logo

Welkom in het Anti Pest forum Glenn Eilbracht

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Ik weet gewoon niet waarom.. oplossing??

Eef 14-12-08 19:25
Hoi, ik ben 16 jaar en zit in 4vwo. Ik heb tijdens mijn middelbare school in een aantal verschillende klassen gezeten, maar ik heb het nooit echt naar mijn zin. Het gaat altijd aan het begin van het jaar goed, ik kan met iedereen wel opschieten, maar steeds werden de jongens uit mijn klas na 3 maanden ofzo erg gemeen. Ze gooien bijvoorbeeld pennen naar me of op msn zeggen ze hallo op een niet zo leuke manier en dat doen ze dus allemaal.

Mischien komt het omdat ik niet erg veel geef om mijn kleding. Ik wil niet in vieze oude kleren lopen maar hoef ook niet in de de nieuwste mode te lopen.. ik sport veel en ben niet dik maar toch gebeurd het steeds weer.

Ik weet echt niet hoezo, ik scheld nooit iemand uit of doe onaardig heb ook niet erg weinig zelfvertrouwen.. gewoon normaal. Met de meeste meisjes kan ik het prima vinden, behalve die denken dat ze populair zijn..

Nu negeer ik het en doe ik gewoon alsof er niks gezegt of gedaan wordt, maar weten jullie mischien hoe dit kan komen? Ik wil zo niet meer naar school...

anonieme hulp 17-02-09 23:18
Ey Eef,

Ik maak uit je verhaal op dat je eigenlijk heel aardig tegen iedereen bent, maar je tog helemaal niet goed voelt op school. dat is niet de bedoeling!!
Ik denk niet dat het aan jou ligt... maaar jongens van die leeftijd willen gewoon stoer doen voor hun vrienden... en het beste is om de ergste (de leider, zeg maar) eruit te pikken en die eens flink de waarheid te vetellen..grote mond geen angst, strak aan kijken en woede tonen, daarna weg lopen... en op msn zeg maar als eerste hoi tegen diezelfde jongen, (voordat hij het doet) en doe het zelfde als dat hun doen.. spiegelen is soms heel belangrijk!!

ik hoop da je er wat aan hebt ..mssn helemaal niet, maar ik wou het wel zeggen...

grtz my

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie