| Auteur |
wat zou jij weleens tegen een pesten willen zeggen |
|
jarno |
24-02-06 20:43
schrijf hierbij wta jij wel eens tegen een pester zou willen zeggen zonder dat diegene je zou tegenspreken nou ik weet het wel IK zou diegen de harde waarheid vertellen!
|
|
ro0s |
24-02-06 22:10
hooi, ik wordt zelf nooit gepest. De meeste van mijn vriendinnen ook niet, maar een meisje wel. Ze ziet er dan ook niet echt uit als de andere mensen opschool enzo. Maar steeds als ze dan gepest wordt probeer ik er iets over te zeggen tegen de pesters! Meestal helpt dit dan draien de pesters zich om en durven niks meer te zeggen. Gelukkig maar, want ik haat het als mensen gepest wordt!!Want volgens mij zijn de pesters meestal over zichzelf zupper onzeker en gaan de daarom pesten. Eigenlijk best raar... Maarja, niet echt een boeiend verhaal, dus ik stop maar met schrijven. Doeiii, roos.
|
|
nouky |
06-03-06 17:42
heey, ik wou ff zegge dat de pester zelluf vaak probleme heeft ofzo, of hij/zij denkt dat als hij/zij de baas nie is dat er dan op school ook probleme zijn.
ook moete ze zoms hun rotgevoel kwijt, eigenlijk is pesten voor de pester zelluf ook nie leuk dus!
en wat is wel eens tege een pester zou wille zegge is dat ze moete kappe en dat ze nie zo stom moete doen!
en als je gepest word: nie opgeve, als je ertege vecht en er wat aan doet kan je het met wat hulp best wel oplosse.
HET IS NIET VOOR EEUWIG!!!!!!!!!!!!!
kuzziesssssssssssssssss
noukjeeeeee
|
|
babs |
07-03-06 18:15
hoi mijn zoon wordt vaak gepest vandaag ook weer en ik zou wel eens tegen pesters willen zeggen wat als jij zelf gepest wordt wat vind jij er dan van
maar weet je wat het ook is de meeste pesters die zijn voor heen ook geoest
gr babs
|
Jolande Woonplaats: Druten |
04-04-06 20:28
Toen ik nog op de HAVO zat heb ik ooit een presentatie gegeven over pesten. Aan het begin van mijn presentatie vroeg ik mijn klasgenoten wie er vroeger wel eens iemand had gepest en of er mensen waren die vroeger gepest waren.
Ik heb in mijn presentatie verteld wat voor schade je iemand aan kunt richten met pesten. Ik ben zelf jarenlang gepest zowel op de basisschool als op de MAVO en zelfs nog op de HAVO, maar daar gaf ik niks meer om, want door al dat pesten had ik zo een muur om mijzelf heen gebouwd, dat ik keihard was geworden. Maar ik kon uit eigen ervaring vertellen. Als laatste heb ik mijn gepeste klasgenoten aan het woord gelaten en sommige konden echt hun gevoelens een keer kwijt. En het enige wat ik toen nog tegen de pestende klasgenoten heb gezegd, was kijk eens wat je hebt aangericht! Ik hoop voor jullie dat je het zelf nooit meemaakt.
|
Aina Woonplaats: Landgraaf |
13-04-06 23:56
Hmm, dit is meer mijn topic... Wie ben ik? Mijn naam is Pascalle Römkens.. Ik ben op mijn school best populair... Waar het aan ligt weet ik niet, echte vrienden heb ik niet, maar veel mensen kijken blijkbaar tegen me op... Daar ben ik al langer achter, daar niet van maar ik heb er nooit iets mee gedaan en er ook nooit misbruik van gemaakt en ik heb ook NOOIT iemand gepest... Ik leefde meer in mijn eigen wereldje zeg maar... En toen ineens vond ik Glenn, en alles wat hij deed om pesten e.d. te stoppen... (kan hem niet persoonlijk of zo) Op school begon ik eens goed om me heen te kijken en ik zag gewoon dat veel mensen gepest werden... En toen dacht ik bij mezelf: Misschien kan ik er iets aan doen... En dat heb ik gedaan, en doe ik nog steeds... Ik ben op mijn school een oorlog begonnen tegen alle pestkoppen, haha :-) En tot nu toe nog met succes ook! :-) Volgens mij heb ik al de nodige mensen geholpen en ervoor gezorgd dat ze niet meer gepest worden... (Ben er stieken best een beetje trots op...)
Maar dat verhaal terzijde :-) Wat doe ik als ik zie dat iemand gepest word... Ik ga naar de pester toe, kom zeker en een beethe dominant over en vraag dan heel kalm en rustig iets als: ' Zeg? Ben je nu zielig of doe je maar alsof? Of heb je gewoon aandacht tekort?'
Ik zal jullie zeggen... stil dat ze meestal zijn ;-)
Maar niet alleen ik kan dit, jullie kunnen dit ook!! Ik zou jullie willen vragen dit ook te doen! Zo help je mensen die gepest worden! (ookal zou het pesten doorgaan... de persoon die gepest word weet wel dat iemand het voor hem/haar opgenomen heeft, en dat maakt die persoon ook al wat sterker) Gewoon al je moed bij elkaar schrapen en ervoor gaan!
liefs,
|
|
Joni |
14-04-06 15:19
Pesters hebben meestal gewoon problemen met zichzelf en zijn onzeker en maken daardoor opmerkingen naar anderen om aanzien te krijgen, zeer ziekelijk, begin eerst bij jezelf en kijk maar eens hoe jij er nou eigelijk uit ziet
|
|
Tessa |
18-04-06 15:51
Ik weet een geschikte opslossing: plaats één pesters in een kamp met allemaal gespeste mensen. Dan zullen ze vanzelf merken dat dat ook mensen zijn, en niet veel verschillen van zichzelf. En ze zullen meer respect voor anderen krijgen. Helaas moet zo' n kamp nog worden uitgevonden...
Wat ik tegen een pester zou zeggen: hou je handjes thuis anders ben je een vieze luis Ik dicht vaak spontaan
dus let niet te veel op mij
|
|
anoniem |
10-05-06 00:19
ik heb al iets op dit forum tegen een pester gezegd.bij de onderwerpenlijst: bij raar door samanta.ik heet anoniem en heb gereageerd op die samanta
|
|
mies |
15-05-06 15:34
ik denk dat die pesters het toch niet willen horen..
maar ik zou zeggen
niemand is perfect ook jij niet
ik heb ooit tegen een kaslgenootje gezegd die me uitschold... jij moet verder leren kijken dan het uiterlijk kreeg wel een snauw terug... maar ik had haar wel duidelijk egzegd wat ik wilde zeggen
|
Marin van Noord Woonplaats: Lichtenvoorde |
09-08-06 20:19
Nou ik heb hier eens even bij stil gestaan. Ik denk dat ik het lef nu wel heb om eens stil te staan en eens mijn zegje te doen. Ok, ik doe dat altijd wel op mijn "intelligentie" manier maarja dat is gewoon grappig. Ze uitlullen totdat ze alleen scheldwoorden verzinnen. Vervolgens zeg je: Nou sorry je verspilt mijn tijd met je nutteloze scheldwoorden.
of iets in die richting ^^
|
|
Els |
23-08-06 18:02
Als ik mensen gepest zie of hoor worden dan roert zich het flink in mij. Dan wil er zoveel naar buiten. Dan wil ik de pesters zo graag op hun nummer zetten, en de gepesten helpen. Dat probeer ik ook.
Oa "KUTWIJF"
"gooi met je eigen lichaamsdelen!"
.....>5 minuten stil, je zag haar nadenken............
"Kankerwijf, je moeder is een hoer"
En daar kwamen ook kleine opmerkingen over, maar was al trots dat ik haar >5 min stil had gekregen
Echter hierbij wel een kanttekening plaatsen. Iemand die ik probeerde te helpen, beschouwde mij op een gegeven moment als een van zijn allerbeste vrienden. Van mijn kant zat dat niet zo. Toen dat goed uitgepraat werd, ontstond er een erge situatie, waar ik zelf bijna aan onderdoor ben gegaan.
|
|
Nicoll |
30-08-06 20:27
Wat ik tegen hun zou willen zeggen?:
Voel je je nou beter omdat je beter denk te zijn dan mij?
Weet je wel hoe verrot pijn het doet wat je nou doet?
als niemand je mag, iedereen je negeert, Je uitscheldt?
Vindt je het soms zo leuk om iemand zo in de grond te trappen zodat die niet weet wat hij/zij moet doen?
GA NADENKEN,EN DOE NIET STOER!
Je bent namelijk geen haar ding beter dan een ander..
Ik wil trouwens ook nog even reageren op nouky..
Hun rot gevoel kwijt?
Als je dat wilt moet je een boxbal pakken je daarop los rossen! en niet iemand het leven zuur maken!
En het is niet voor eeuwig?
Mijn vader is vroeger gepest, heeft er nu soms nog over.
Ik ben zelf ook gepest en nog steeds zo bang, dat ik ze allemaal ontloop.
Dat noem jij niet voor eeuwig?
het is anders wel een dikke vette litteken die op je ziel is getekend,
en die nooit meer weg gaat..
|
Camille Woonplaats: Den Haag |
09-11-06 20:08
Ik wil tegen de pesters zeggen dat zij:lelijk,kankerhoeren.sletten,Lullen,snotapen en mutherfuckers zijn.Ik # ze .Die stelletje#
Fuck DE PESTERS.
IK HOOP DAT ZE LATER IN DE HEL EEN GOEDE TIJD TEGENMOET GAAN.
hahaha
Ik haat pesters Voor altijd.Als iemand mij pest dan krijgt ie een pak slag.
Pestkoppen vinden mij niet aardig en ja ze hebben er zelf om gevraagt.Die stelletje Lozers. Ik hoop dat je een auto ongeluk krijgt pestkop!Dan zou ik zo blij zijn!
Je zult later nooit gelukkig zijn,omdat je spijt hebt dat je mij hebt gepest.Ik vergeef jou nooit meer.OOk niet als je gaat smeken. Ik hoop dat je dood gaat.
X Angel YOu MEN
|
Diana Woonplaats: Roosendaal |
08-03-07 22:51
Hoi ik ben vrouw van 35 jaar en ik denk nu nog met afschuw terug aan mijn middelbare schooltijd. Ook ik ben gepest, vernederd en buiten gesloten geweest. Hierdoor ben ik heel lang onzeker geweest, had mijn assertiviteit compleet verloren en had totaal geen zelfvertrouwen meer. Heel leuk als je als pestkop iemand zoiets aan wilt doen.
Maar nu nog iets. Ook de pestkop krijgt zijn levensleed te verwerken. Vroegere pestkoppen van mij: kregen een kind wat bij de geboorte overleed, gingen scheiden van hun partner, konden moeilijk of geen kinderen krijgen, hadden grote problemen met hun kinderen, etc.
Dus de wat wil ik tegen de pestkoppen zeggen: Al voel je je nu nog zo ruig en stoer door wat je een ander aandoet,
eens krijg ook jij je levensleed te verwerken. Met andere woorden je krijgt gewoon terug wat je nu die ander aan doet. Pubers willen dit niet van mij geloven, maar denk maar eens aan deze woorden als je straks volwassen bent!
Groetjes,
Diana
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
djoeke Woonplaats: alkmaar |
04-07-07 12:17
ik ben een meisje van 27 jaar en word al jaren niet meer gepest
maar toch leef ik nog elke dag met de gevolgen van toen
en dat zou k mijn pesters willen zeggen kijk wat je van me gemaakt hebt
nu ik trouwe en goede vrienden om me heen heb en me zelfvertrouwen steeds meer groeit merk ik dat ik ook steeds minder last heb van me pest verleden
en straks ga ik wonen in amsterdam en dan laat ik ook eindelijk de stad achter waar het allemaal gebeurt is
|