logo

Welkom in het Anti Pest forum Glenn Eilbracht

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

zelfmoord een rage ??

anneke 03-12-06 16:47
ik ben al 8 jaar gepest of langer zelfs
maar wat ik mezelf afvraag het lijkt wel of zelfmoordplegen een rage is
denk is na bij jezelf je wilt zelfmoord plegen wat denk je dat dan de oplossing is in ieder geval niet zelfmoord plegen.
mensen die gepest worden/zijn hebben inderdaad weinig zelfvertrouwen maar ooit houd het op ookal zou je denken van niet en als wij onszelf zo zielig vinden moeten we maar eens kijken naar de mensen die ziek zijn nog maar kort hebben te leven die zouden nog wel 10 jaar gepest willen worden
het is geen pretje nee maar pleeg dan geen zelfmoord of neiging of pogingen je zult altijd tegen problemen aan komen maar door het dan gelijk op te lossen en te zeggen ik pleeg zelfmoord het lijkt een goeie optie maar je komt niet mee terug denk daar ook eens aan je zult toch voor ej mening moeten opkomen wil je jezelf redden in deze harde wereld
kop op nar regen komt zonneschijn

Corinda
04-12-06 23:15
Hey Anneke,

Het lijkt idd wel een rage te worden. Athans ik heb wel een paar keer per dag mensen die tegen mij zeggen van ik ga zelfmoord plegen. Maar geloof me dat lost niks op. Ik ben zelf ook jaren gepest. Maar ik ben nu op een punt dat ik me niks meer aantrek van de rest van de wereld. Ik ben wie ik ben, of mensen dat goed vinden of niet. Ik hoef niet te veranderen. Het heeft mij sterker gemaakt. Ik heb geleerd dat je niks voor niks krijgt en iedereen heeft tegenslag en diepe dalen, de kunst is jezelf er door heen te slaan en er sterker weer uit te komen. Je bent daarna gewoon zoveel sterker! Geloof me!

Astrid
Homepage
22-12-06 15:48
Helaas bleek zelfmoord een soort van rage te zijn, terwijl dat natuurlijk vreselijk slecht is. Iets van een half jaar terug stond er in de krant een heel groot artikel over jongeren die elkaar opstoken om zelfmoord te plegen.

Ook lees je snel op forums dat er iets is gebeurd (iets wat eigenlijk niet zo vreselijk is), en dat mensen dan gaan roepen dat ze zelfmoord willen plegen.

Vind het vreselijk slecht, maar zelf valt er niet veel aan te doen.

marin van noord
24-02-07 11:24
Het lijkt een rage te worden, net zoals zelf snijden. Zelf mutulatie of hoe het ook heet. Maar veel mensen hebben deze gevoelens wel maar de wil om te leven is meestal sterker. Mensen die hebben dan aandacht nodig. Ja klinkt raar en gemeen, maar het is waar. Ze willen steun en toevertrouwen. Maar onderschat het niet, hoe erger je schreeuwt dat ze het niet zullen doen en niet durven, des te grotere kans er is dat ze het toch doen. Zelfmoord is het niet waard meisjes (en jongens even goed), er is genoeg in de wereld te zien. naast de mensen. Als je daar je hoop hebt opgegeven. =)

djoeke 31-07-07 16:08
over zelfmotulatie heb ik wel ffies te zeggen
ik heb mezelf jaren geleden ook gesneden
en dat deed ik echt niet omdat het een rage was zoals jullie zeggen
het was voor mij en denk ik ook voor vele andere een manier (de enige) om me innerlijke pijn kwijt te raken

ik zal ook vertellen hoe het me altijd gebeurde

ik raakte uitmezelf had geen controle meer wat ik deed
ik noem het ook dat ik een soort van slaap deed
en als ik daar vanuit wakker werd dan lag ik meestal open
en dat was echt niet omdat ik erbij wilde horen

elke dag door mijn litekens word ik er nog aan herrinert
het zijn er gelukkig niet zo heel veel maar ze zitten er wel

zelfmoord en snijden kunnen bij sommige een rage zijn
maar denk ook aan de mensen die geen andere uitweg zien

oke mensen die zeggen dat ze zelfmoord gaan plegen doen het meestal niet dat is waar

maar over het snijden hoop dat jullie er nu ook anders tegen over staan

groetjes

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie