logo

Welkom in het Anti Pest forum Glenn Eilbracht
1 2 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Moet je je zelf veranderen als je gepest word?

Glenn Eilbracht 02-02-06 15:00
Wat vinden jullie, moet je jezelf veranderen als je gepest word? of gewoon jezelf blijven.

Rody
Homepage
02-02-06 15:03
Nee je moet jezelf Echt niet Veranderen Be yourself!!

roadmaster
13-02-06 09:45
natuulijk hoef je jezelf niet te veranderen als je gepest wordt dan geef je de pesters alleen maar hun zin

je moet gewoon jezelf blijven en niks van al dat gepest aantrekken ;)

Marin van Noord
Homepage
13-02-06 20:42
Je moet jezelf niet veranderen, ikzelf ben al 13 jaar gepest en zelfs nu na 14 jaar gebeurd het nog een beetje. Ik ben altijd mijzelf gebleven. En ik heb iemand ontmoet die om me gaf om wie ik was en niet hoe ik eruit zag of wat dan ook.
Maar goed, de pesters houden nooit op, je leert wel dat er altijd mensen zijn die om je geven en ook die je nemen zoals je bent, ook al duurt dat soms een tijd. Als je je erg rot voelt, schrijf het van je af, en verander niet in iemand die je niet wilt zijn. Als je jezelf blijft respecteren mensen dat meer, en dan kan je trots op jezelf zijn.

Marin

Angelique
Homepage
13-02-06 21:29
Ik vind dat je jezelf niet moet veranderen!! Ook al is het moeilijk. Als jij jezelf gaat veranderen, krijgen de pesters alleen maar hun zin. En gaan ze er alleen maar verder mee door. Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet je dus echt niet veranderen.. Je bent zoals je bent!! :)

Vanz' 68 16-02-06 17:07
1 woord; NEE

Glenn Eilbracht 16-02-06 17:10
Hey vanz ben ik het helemaal mee eens, je moet jezelf zeker niet veranderen!

rebecca 19-02-06 13:35
inderdaad als je jezelf veranderd dan vinden ze wel iets nders om je te pesten!

Cecilia
Homepage
19-02-06 20:23
Hee Glenn!

Ik hoorde je site op tv, dus ik dacht; laat ik es ff kyken. :)
Ik vind et echt heel moedig van je om erover te praten op tv!

maarja.. ff back to tha point;
Ik vind dat je vooral jezelf moet blijven als je gepest wordt. Dat is et beste!

Kissle,
Ceciliaaaaap.

Suus 24-02-06 19:01
Glenn is de shit =)

ik snap niet waarom hij werd gepest.
pesten is wel zuur enzo.

soms wordt ik ook wel gepest, alleen omdat ik geen punt schoenen draag maar vans of allstars ofzo, en meestal een zwart shirt aan heb.

dikke onzin maar het is wel minder...

Boop
Homepage
24-02-06 19:16
haaaii
ben zelf gelukkig nooit gepest maar in mijn klas zijn en worden wel altijd mensen gepest soms weet ' k dan echt niet wat ' k moet doen mr meestal ga k naar een leraar en dat helpt wel
ik zag glenn drnet op t jeugdjournaal en hij is zo... LEKKER! egt ongeloofelijk haha waar woont-ie? ?
verders vindk t egt keigoed dattie deze site maakt, die reclame heeft gemaakt en er door zijn eigen ervaringen zo achteraan zit
egt n uhm kei leuke jongen
byee (K)!!

linda 24-02-06 19:17
je moet zeker je zelf blijven ik ben ook n hele poos gepest omdat ik anders ben maar door me zelf te blijven voel ik me nu goed, als ik me zelf zou veranderen zou ik me dr egt niet beter op zijn gaan voelen ;) . ik voel me nou thuis tussen mensen die om me geven om wie ik ben :) .

Laura
Homepage
24-02-06 19:23
Nee!! Verander je zelf nooit als je gepest wordt!! Ik werd het ook, in groep 8, inmiddels zit ik in de 2e klas en is ' t over. Ze pesten mij omdat ik niet zo dun als alle anderen was Stom toch? Pesten omdat iemand anders, anders is dan jou. Ik ben er niet door veranderd en heb me gewoon nergens van aangetrokken ik heb een hoop vriendinnen en die sleepten me er toen wel door heen
Maar 1 ding, als je word gepest, verander je zelf NOOIT!!

buitenbeentje 24-02-06 19:33
ik probeer me zelf te blijven
soms is het erg lastig
maar ik wil niet worden zoals zij
ik ben anders en dat weet ik
soms ben ik graag alleen
dan kan ik denken
maar dat betekend niet dat ik niet gezellig samen iets wil doen
ik zou zo graag een beste vriend of vriendin hebben maar die heb ik niet
daarom ga ik dan maar wat lezen tekenen en soms maak ik heel treurige gedichten
ik voel mezelf soms heel eenzaam

jarno 24-02-06 20:41
Ik vind dat als je gepest word jezelf niet hoeft te veranderen laten die pesters zich maar verander!

Gastenboek  |  Gratis website  |  Spellen spelen  |  Gratis forum  |  Clipjes  |  Gratis kerstcadeaus  |  Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
Ro0s 24-02-06 22:16
Nee echt niet veranderen, je moet zoiezo altijd jezelf blijven! En als je je zelf dan gaat veranderen, dat nodigt de pesters allenmaar meer uit om te pesten!! niet doen dus:P iedereen is gewoon zoals hij of zij is....toch?

Marin van Noord
25-02-06 00:18
Goedzo, nooit jezelf veranderen, als je jezelf veranderd, hebben ze het al gauw door en gaan ze erop door. Als je jezelf blijft ben je sterker dan hen, zij pesten namelijk om hun eigen sterker te doen lijken. Dus verander jezelf niet, zo sta je boven ze!

Eline 25-02-06 10:47
HoiHoi,Nee Blijf jezelf als je gepest word.
Als het alleen maar erger en erger wordt dan ga er iets aan doen!Ga Dan niet gelijk je zelf helemaal veranderen ;) Ga naar een vertrouwingspersoon Je mentor of moeder etc. Praat er met hun over desnoods ook nog met de pestkop

Succes

Maud 25-02-06 12:16
Waarom veranderen omdat anderen dat van je willen?
Pesters zijn aan zichzelf gewend en vinden het dus raar en ongewoon als -bijvoorbeeld- een meisje kort haar heeft ofzo. Pestende mensen zijn onwetend en gewoon dom. Kunnen zich niet inleven in andere mensen. Als je voor zulke mensen verandert, ben je net zo dom.

Niet doen dus!

michelle 26-02-06 18:29
heej ben michelle en ik ben 13jaar.
vanaf groep 3 bleef ik zitten omdat ik gepest werd.
ik ben tot de middelbaren school gepest maar nu ik op demidelbaaren school zit niet meer.
ik bleerf altijd me zelf maar in onze klas was het altijd zo dat als je niet bij een groepje hoorde dat je dan niks was je was gwn. lucht.
ik bleef gwn. mezelf en dus hoorde ik niet bij een groepje.
ik werd vaak gepest en bij gym was ik lucht ik bleef als laatst over en als ik dan als laatst gekozen was moest ik als reserver spelen.
na 8 jaar genegeerd enz. ben iki eindelijk gerespecteerd zoals ik ben.
ik zie nu pas in dat ik blij moet zijn dat ik mezelf ben geweestwant anders had ik me nu niet lekker gevoeld.
ik ben blij en ik hoop dat iedereen zich zelf blijft.
wil iemand met mij mailen of msn er over zet dat dan ffe in het forum.

dikke kus michelle :)

Sylvana
31-03-06 16:34
nee dat vind ik niet als je veranderd krijgen hun hun zin...

Jolande
04-04-06 20:17
Absoluut jezelf blijven!

Nee, je een beetje gaan veranderen om die pestkoppen hun zin te geven! Ik dacht het toch echt niet! Zij moeten hun gedrag ten opzichte van andere mensen maar eens veranderen!

bewhoyouwanttob 09-04-06 23:10
Jah inderdaad. als je jezelf verandert omdat zij het willen.
geef je je zelf over aan hun,wat dus eigenlijk.
over je heen laat lopen is, het enigste wat ze doen is je vertrouwen geven en achter je rug om een nog ergere plan te bedenken om je te gaan pesten.

en zoals iedereen zegt wees jezelf.
geef het niet op.
er is niemand zoals jij.
wees blij met wie je bent.

Aina
13-04-06 23:39
Jezelf blijven is het belangrijkste wat er is... Helaas loopt het merendeel van de jongeren als een stelletje hersenlose koeien achter de tredzetters e.d aan... Mensen die hier niet aan mee doen worden vaak gepest... *zucht* Waar gaat het heen met de wereld? :-/

Joni
14-04-06 15:12
Ik heb mezelf wel wat veranderd qua kleding, maar juist in de richting die de pesters niet wilden,.. ik denk dat als ik niet gepest was, ik dat toch ook wel had gedaan...

Monique 18-04-06 12:03
Oei wat een moielijke vraag.

Toen ik een meisje van 6 was werd ik op de basis school erg geplaagt.
Ik heb een oogafwijking en werd schele genoemd en mijn tas werd afgepakt.

Nadat ik voor de zoveelste keer huilend thuiskwam riep mijn moeder, jeetje man schop toch eens terug en ik wil je niet meer huilend thjuis hebben.

Nou dat deed ik de volgende keer, ze pesten me en ik deelde een schop uit...wow.
Ik ben daarna nooit meer gepest.

Zorg dat je weerbaar wordt

Mijn zoontje dat pdd nos heeft is een perfect object voor pesters en ik probeer hem er nu al weerbaar tegen te maken.

Ik denk dat het sleutelwoord weerbaarheid is.

Niet bang zijn, weerbaar zijn.

De grap van het pesten voor de pester is dat je laat zien dat het je raakt.

Beter kan je op zoek gaan naar de zwakke plek van de pester.
Want waarom pest een kind, omdat het heel onzeker is.

Een kind dat onzeker is gaat overschreeuwen.

Als je dat in je achterhoofd houd ben je altijd de winnaar, achuttegut heyt knulletje weet niet beter.
heeft het pesten nodig om zich te manifesteren....das sneu.

Tessa 18-04-06 15:46
Tsjee... moelijke vraag zeg. Ik ben zelf gepest en toch altijd mezelf gebleven, ik wilde gewoon niet aanpassen. Maar het antwoord is voor mij nee en ja. Nee, omdat mensen je moeten respecten zoals je bent en ja omdat je meer van je af moet bijten.

lotte 21-04-06 10:33
Je denkt dat je met jezelf veranderen er bent, dat het dan stopt, en ja, ik probeerde ook iemand anders te zijn maar dan nog hoor je er niet bij en wordt je gepest. Je bent dan ook zwakker op een bepaalde manier omdat je dus niet je eigen sterke zelf bent!
Je wil veranderen omdat je denkt dat mensen ' deze jou' niet leuk vinden maar dat is natuurlijk niet waar, je vind op een gegeven moment altijd iemand die je waardeert zoals je bent en die achter je staat en dan kan je tegen die pesters zeggen, ' zie je nu wel! jullie hebben het mis!'

Cindy 09-05-06 17:04
daar heb ik maar een antwoord op;

be unique, be yourself..!!

meestal hebben pesters geen goede reden om te pesten.
dus waarom zou je veranderen? er zijn mensen die om je geven om hoe je bent. en zo moet het ook zijn.
als mensen niet om je geven zoals je bent zijn ze jou niet waard. dus blijf jezelf, en je berijkt veel meer dan als je gaat veranderen!

anoniem 09-05-06 23:34
iets aan je zelf veranderen?je moet alleen datgene veranderen aan jezelf dat voor jezelf goed is.als je bijvoorbeeld onzeker bent dan zou je aan je zelf iets kunnen veranderen zodat je meer zelfvertrouwen krijgt.of als je bijvoorbeeld niet jezelf kunt verdedigen dan kun je dat veranderen door een training zodat je jezelf dan wel kunt verdedigen.maar verander NOOIT omdat je bij de groep wilt horen om hun zin te doen enzo want dat werkt niet.verander voor JEZELF maar NOOIT voor die bullebakken!

mies 15-05-06 15:31
Hoi

ik word sinds ik mee deed aan hets chooloptreden minder gepest... als mensen nu nog me uit schelden... ga ik naar die persoon rustig toe en rvaag hoe hij eerst zelf in de spiegel wil kijken
het heeft geen nut of te keeer te gaan tegen die mensen
want mensen die pesten hebben een probleem niet met een ander maar met zichzelf

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes
1 2 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie