| Auteur |
de maat is vol |
|
mies |
02-12-06 13:02
zal proberen het uit te leggen
waarom de maat vol is
ik probeerde om aan mijn comunicatie probleem te werken
om bij de klas waar ik een hekel aan heb bij te gaan(gaat over donderdag) zitten. op een geven moment zat oik in het gesprek leuk mee te praten... totdat de hele groep waar ik bij zat mij zo negatief begon af te kraken, ik lachte er wel om en maakte me nog kwaaier omdat ik dacht dat er mensen bij zaten die ik kon vertrouwen dat ze dit niet zouden flikken.savonds naar den bosch geweest was koop avond. kwam ik er achter dat robbert al wat maanden loog over dat ie gestopt was met roken
gisteren was bij mij de maat vol
een week lang dingen opkroppen werd me te veel
ik werd zo kwaad. en ik word nooit snel kwaad op school...
en toen ook weer de klas die begon te zeiken dat we tussen uren zouden krijgen dus ik denk ga naar de mentor (maar die had achter af dus al gelijk dat we geen aula hadden) dus daarna naar mevrouw Soe,. en die gaf de klas dus gelijk dus ik zie als ik binnen kom de mentor met knal rooie huil ogen. dus die vroeg wat er was gezegd. dus ik verteld en toen liep ze de klas uit. ik verteld tegen de klas kom op ff rustig.. toen kwam een kwaaie mevr. soe. de klas binnen omdat ik dus voor de klas heb gesproken die niet gelijk hadden. dus ik door gewerkt. aan m ijn werkmap, met een giga rot humeur. savonds naar de stad gegaan was koop avond ik zag klasgenoten rnd lopen en wilde na een uurtje in de stad al weer naar huis...
|
marin van noord Woonplaats: Lichtenvoorde |
03-12-06 01:17
Bah dat is erg kut. Ik weet hoe het is als alles tegenzit. En door dit soort dingen begin je de hoop in de mensen makkelijk te verliezen. Toch wil ik kwijt dat niet iedereen zo is. Er zijn mensen die écht begrip en respect voor je hebben. Ik denk dat als je mensen sneller leert verrtouwen het snel tegen je kan werken. Maar aan de andere kant, misschien moet je mensen echt goed leren kennen. Ik weet niet hoe dat bij jou zit maar ik heb twee vrienden waar ik echt alles aan toe kan vertrouwen en ik weet dat ze voor me klaar staan. Het is ook niet makkelijk echte goede vrienden te vinden. De meeste mensen zijn gemeen, stom en rot. Maar gelukkig zijn er mensen die anders zijn. Omdat deze in de minderheid zijn, zijn ze ook lastig te vinden. Maar ze zijn er wel.
Geef niet op. Je komt er wel, probeer de moed erin te houden. Ik weet dat je het wilt opgeven maar als je nu opgeeft is alles voor niets geweest. Je verdient het om met respect behandeld te worden,
Marin
|
|
mies |
24-02-07 18:06
korte stukken gedachten vanaf 14 dec
|
|
mies |
24-02-07 18:08
ik heb echt een hekel aan school.
het is zo gemeen hoe sommige kinderen kunnen zijn
vandaag ook weer.
we hadden EHBO en we hadden het over verwondingen het was geen makkelijk ondw.
maar toen kwam er de vraag en de mensen die zichzelf verminken de meneer vroeg wie voelt zich depri ik stak mijn vinger niet op omdat ik weet dat die vraag op mij sloeg. al ben ik 5 en halve maand gestopt. dus ik na de les gezegd tegen die EHBO gast dat het op mij sloeg en vertelde en dat viel meer mensen op. die mensen die kan ik zo niet tegen.
en dan ziten we nog wel in een examenklas
vergeleken met vorig jaar noem ik dit geen examenklas.
maar goed genog stoom afgeblazen
|
|
mies |
24-02-07 18:08
nog maar 1 dag
hoi allemaal
nog maar 1 dag morgen naar school en kerstviering en dan vakantie
ik ben er ook dan ech voorlopig klaaar mee
de 2e week van de vakantie moe ik wel weer aan schoolzooi beginnen
gisteren kerstdiner ik moet serveren
en morgen morgen voor ons kerstviering jppie iok heb er zo geeeeeeeeeeen zin in
school zou ik die 2 weken dan ook niet missen,
ik kan er gwn met niemand over babbelen dat is het hele probleem van alles.
ze luisteren wel
en als ik dan vraag weer je wel wat ik heb verteld of de volgende kee ris het van ja dat ene
ik weet dan heus wel hoe het zit
de mentor zit op dit moment thuis
en mijn nl docent mail ik tegelmatig als ik er doorheen zit
|
|
mies |
24-02-07 18:09
hehe eindelijk vakantie 2 weken lang.
hoe verliep mijn laatste schooldag
op het begin nogal blunderig
ik had een klasgenooje verteld dat we 1e uur vrij waren
wat niet zo was.
ik was al saggie door wat mij werd verteld dat er over mijn achter mijn rug om over mij word gepraat
dus ik confronteerde er meliss mee... ze kon merken dat ik kwaad was.... maar dan gaat ze aan andere vragen van wie je hebt.
dat maakt het toch meer geloofwaardiger.
dus ik weet nu wat voor mensen er rond lopen.
vanavond kerstviering... heb ik zo geeeeeeeeeeen zin in.
veel ste saai
en daarna 2 weken lang geen mensen van school om mij heen
wat wil je nog meer
|
|
mies |
24-02-07 18:09
het ging slechter sinds maandag
school begon weer
ik zat al helemaal niet lekker in mijn vel en dat werd met de dag erger
ik probeerde het te verbergen maar tevergeefs
viel dinsdag mevrouw Bovers op
na de les vroeg ze hoe het ging. ik zei mwa. niet goed. ze zei dat viel mij dus op
dus ik vertelde de 2e reden waarom ik me niet goed voelde door de situatie met mijn oma.
want er zat een meisje van de volgende les bij en die hoefde niet te weten dat het door de klas kwam
dus ik op de trap met slikken en snikken tegen me zusje gezegd dat ike r zo aan kwam
en in die had al door dat ik had gehuild
dus ons mama in de auto wat is er aan de hand dus ik verteld wat voor klas ik heb. vervolgens naar huis gereden en voor morgen de tentamenweek geleerd
daarna naar J,Kroon om te babbelen daar barste ik weer in tranen uit omdat ik verteld hoe het zat dat mevr. B.B er achter kwam
kort om kan niet beter
voel me echt vreselijk
nu weekend en zit midden in mijn tentamenweek. kort op kan niet beter niet dus
12 januari 2007
|
|
mies |
24-02-07 18:11
winterdport
we vertrokken 17 feb. om 4 uur smorgens. tijdens de rit begon al het gestress al.
ik had daar geen zin in dus ben maar gaan slapen grotendeels van de rit
om 4 uur kwamen we aan in tjechie we konden pas om half 6 richting het huisje wat ergens op een berg stond
na ruim een uur in te kou moeten wachten op de sneeuwbloelie want anders zouden we er niet kunnen komen
om 11 uur hadden we alle tassen uitgepakt in het huisje en was iedereen dood op.
Zondag 1e ski dag was eerst erg onzeker
eenmaal op de skies ging ik iedereen voor bij
totdat ik een smak naar de grond maakte en sneeuw kon happen
Maandag het klimmen naar de piste bezorgde ons hoog op lopende emoties na die oplopende emoties. op de skies gestapt het skiwerk was erg matig.. door die matigheid werd ik wankel op de skies en viel ik loeihard op mijn ellenboog. waar ik een zwaargekneusde elleboog aan over heb gehouden ze namen het niet serieus toen ben ik naar boven gegaan en in slaap gevallen tijdens het avond eten verliep het weer wat rustiger
Dinsdag
heb ik niet op mijn skies gestaan. door de gekneusde elleboog
woensdag
ik heb 1 afdaling gedaan want ik zat niet lekker in mijn vel door al dat geruzie Robbert en ik zijn smiddags naar het huis gelopen.. waar ik vervolgens door mijn nicht een preek kreeg omdat ons pap mijn overal de schuld van gaf en dat ik dan ook de oorzaker was van de sfeer
dat was voor mij de druppel toen wilde ik mijn tas pakken en vertrekken Robbert werd ook kwaad omdat ik er niet over wilde praten toen heb ik loei hard muziek opo mijn pren gezet en ben gaan lezen Daarna ben ik maar beneden gaan zitten. Te veel drama over woensdag
Donderdag
Eva werd 2 jaar
we hebben een afdaling genomen en daarna zijn we richting het huisje gegaan we zijn savonds uit gaan eten
wat ook een vies staartje kreeg wat Charlotte mijn nicht had een worm van 2 cm dik en 4 cm lang tussen haar sla kruipen daarna naar huis gegaan
Vrijdag
zijn we naar Einh. vertrokken
|
|
mies |
24-02-07 18:11
en door al die situaties
ben ik steeds meer onzekerder geworden
en weet het gwn niet meer
|
26-02-07 09:37
Ik weet hoe je je voelt. Die situaties zijn vreselijk en heel erg vervelend. Het enige wat je kan doen is vooruit kijken en hopen dat alles beter wordt. Voorlopig weet ik nog niet iets anders maar geef nooit de moed op! Op een dag sta jij sterker dan hun. Je moet maar zo denken, ik ben eigenlijk te goed voor ze. Dat helpt al een stuk. Misschien moet je iets vinden waarmee je het kan verwerken, gelukkig helpt schrijven al een boel. Ik sta achter je, geef niet op. =)
Marin
|
|
mies |
26-02-07 21:12
ik schrijf gedichten omdat
ondanks mijn vrienden die wat verder weg wonen
verder niemand dan jullie hier mij begrijpen
|
|
mies |
09-04-07 10:11
hoi hoi,
er is sinds mijn laatste paar berichten veel veranderd het pesten is exstremer geworden zoals jullie hadden gemerkt.
maar jullie hebben ook kunnen zien dat het een tijdje geleden is dat ik wat poste
dat kwam omdat ik via hyves veel met glen heb gesproken
en omdat ik op onderstaande link ook actief bezig ben als lid
en het helpt enorm....
http://pestforum.multiforum.nl/index.php?sid=e91cb7c4aaa360960a39c0bd12d698bd&mforum=pestforum
|
15-04-07 14:28
Hey Mies,
Het is vreselijk dat het erger is geworden ik probeer ook mijn best om je te helpen. Pesten is gewoon laf en misselijk. Als ik iets voor je kan doen moet je het gewoon even melden. Ik sta klaar voor iedereen die een helpende hand nodig heeft.
Succes nog en ik hoop dat het over gaat.
Marin
|
mies Homepage |
23-06-07 10:00
hoi het is een tijd dat ik hier wat heb gepost
kwam omdat ik de examen periode zat
en ondertussen al ongeveer 2.5 week uit is met mijn ex
daarover andere keer meer
ik heb mijn examens redeleijk gemaakt
en ben uiteindelijk geslaagd
|
25-06-07 23:55
Hey Mies het is inderdaad een lange tijd geleden. Maar keek regelmatig of je nog iets gepost had. Ik heb mijn examens ook gehaald. (havo) Ik ben trots op je dat je het gehaald hebt. =)
Nu ben je eindelijk van die rot school af. (Denk ik?)
Ik ben benieuwd naar je verhaal eigenlijk maar ik wacht wel af. Ik wil je niet stalken ofzo.
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
|
mies |
27-06-07 09:07
tussen mij en mijn ex liep het de laatste maanden niet goed meer...het werd erger na het psv kampioenschap... hij werd kwaad omdat ik mijn ipod aanzetten omdat ik naar huis ging...hij schreeuwde tegen me en had meteen weer spijt.... waarom doe je het dan vraag ik me af....
hij ging mee naar gala en profiteerde gwn van alles....
ik had gezegd dat ik de examens belangrijk vond en hij begreep het niet... hij zweeg week na week totdat ik hem eindelijk te pakken kreeg ik had met hem gepraat die dag er op.... het speet hem al weer en zou het niet meer doen...
nadat hij weg was... voelde ik me er niet beter op dus smste ik dat ik erge twijfels had aan onze relatie... hij reageerde niet... 2 weken wachten.. werd me teveel 8 juni was voor mij de druppel; vol want ik wist dat hij in het weekend van 16 juni weer wat van zich zou laten horen om mee naar het guus meeuwis concert te mogen dus ik belde hem 3 x voicemail ingesproken dat het over was als hij niet van zich horen vcoor 12 uur 12 uur geen gehoor dus via sms en mail het uitgemaakt klinkt laf... maar actie vraagt om reactie...
het is nu bijna 3 weken uit... en ben er nog niet overheen
|
|
mies |
04-07-07 17:03
ik kan het mezelf nog steeds niet vergeven
dat ik me door hem zo hem mee laten slepen
en het is nu bijna een maand uit
op dit moment voel ik buiten die situatie nog rotter dan rot
|
|
mies |
14-07-07 12:17
zit er egt door heene
de broer van mijn ex is door zijn ex op mij afgevuurd...
en heeft een half uur lang me de grond in geboord
dat alles mijn schuld was
en en ben alles gaan geloven
gelukkig hebben vrienden en oma en mijn nicht gezegd dat het niet zo was
|
19-07-07 23:24
Hey Mies,
Als je lang gepest bent is je zelfvertrouwen erg klein en dan ben je makkelijk beinvloedbaar. Maar gelukkig dat je vrienden en familie je er bovenop hebben geholpen. Degenen die mensen op je afsturen zijn erg laf. En degenen die het uitvoeren zijn nog laffer. Je moet eens vragen waar hun profijt ligt. Ik blijf eeuwig strijden tegen pesten ook al kan ik niet altijd mijn woordje goed doen. Het word beter. Ik geloof in je dat jij het ook kan. Dus houd de moed erin. Ik (en de rest hier) steunen je.
|
|
mies |
20-07-07 10:54
thx
het gaat hier nog steeds niet zo goed
ik zit egt met de dingen in mijn kop die de broer van mijn ex heeft gezegd
vervolgens gaat het in de vriendenkring ook niet gladjes
pff denk soms egt weer aan dingen hoe ik ze een jaar geleden aan het verwerken was
|
21-07-07 18:57
Ja dat is begrijpelijk, het verwerken is een langzaam genezingsproces. Maarja uiteindelijk moet je zo denken. ze moeten me maar nemen zoals ik ben. Nooit jezelf beter voordoen dan dat je bent, maar dat weet je denk ik wel. Als mensen je niet aardig/leuk vinden, dan zijn ze jouw tijd niet waard. Gewoon doen wat je leuk vind. En als mensen er zich wat aantrekken over wat die gast over jou heeft verteld dan zijn ze maar domme volgelingen.
Als er wat is, meld het maar.
|
|
mies |
04-08-07 11:01
het gaat niet goed (indd nog steeds niet)
van mijn ex en zijn aanhangesel niks meer gehoord
in mijn vriendenkring nog geen verandering
he vreet me van binnen helemaal leeg
want ik weet wa er is gezegd achter mij om terwijl een vriendin zei dat het nieet waar is maar dat dan een persoon het juist wel heeft gezegd... waarom weet ik niet..
voel me zo leeg
|
|
mies |
26-08-07 11:44
morgen begint school heb er nu ineens veel zin in... san en moos weten waarom denk ik
de reden waarom ik er zin in heb is ook meteen de reden dat het gigantisch de mist in gaat @ home
ga het hier niet allemaal vertellem want klap weer dicht denk K maar denk dat ik dan ook de komende week iets minder post.. miss wat gedichten en hier maar heb lange school dagen... en dan de sfeer thuis....
dus dubbel stresss
weet niet wat ik moet doen
want door die stress word in ook weer onzeker over of ze me op deze school wel accepteren
|
|
mies |
02-09-07 22:13
thuis gaat het niet goed
daar word ik er eerder uit getreiterd
sorry voor mijn vorig bericht
zag het te laat
op school gaat het redelijk
heb moeite met mijn gedachtes er bij te houden
het gaat zo achteracht dat de tutor al de 1e week al met mij heeft gesproken en schakelt om haar te helpen om mij er boven op te helpen al meteen maatschappelijk werk in
|