|
Kim |
08-02-10 22:04
Ik weet het nor precies waar het allemaal begon, ik was 8 jaar alles begon met een leugen een leugen die bedacht was door mijn toenmalige beste vriendin omdat ik naar een andere school ging. Elke dag moest ik het aanhoren h**r etc…eindelijk ging ik naar een andere school toe, daar begon de ellende opnieuw ze zijn achter die leugen gekomen en zo ging mijn schooltijd telkens weer van groep 3 tot nu nog steeds, telkens weer die woorden. Telkens weer al dat gescheld, maar daar bleef het niet bij nee het moest erger ze wouden meer en meer, in het winkelcentrum was ik met mijn beste vriendin wat drinken halen, ineens zag ik die groep waar ik vele niet van kende maar hun mij wel en hoe door die leugen. Ze gingen achter me aan ze scholden me uit en spuugde op me gooide stenen en dat soort dingen de politie moest er zelfs bij komen maar wat deden ze eraan helemaal niks.
Nu nog steeds ik word nog steeds gepest uitgescholden en meer, het is verschrikkelijk het kan nooit anders en nu zijn het de jongere jongens en meisjes die het doen het gaat maar door en het gaat maar door, een paar jaar geleden het ik zelfmoord gedachtes gekregen van de een op de andere dag zaten mijn gedachtes vol met ideeën hoe ik een eind aan mijn leven zou kunnen maken, ik heb dingen geprobeerd gelukkig ben ik er nog gelukkig leef ik nog, ik sta boven hun hun hebben niks over mij te zeggen niks.
Ik moest het kwijt ..
|