je gewoon wat extra's mee uit Nederland. Gestolen wordt er niet, althans daar heb ik nog niet van gehoord.
Rico Woonplaats: Velp gld
24-06-12 22:57Wij zaten een paar weken geleden in Arkassa maar er was daar geen pinautomaat. D
us er zit niets anders op dan een scooter (2 bedrijven) of een auto te huren (stuk of 4 bedrijven), en dan ben je zo in Pigadia.
Rico
jjohn
17-05-12 12:03Jos,
Ik heb eens ergens gelezen dat er in het Arkasa Bay Hotel een geldautomaat (ATM) in de lobby staat.
Je zou er eens kunnen kijken voordat je naar Pigadia rijdt.
Groet,
John
Jos Cobussen
17-05-12 10:57Hallo Karpathos-gangers,
Wij gaan eind augustus naar Arkassa, weet iemand of je inmiddels al kunt pinnen in Arkassa??