|
Jolanda salib |
23-12-09 12:10
ik kom al bijna 15 jaar in hurgada heb verschillende hotels gehad. ondertussen zijn er al 160 hotels bijgebouwd. het is en blijft een mooie streek in egypte. maar de laatste 3 jaar boek ik nog alleen maar bij steigenberger al dau beach .
perfect hotel, goede service, zeer vriendelijk personeel, kamers opvallend schoon, eten echt voor ieder wat wils, wat mij opvalt de kok is een duitser maar het eten wat hij bereid niet te onderscheiden van een egyptenaar die het eten bereid, bij het zwembad op strand krijg je,je handdoeken gebracht naar de plek waar je wilt liggen en je wordt ter plekke bediend met een drankje naar keuze.
wil je de beste behandeling tijdens jouw vakantie dan behandel de mensen daar zoals je zelf graag behandeld wil worden dan heb je de vakantie van je leven. en een fooitje op zijn tijd.
wat wil je dan nog meer, zelf ga ik met mijn man weer in september er naar toe want, voor ons is en blijft dit voorlopig ons vakantiehotel waar ik tussendoor ook nog naar cairo vlieg om op familie bezoek te gaan dat geregeld wordt door het hotel zelf.
ga je er naar toe, wensen wij jullie een fijne vakantie plezier toe.
jolanda
|